quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:16 schreef STING het volgende:
[..]
Laatst kwam je ook al aanzetten met SMAC.
Dus jij mag ook al niet bij de Wildersjeugdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:15 schreef Thrust het volgende:
[..]
Blonde haren, blauwe ogen zoals de Führer graag ziet en zelf bleekmiddel gebruiken
smac is ook zo iets vreselijksquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:16 schreef STING het volgende:
[..]
Laatst kwam je ook al aanzetten met SMAC.
What's next, bifi worstjes?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij mag ook al niet bij de Wildersjeugd
En als persoon die zich dus altijd wel aan de regels heeft gehouden ben je dan dus mooi de pineut....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat laatste zal ongetwijfeld het geval zijn.
Nee, dat ziet er niet lekker uit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:19 schreef STING het volgende:
[..]
Oh god, ik breng je nog op ideeën ook zo
[ afbeelding ]
Jaa smac en van die spek knabbels.... In Engeland/US heet het ook wel SPAMquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij mag ook al niet bij de Wildersjeugd
Wilders komt naar je toe deze zomer.quote:
aardappeltaartquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jullie hebben geen smaak. En zeker STING niet. Met zijn aardappeltaartcruesli.
Hij heeft ook al een motie ingediend om de Spits en de Metro om te dopen in Volk en Vaderland....quote:
Ik dacht dat je niet blond wasquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:20 schreef Thrust het volgende:
[..]
volgens mij voel doe ik aardig aan de eisen
word tijd voor een brilletje tijntje
Volgens mij heb ik die appeltaartcruesli wel eens gehad. Smaakte zeker niet verkeerdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:21 schreef STING het volgende:
[..]
aardappeltaart![]()
APPELTAART!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Met je ranzige choco cruesli![]()
In Engeland SPAM?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa smac en van die spek knabbels.... In Engeland/US heet het ook wel SPAMgeen culinair hoogstandje zeg maar
Hij kan beter de telegraaf omdopen. Zij volgelingen lezen die "kwaliteitskrant" allemaalquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij heeft ook al een motie ingediend om de Spits en de Metro om te dopen in Volk en Vaderland....
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:21 schreef STING het volgende:
[..]
aardappeltaart![]()
APPELTAART!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Met je ranzige choco cruesli![]()
Ik ben onwijs lekker.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:22 schreef STING het volgende:
[..]
SMAC en dat bovenstaande wel zeker.
Nee, jij bent lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |