hahahaha neequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:29 schreef STING het volgende:
[..]
Je had spinazie op je voortanden zitten?
Nou, dat is niet waar, maar vooruit...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd. En gelijk, dat ook altijd.
alleen daar inderdaad.quote:
Nu al??!?!?!?!?! Ben je ziekjes?quote:
Samzz heeft al het warme water al opgemaakt hoor...quote:
Wouter doucht graag koudquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Samzz heeft al het warme water al opgemaakt hoor...
quote:
Afgelopen nacht was ik ziek... 2 uur geslapen en 6 uur op de badkamer verblevenquote:
Beterschapquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was ik ziek... 2 uur geslapen en 6 uur op de badkamer verbleven
Ben bek af...
Oeh, lekker gaan slapen danquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was ik ziek... 2 uur geslapen en 6 uur op de badkamer verbleven
Ben bek af...
Slapen...nice iddquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:38 schreef Godtje het volgende:
5 min weg en heel topic weg. nu ga ik weer 5 min weg dus tot in het volgende topic.
Dat zijn leuke complimentenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:37 schreef vencodark het volgende:
Kreeg nog tof compliment vandaag.Dat ik altijd zo oprecht overkom en zo lekker mezelf blijf.
![]()
Was lief.
En ik had zoveel hoopquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:36 schreef vencodark het volgende:
Nee indd. Het kan veel, veel en veel beter/erger.
quote:
Wouter Bos staat er nu onder dus nog even wachten....quote:
Dat maakt het compliment inderdaad nog leukerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vond lief dat ze dat zeiden. 2 klasgenoten die ik niet eens super goed ken. Maar ze zijn best leuk.
Bij ene kom ik volgende week ook op dr verjaardag.
Wat heb ik met Wouter Bos te maken?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wouter Bos staat er nu onder dus nog even wachten....
Ze kan ook samen met Wouter gaan douchenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wouter Bos staat er nu onder dus nog even wachten....
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:41 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat maakt het compliment inderdaad nog leuker
Ik kreeg vandaag te horen: Dat ik geen koffie meer kreeg, of mijn whiskey fles nog vol zat (staat op mijn bureau) en dat ik minder moet snuiven!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:37 schreef vencodark het volgende:
Kreeg nog tof compliment vandaag.Dat ik altijd zo oprecht overkom en zo lekker mezelf blijf.
![]()
Was lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |