Maar M denkt ook echt dat het wat voor jou is? Want als ik lees over tranen enzo...klinkt het niet direct als iets voor jou.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, maar is zeker intensief en mensen schijnen soms een hele dag in tranen te zijn enzo. Maar er vervolgens vet goed en gemotiveerd uit te komen!En M is niet snel van zaken onder de indruk, maar dat wel.
Ik heb haar zelfs gemeetquote:
Dat verklaard.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:52 schreef STING het volgende:
[..]
Geldt dat alleen voor vrouwen?
En als je dat als man denkt, ben je dan homo?
Okee. Ik heb 's ochtends helaas alle tijdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:51 schreef krengetje het volgende:
[..]
S'ochtends heb ik geen tijd.. dus s'avonds lang
Jahquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:52 schreef vencodark het volgende:
Maar M denkt ook echt dat het wat voor jou is? Want als ik lees over tranen enzo...klinkt het niet direct als iets voor jou.Snappie.
Dat klinkt heel fout.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, maar is zeker intensief en mensen schijnen soms een hele dag in tranen te zijn enzo. Maar er vervolgens vet goed en gemotiveerd uit te komen!En M is niet snel van zaken onder de indruk, maar dat wel.
Freud, die charlatan bedoel je?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:46 schreef vencodark het volgende:
Freud was van de sofa's en je weet wat Freud zegt he!
Je weet best dat ik dat niet op die manier bedoel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:53 schreef Cue_ het volgende:
En ik kan ook huilen hoorOf ik het vaak doe en wil is een tweede
Zeker niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is toch veel lekkerder dan een foto?
Nee dat is het niet volgens mij.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:54 schreef STING het volgende:
[..]
Dat klinkt heel fout.
Klinkt als het idee van afbreken en weer opbouwen.
Iemand in een dusdanige emotionele staat krijgen dat ze heel gevoelig worden voor suggestie.
Geloof ik niet zo in. De effecten schijnen maar tijdelijk te zijn van dat soort gedoe.
Doei Murmquote:
Mja, als je iets uitspreek is het zo echt ineens he. Denk dat veel mensen daar moeite mee hebben. Het er dan inclusief tranen, uit komt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee dat is het niet volgens mij.
Meer met dat je dan ineens de echte emoties pakt, je ware ideeen die je misschien redelijk ver hebt weggestopt enzo. Als ik dat soort zaken ineens hardop moet uitspreken, dan zijn die tranen er snel
Sorryquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:54 schreef STING het volgende:
[..]
En sindsdien durft ze geen foto's meer te delen?
Je wordt bedankt
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare oplossing?
Hmm, niet echt last van eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:57 schreef vencodark het volgende:
Mja, als je iets uitspreek is het zo echt ineens he. Denk dat veel mensen daar moeite mee hebben. Het er dan inclusief tranen, uit komt.
Ow ik wel. Ben heel goed in wegstoppen en daardoor op een gegeven moment niet meer door hebben wat je allemaal weggestopt hebt enzoquote:
quote:
same herequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow ik wel. Ben heel goed in wegstoppen en daardoor op een gegeven moment niet meer door hebben wat je allemaal weggestopt hebt enzo
Recentelijk nog.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:59 schreef Thrust het volgende:
[..]
Cue_ moet je gewoon een keer irl zien
Ik schreef ook niet dat iedereen er last van heeftquote:
Of foto komt ze niet goed uit?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:59 schreef Thrust het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:00 schreef STING het volgende:
[..]
Recentelijk nog.
Toen zat ik met een maat in de auto
en ben ik nog helemaal uitgestapt om te zeggen dat ze er mooi uit zag.
Maar ze liep stug door
+1quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:59 schreef Thrust het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow ik wel. Ben heel goed in wegstoppen en daardoor op een gegeven moment niet meer door hebben wat je allemaal weggestopt hebt enzo
De bestequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare oplossing?
En ze schreef hier op fok nog dat het geen leuke gast was om te zien!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:00 schreef STING het volgende:
[..]
Recentelijk nog.
Toen zat ik met een maat in de auto
en ben ik nog helemaal uitgestapt om te zeggen dat ze er mooi uit zag.
Maar ze liep stug door
Alleen dat ene oogje? heb het over het complete pakketquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik schreef ook niet dat iedereen er last van heeft
[..]
Of foto komt ze niet goed uit?
Nou dan moet ik dan maar eens doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:59 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik wilde de uitzondering op de regel even bevestigen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:00 schreef vencodark het volgende:
Ik schreef ook niet dat iedereen er last van heeft
Met de gevraagd foto's hier, wordt vast geen foto van haar oog bedoeld.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:01 schreef Thrust het volgende:
[..]
Alleen dat ene oogje? heb het over het complete pakket
Ze had nog twee halve komkommerschijfjes op haar ogen liggenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ze schreef hier op fok nog dat het geen leuke gast was om te zien!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik werkelijk waar nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ze had nog twee halve komkommerschijfjes op haar ogen liggen
Niet eens, valt me toch een beetje van je tegenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik werkelijk waar nog nooit gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |