Dat magquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:03 schreef STING het volgende:
[..]
Niet eens, valt me toch een beetje van je tegen
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ze had nog twee halve komkommerschijfjes op haar ogen liggen
STING, weet je zeker dat je Cue had aangesproken?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik werkelijk waar nog nooit gedaan
Overmoed komt voor de val, moeten eerst maar genoegen nemen met dat ene fotootje fantaseren ze de rest er maar bij tot ze wel een keer het genoegen mogen nemen om er irl te ontmoeten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met de gevraagd foto's hier, wordt vast geen foto van haar oog bedoeld.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:04 schreef STING het volgende:
O.a.
Nu snap ik ook waarom je zegt dat je goed bent in dingen wegstoppen.
Nu begin ik toch te twijfelen ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
STING, weet je zeker dat je Cue had aangesproken?
Ja, hier mag het wel he.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:04 schreef Cue_ het volgende:
Ondanks dat ik het erg leuk vind dat we het over mij hebben![]()
Told you so.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pm maar even wat origineels, wie weet wat je beloning zal zijn
Maak je er nu een prijsvraag van?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pm maar even wat origineels, wie weet wat je beloning zal zijn
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh, onder het toeziend oog van de gehele groep?
Uitgesloten voor deelnemingquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik mag niet meedoen waarschijnlijk.
Letterlijk is het voor de schermen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Nu is het achter de schermen. Letterlijk.
Dan vraag ik me af wat voor vacature dat was...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb een brief gekregen dat ik niet in aanmerking voor werk kom omdat ik geen ex-gedetineerde ben....
Eigen personeel is uitgesloten van deelname?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Balen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb een brief gekregen dat ik niet in aanmerking voor werk kom omdat ik geen ex-gedetineerde ben....
Vuilnisophaaldienst....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat voor vacature dat was...
Beveiliger op Schipholquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat voor vacature dat was...
Stadscommando in Almere?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Omdat je ex-gedetineerde bent?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is alleen voor kaaskoppenquote:
Verplichte percentage die ze tegenwoordig moeten handhavenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Zeker in het kader van de positieve discriminatie dan oid?
Zoiets ja. Daarbij: ik krijg al kussen van Cue zonder foto's te hoeven sturen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:09 schreef STING het volgende:
[..]
Eigen personeel is uitgesloten van deelname?
Ssssstquote:
Ze zullen wel een contract met een reintegratiebureau hebben.... zitten dan leuke heffingskortingen en subsidies aan vast denk ik....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Zeker in het kader van de positieve discriminatie dan oid?
Volgens mij wel. Misschien is hij niet kaas genoegquote:
Fijn voor je.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:13 schreef vencodark het volgende:
Zoiets ja. Daarbij: ik krijg al kussen van Cue zonder foto's te hoeven sturen.
Mijn paspoort zegt dat ik Nederlander ben.quote:
Ah dat is dus een landelijk beleid....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:13 schreef Thrust het volgende:
[..]
Verplichte percentage die ze tegenwoordig moeten handhaven
Dat laatste zal ongetwijfeld het geval zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze zullen wel een contract met een reintegratiebureau hebben.... zitten dan leuke heffingskortingen en subsidies aan vast denk ik....
Blonde haren, blauwe ogen zoals de Führer graag ziet en zelf bleekmiddel gebruikenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Misschien is hij niet kaas genoeg
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:16 schreef vencodark het volgende:
Even wat anders:
[ afbeelding ]
![]()
Maar wat stinkt dat spul in mijn tas. Het rook naar kattenvoer/adem.
PvdA komt niet meer voor ze op dus iemand moet dat doenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, lijkt de SP wel dan met hun: "Eigen volk arbeider eerst".
Oke, ben je ook blank?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn paspoort zegt dat ik Nederlander ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |