hahahaha neequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:29 schreef STING het volgende:
[..]
Je had spinazie op je voortanden zitten?
Nou, dat is niet waar, maar vooruit...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd. En gelijk, dat ook altijd.
alleen daar inderdaad.quote:
Nu al??!?!?!?!?! Ben je ziekjes?quote:
Samzz heeft al het warme water al opgemaakt hoor...quote:
Wouter doucht graag koudquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Samzz heeft al het warme water al opgemaakt hoor...
quote:
Afgelopen nacht was ik ziek... 2 uur geslapen en 6 uur op de badkamer verblevenquote:
Beterschapquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was ik ziek... 2 uur geslapen en 6 uur op de badkamer verbleven
Ben bek af...
Oeh, lekker gaan slapen danquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was ik ziek... 2 uur geslapen en 6 uur op de badkamer verbleven
Ben bek af...
Slapen...nice iddquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:38 schreef Godtje het volgende:
5 min weg en heel topic weg. nu ga ik weer 5 min weg dus tot in het volgende topic.
Dat zijn leuke complimentenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:37 schreef vencodark het volgende:
Kreeg nog tof compliment vandaag.Dat ik altijd zo oprecht overkom en zo lekker mezelf blijf.
![]()
Was lief.
En ik had zoveel hoopquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:36 schreef vencodark het volgende:
Nee indd. Het kan veel, veel en veel beter/erger.
quote:
Wouter Bos staat er nu onder dus nog even wachten....quote:
Dat maakt het compliment inderdaad nog leukerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vond lief dat ze dat zeiden. 2 klasgenoten die ik niet eens super goed ken. Maar ze zijn best leuk.
Bij ene kom ik volgende week ook op dr verjaardag.
Wat heb ik met Wouter Bos te maken?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wouter Bos staat er nu onder dus nog even wachten....
Ze kan ook samen met Wouter gaan douchenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wouter Bos staat er nu onder dus nog even wachten....
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:41 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat maakt het compliment inderdaad nog leuker
Ik kreeg vandaag te horen: Dat ik geen koffie meer kreeg, of mijn whiskey fles nog vol zat (staat op mijn bureau) en dat ik minder moet snuiven!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:37 schreef vencodark het volgende:
Kreeg nog tof compliment vandaag.Dat ik altijd zo oprecht overkom en zo lekker mezelf blijf.
![]()
Was lief.
Ik weet niet of Wouter dan niet in paniek raakt....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze kan ook samen met Wouter gaan douchen
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag te horen: Dat ik geen koffie meer kreeg, of mijn whiskey fles nog vol zat (staat op mijn bureau) en dat ik minder moet snuiven!
Bos81 post hier vaak.....quote:
Ach ik weet wie het zeggenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:44 schreef vencodark het volgende:
[..]dat is een stuk minder complimenteus.
Soldaat maken die fles!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:43 schreef Tally het volgende:
of mijn whiskey fles nog vol zat (staat op mijn bureau)
Vast niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet niet of Wouter dan niet in paniek raakt....
Ze zeggen dat het probleem erkennen de helft is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er is niets mis met Jut en Jul gedrag trouwens hoor.
Mag ik nu nietquote:
Waarom zou jij die training nodig hebben dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Lol.. een vriend van mij had het onlangs over 1 of andere training waar je veel aan kan hebben emt betrekking tot je persoonlijkheid en ambitie en dergelijke. Hij zei dat ie het wel wat voor mij vond. Kijk ik.. is 1000 euro excl overnachtingen (is 3/4 nachten).Dat gaat m'n werkgever echt niet betalen
Freud was van de sofa's en je weet wat Freud zegt he!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het probleem erkennen de helft is.
Ik zie dat we hier nog wel even een weg te gaan hebben.
Ik heb hier nog een sofa staan, dus.
Cue heeft wel een rustige uitstraling idd.quote:
`nzicht in de eigen ambities, levensprincipes, persoonlijke drijfveren en visie op werk en privé geeft uitzicht op nieuwe mogelijkheden. `quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:46 schreef vencodark het volgende:
Waarom zou jij die training nodig hebben dan?
Schijntje voor een werkgeverquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Lol.. een vriend van mij had het onlangs over 1 of andere training waar je veel aan kan hebben emt betrekking tot je persoonlijkheid en ambitie en dergelijke. Hij zei dat ie het wel wat voor mij vond. Kijk ik.. is 1000 euro excl overnachtingen (is 3/4 nachten).Dat gaat m'n werkgever echt niet betalen
Bos81 is nu douchen. Vandaar....quote:
Dat en Woutertje kan best wel wat hebben hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cue heeft wel een rustige uitstraling idd.
Ja snapte ik, maar heet hij wouter?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bos81 is nu douchen. Vandaar....
En vaak een gedeelte aftrekbaar VAN DE BELASTING!!!quote:
Dat wel ja, maar geen idee hoe ik het moet brengen.quote:
Sometimes a cigar is just a cigar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Freud was van de sofa's en je weet wat Freud zegt he!
Ze heeft nu foto's in haar fobo?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cue heeft wel een rustige uitstraling idd.
True, kan je wel helpen denk ik ja. Maar ergens krijg ik wel het idee dat het juist lastig voor je is. Bedoel...training zou best intensief zijn en je moet maar net genoeg motivatie en interesse blijven hebben. Heb geen goed beeld van de praktische vorm van dergelijke training maar kan me indenken dat jij er beetje te nuchter voor bent ofzo.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
`nzicht in de eigen ambities, levensprincipes, persoonlijke drijfveren en visie op werk en privé geeft uitzicht op nieuwe mogelijkheden. `
Dat zou voor mij geen kwaad kunnen ±'
Vraag het hem hij is al terugquote:
Het warme water was dus idd op.quote:
Als ik hem mag openen geef ik een gil!quote:
Was het maar waar. Dan hadden we het kunnen controleren.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze heeft nu foto's in haar fobo?
[..]
Hij hoeft ook niet zijn haar uit te spoelenquote:
Aha! Dus is de grote vraag waarom Ano. denkt dat Cue een rustige uitstraling heeft.quote:
's avonds doe ik meestal een snelle douche. 's ochtends een uitgebreiderequote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij hoeft ook niet zijn haar uit te spoelen
Ik heb ook geen idee, maar is zeker intensief en mensen schijnen soms een hele dag in tranen te zijn enzo. Maar er vervolgens vet goed en gemotiveerd uit te komen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:48 schreef vencodark het volgende:
True, kan je wel helpen denk ik ja. Maar ergens krijg ik wel het idee dat het juist lastig voor je is. Bedoel...training zou best intensief zijn en je moet maar net genoeg motivatie en interesse blijven hebben. Heb geen goed beeld van de praktische vorm van dergelijke training maar kan me indenken dat jij er beetje te nuchter voor bent ofzo.
Hij heeft 1 foto van mij gezienquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aha! Dus is de grote vraag waarom Ano. denkt dat Cue een rustige uitstraling heeft.
Call me Sherlock.
S'ochtends heb ik geen tijd.. dus s'avonds langquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
's avonds doe ik meestal een snelle douche. 's ochtends een uitgebreidere
Jij hebt mij toch wel eens gezien?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:49 schreef Godtje het volgende:
Was het maar waar. Dan hadden we het kunnen controleren.
Een hele mooie ook!quote:
Geldt dat alleen voor vrouwen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dat Freud zei: Als je droomt over raketten, dan wil je eigenlijk gewoon seks!
Maar M denkt ook echt dat het wat voor jou is? Want als ik lees over tranen enzo...klinkt het niet direct als iets voor jou.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, maar is zeker intensief en mensen schijnen soms een hele dag in tranen te zijn enzo. Maar er vervolgens vet goed en gemotiveerd uit te komen!En M is niet snel van zaken onder de indruk, maar dat wel.
Ik heb haar zelfs gemeetquote:
Dat verklaard.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:52 schreef STING het volgende:
[..]
Geldt dat alleen voor vrouwen?
En als je dat als man denkt, ben je dan homo?
Okee. Ik heb 's ochtends helaas alle tijdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:51 schreef krengetje het volgende:
[..]
S'ochtends heb ik geen tijd.. dus s'avonds lang
Jahquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:52 schreef vencodark het volgende:
Maar M denkt ook echt dat het wat voor jou is? Want als ik lees over tranen enzo...klinkt het niet direct als iets voor jou.Snappie.
Dat klinkt heel fout.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, maar is zeker intensief en mensen schijnen soms een hele dag in tranen te zijn enzo. Maar er vervolgens vet goed en gemotiveerd uit te komen!En M is niet snel van zaken onder de indruk, maar dat wel.
Freud, die charlatan bedoel je?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:46 schreef vencodark het volgende:
Freud was van de sofa's en je weet wat Freud zegt he!
Je weet best dat ik dat niet op die manier bedoel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:53 schreef Cue_ het volgende:
En ik kan ook huilen hoorOf ik het vaak doe en wil is een tweede
Zeker niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is toch veel lekkerder dan een foto?
Nee dat is het niet volgens mij.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:54 schreef STING het volgende:
[..]
Dat klinkt heel fout.
Klinkt als het idee van afbreken en weer opbouwen.
Iemand in een dusdanige emotionele staat krijgen dat ze heel gevoelig worden voor suggestie.
Geloof ik niet zo in. De effecten schijnen maar tijdelijk te zijn van dat soort gedoe.
Doei Murmquote:
Mja, als je iets uitspreek is het zo echt ineens he. Denk dat veel mensen daar moeite mee hebben. Het er dan inclusief tranen, uit komt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee dat is het niet volgens mij.
Meer met dat je dan ineens de echte emoties pakt, je ware ideeen die je misschien redelijk ver hebt weggestopt enzo. Als ik dat soort zaken ineens hardop moet uitspreken, dan zijn die tranen er snel
Sorryquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:54 schreef STING het volgende:
[..]
En sindsdien durft ze geen foto's meer te delen?
Je wordt bedankt
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare oplossing?
Hmm, niet echt last van eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:57 schreef vencodark het volgende:
Mja, als je iets uitspreek is het zo echt ineens he. Denk dat veel mensen daar moeite mee hebben. Het er dan inclusief tranen, uit komt.
Ow ik wel. Ben heel goed in wegstoppen en daardoor op een gegeven moment niet meer door hebben wat je allemaal weggestopt hebt enzoquote:
quote:
same herequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow ik wel. Ben heel goed in wegstoppen en daardoor op een gegeven moment niet meer door hebben wat je allemaal weggestopt hebt enzo
Recentelijk nog.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:59 schreef Thrust het volgende:
[..]
Cue_ moet je gewoon een keer irl zien
Ik schreef ook niet dat iedereen er last van heeftquote:
Of foto komt ze niet goed uit?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:59 schreef Thrust het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:00 schreef STING het volgende:
[..]
Recentelijk nog.
Toen zat ik met een maat in de auto
en ben ik nog helemaal uitgestapt om te zeggen dat ze er mooi uit zag.
Maar ze liep stug door
+1quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:59 schreef Thrust het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow ik wel. Ben heel goed in wegstoppen en daardoor op een gegeven moment niet meer door hebben wat je allemaal weggestopt hebt enzo
De bestequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare oplossing?
En ze schreef hier op fok nog dat het geen leuke gast was om te zien!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:00 schreef STING het volgende:
[..]
Recentelijk nog.
Toen zat ik met een maat in de auto
en ben ik nog helemaal uitgestapt om te zeggen dat ze er mooi uit zag.
Maar ze liep stug door
Alleen dat ene oogje? heb het over het complete pakketquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik schreef ook niet dat iedereen er last van heeft
[..]
Of foto komt ze niet goed uit?
Nou dan moet ik dan maar eens doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:59 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik wilde de uitzondering op de regel even bevestigen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:00 schreef vencodark het volgende:
Ik schreef ook niet dat iedereen er last van heeft
Met de gevraagd foto's hier, wordt vast geen foto van haar oog bedoeld.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:01 schreef Thrust het volgende:
[..]
Alleen dat ene oogje? heb het over het complete pakket
Ze had nog twee halve komkommerschijfjes op haar ogen liggenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ze schreef hier op fok nog dat het geen leuke gast was om te zien!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik werkelijk waar nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ze had nog twee halve komkommerschijfjes op haar ogen liggen
Niet eens, valt me toch een beetje van je tegenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik werkelijk waar nog nooit gedaan
Dat magquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:03 schreef STING het volgende:
[..]
Niet eens, valt me toch een beetje van je tegen
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ze had nog twee halve komkommerschijfjes op haar ogen liggen
STING, weet je zeker dat je Cue had aangesproken?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik werkelijk waar nog nooit gedaan
Overmoed komt voor de val, moeten eerst maar genoegen nemen met dat ene fotootje fantaseren ze de rest er maar bij tot ze wel een keer het genoegen mogen nemen om er irl te ontmoeten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met de gevraagd foto's hier, wordt vast geen foto van haar oog bedoeld.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:04 schreef STING het volgende:
O.a.
Nu snap ik ook waarom je zegt dat je goed bent in dingen wegstoppen.
Nu begin ik toch te twijfelen ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
STING, weet je zeker dat je Cue had aangesproken?
Ja, hier mag het wel he.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:04 schreef Cue_ het volgende:
Ondanks dat ik het erg leuk vind dat we het over mij hebben![]()
Told you so.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pm maar even wat origineels, wie weet wat je beloning zal zijn
Maak je er nu een prijsvraag van?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pm maar even wat origineels, wie weet wat je beloning zal zijn
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh, onder het toeziend oog van de gehele groep?
Uitgesloten voor deelnemingquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik mag niet meedoen waarschijnlijk.
Letterlijk is het voor de schermen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Nu is het achter de schermen. Letterlijk.
Dan vraag ik me af wat voor vacature dat was...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb een brief gekregen dat ik niet in aanmerking voor werk kom omdat ik geen ex-gedetineerde ben....
Eigen personeel is uitgesloten van deelname?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Balen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb een brief gekregen dat ik niet in aanmerking voor werk kom omdat ik geen ex-gedetineerde ben....
Vuilnisophaaldienst....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat voor vacature dat was...
Beveiliger op Schipholquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat voor vacature dat was...
Stadscommando in Almere?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Omdat je ex-gedetineerde bent?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is alleen voor kaaskoppenquote:
Verplichte percentage die ze tegenwoordig moeten handhavenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Zeker in het kader van de positieve discriminatie dan oid?
Zoiets ja. Daarbij: ik krijg al kussen van Cue zonder foto's te hoeven sturen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:09 schreef STING het volgende:
[..]
Eigen personeel is uitgesloten van deelname?
Ssssstquote:
Ze zullen wel een contract met een reintegratiebureau hebben.... zitten dan leuke heffingskortingen en subsidies aan vast denk ik....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Zeker in het kader van de positieve discriminatie dan oid?
Volgens mij wel. Misschien is hij niet kaas genoegquote:
Fijn voor je.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:13 schreef vencodark het volgende:
Zoiets ja. Daarbij: ik krijg al kussen van Cue zonder foto's te hoeven sturen.
Mijn paspoort zegt dat ik Nederlander ben.quote:
Ah dat is dus een landelijk beleid....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:13 schreef Thrust het volgende:
[..]
Verplichte percentage die ze tegenwoordig moeten handhaven
Dat laatste zal ongetwijfeld het geval zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze zullen wel een contract met een reintegratiebureau hebben.... zitten dan leuke heffingskortingen en subsidies aan vast denk ik....
Blonde haren, blauwe ogen zoals de Führer graag ziet en zelf bleekmiddel gebruikenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Misschien is hij niet kaas genoeg
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:16 schreef vencodark het volgende:
Even wat anders:
[ afbeelding ]
![]()
Maar wat stinkt dat spul in mijn tas. Het rook naar kattenvoer/adem.
PvdA komt niet meer voor ze op dus iemand moet dat doenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, lijkt de SP wel dan met hun: "Eigen volk arbeider eerst".
Oke, ben je ook blank?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn paspoort zegt dat ik Nederlander ben.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:16 schreef STING het volgende:
[..]
Laatst kwam je ook al aanzetten met SMAC.
Dus jij mag ook al niet bij de Wildersjeugdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:15 schreef Thrust het volgende:
[..]
Blonde haren, blauwe ogen zoals de Führer graag ziet en zelf bleekmiddel gebruiken
smac is ook zo iets vreselijksquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:16 schreef STING het volgende:
[..]
Laatst kwam je ook al aanzetten met SMAC.
What's next, bifi worstjes?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij mag ook al niet bij de Wildersjeugd
En als persoon die zich dus altijd wel aan de regels heeft gehouden ben je dan dus mooi de pineut....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat laatste zal ongetwijfeld het geval zijn.
Nee, dat ziet er niet lekker uit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:19 schreef STING het volgende:
[..]
Oh god, ik breng je nog op ideeën ook zo
[ afbeelding ]
Jaa smac en van die spek knabbels.... In Engeland/US heet het ook wel SPAMquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij mag ook al niet bij de Wildersjeugd
Wilders komt naar je toe deze zomer.quote:
aardappeltaartquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jullie hebben geen smaak. En zeker STING niet. Met zijn aardappeltaartcruesli.
Hij heeft ook al een motie ingediend om de Spits en de Metro om te dopen in Volk en Vaderland....quote:
Ik dacht dat je niet blond wasquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:20 schreef Thrust het volgende:
[..]
volgens mij voel doe ik aardig aan de eisen
word tijd voor een brilletje tijntje
Volgens mij heb ik die appeltaartcruesli wel eens gehad. Smaakte zeker niet verkeerdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:21 schreef STING het volgende:
[..]
aardappeltaart![]()
APPELTAART!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Met je ranzige choco cruesli![]()
In Engeland SPAM?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa smac en van die spek knabbels.... In Engeland/US heet het ook wel SPAMgeen culinair hoogstandje zeg maar
Hij kan beter de telegraaf omdopen. Zij volgelingen lezen die "kwaliteitskrant" allemaalquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij heeft ook al een motie ingediend om de Spits en de Metro om te dopen in Volk en Vaderland....
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:21 schreef STING het volgende:
[..]
aardappeltaart![]()
APPELTAART!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Met je ranzige choco cruesli![]()
Ik ben onwijs lekker.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:22 schreef STING het volgende:
[..]
SMAC en dat bovenstaande wel zeker.
Nee, jij bent lekker.
Zo lang die schuur maar op slot kan.quote:
Dat zou beter zijn idd. Dan hoef ik de Spits en de Metro niet laten liggen voortaan...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij kan beter de telegraaf omdopen. Zij volgelingen lezen die "kwaliteitskrant" allemaal
Hehequote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tikfout. Echt! Ik had echt appels in mijn hoofd!
Gezellig bij Meneer Fritzl....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang die schuur maar op slot kan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Herr Wilders aan de macht komt zullen die kranten snel volgenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zou beter zijn idd. Dan hoef ik de Spits en de Metro niet laten liggen voortaan...
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:25 schreef mrbox het volgende:
Ik krijg er een beetje hill billy gevoelens bij de "snacks" van Venco
quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:25 schreef mrbox het volgende:
Ik krijg er een beetje hill billy gevoelens bij de "snacks" van Venco
Dat gaat zelf mij te ver. Dat kan je Fritzl niet aan doen.quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:26 schreef Techno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ben je bang voor Wilders?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als Herr Wilders aan de macht komt zullen die kranten snel volgen
Ik snap wel dat je wéér naar zo'n opmerking moet grijpen,als je zo wordt geconfronteerdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Stomme Amsterdammers met hun stomme dode André Hazes.
In Rel-modus?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Voor Geertje met zijn mooiequote:
In venco speelt zich nog een innerlijke strijd af om A'dam eindelijk te omarmen, als haar stadquote:
Gabbersquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Trainingspakken, witte sokken.. Hazes.
Tijn wat ben je toch bang joh. Maak je niet zo drukquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als Herr Wilders aan de macht komt zullen die kranten snel volgen
En toen werden knakworstjes ordinair....quote:
Dat lijkt mij wel een hele trieste zaakquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
In venco speelt zich nog een innerlijke strijd af om A'dam eindelijk te omarmen, als haar stad
Ha Samzzquote:
Ik dacht dat je Amsterdam niet meer zou beledigen zeeuws meisjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Is het raar dat ik bang ben dan? Dat Nederland massaal op die idioot gaat stemmen. Omdat men denkt dat hij wel een oplossing heeft. Ja daar ben ik bang voorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tijn wat ben je toch bang joh. Maak je niet zo druk
Je vroeg erom.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je wéér naar zo'n opmerking moet grijpen,als je zo wordt geconfronteerd
met zo'n assocatie met jou
Hij vroeg erom.quote:
Ik vroeg er niet om!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
In venco speelt zich nog een innerlijke strijd af om A'dam eindelijk te omarmen, als haar stad
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En toen werden knakworstjes ordinair....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er mis met Amsterdam beledigen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Amsterdam niet meer zou beledigen zeeuws meisje
Niet zo gemeen tegen Venco Lurch!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
I shall say it again: hij vroeg erom.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bang voor De Grote Blonde Wolf.quote:
Stel je even aan zegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het raar dat ik bang ben dan? Dat Nederland massaal op die idioot gaat stemmen. Omdat men denkt dat hij wel een oplossing heeft. Ja daar ben ik bang voor
Als je nu eens echt verteld waar je bang voor bent dat gaat gebeuren, want mensen die gaan stemmen daar hoef je niet bang voor te zijn. Dat zijn maar briefjes in een busquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het raar dat ik bang ben dan? Dat Nederland massaal op die idioot gaat stemmen. Omdat men denkt dat hij wel een oplossing heeft. Ja daar ben ik bang voor
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:32 schreef STING het volgende:
[..]Vertel je ons nu eigenlijk dat je thuis ook trainingspakken draagt en een Hazes kapsel hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:33 schreef STING het volgende:
[..]
Stop nou eens met die eeuwige Youtube filmpjes, Cue
I did not!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:34 schreef STING het volgende:
[..]
Jij vroeg om die associatie, zul je bedoelen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:32 schreef STING het volgende:
[..]Hot Dogs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Ga je nu youtube dingen posten? doe niet zo eng!quote:
Mooiste stad van Nederlandquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is er mis met Amsterdam beledigen?
Ik vind Schiedam mooier......quote:
En aport fifiquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet zo gemeen tegen Venco Lurch!
Ja en ik speel in m'n vrije tijd met m'n vliegerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vertel je ons nu eigenlijk dat je thuis ook trainingspakken draagt en een Hazes kapsel hebt?
quote:
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ja en ik speel in m'n vrije tijd met m'n vlieger
quote:
Ik vind Terneuzen al erg genoegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Krengel moet je maar eens meenemen naar Goes.
Dat doe ik zo heeeeeeeeeel af en toequote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:35 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ga je nu youtube dingen posten? doe niet zo eng!
Ik ben nu eenmaal bang aangelegdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stel je even aan zegNooit van coalities gehoord? Het Nederlandse volk wil verandering blijkbaar... En ik zeg niet dat Wilders daarvoor kan zorgen, voordat je mij erop aanvalt, maar men denkt dus dat Wilders dat kan.
Waar ik echt bang voor ben. Is de domheid van de gehele mensheid.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je nu eens echt verteld waar je bang voor bent dat gaat gebeuren, want mensen die gaan stemmen daar hoef je niet bang voor te zijn. Dat zijn maar briefjes in een bus
Nee, blufquote:
Om te shoppen jaquote:
In Goes ga ik altijd shoppenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Krengel moet je maar eens meenemen naar Goes.
het enige nummer wat ik nog wel aardig vind, maar dat is misschien door persoonlijke dingenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ja en ik speel in m'n vrije tijd met m'n vlieger
Die komen uit Zeeland hoor!quote:
Wacht maar tot je binnenkort met mij naar Amsterdam gaatquote:
Waar ben je dan bang voor?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal bang aangelegd![]()
Nu even serieus
Een coalitie met Wilders als die er al gaat komen zal snel vallen. Aangezien Wilders dingen wildt die andere partijen nooit zullen goedkeuren. Verder kan Wilders nooit genoeg goeie mensen vinden die voor hem willen werken.
LOLquote:
Nou vooruit dan mag het welquote:
Daarom woon ik tegen de rand van Amsterdamquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om te shoppen jaOm te wonen... Doubt it.
Voor de domheid van mensen.quote:
van de geur word je ook niet vrolijkquote:
Welke wijk/welk dorp?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daarom woon ik tegen de rand van Amsterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wel vreemd om dat eerste deuntje te horen (en ze er dan grappig doorheen vertellen) , want dat stond een beetje als achtergrond bij m'n oma's crematie![]()
Lullig voor je.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:39 schreef STING het volgende:
[..]
alleen die brief aan m'n moeder ben ik nog niet aan toegekomen.
Jij bent nog nooit in Maastricht geweestquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je binnenkort met mij naar Amsterdam gaat
Nog ergerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daarom woon ik tegen de rand van Amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |