Je vroeg erom.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je wéér naar zo'n opmerking moet grijpen,als je zo wordt geconfronteerd
met zo'n assocatie met jou
Hij vroeg erom.quote:
Ik vroeg er niet om!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
In venco speelt zich nog een innerlijke strijd af om A'dam eindelijk te omarmen, als haar stad
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En toen werden knakworstjes ordinair....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er mis met Amsterdam beledigen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Amsterdam niet meer zou beledigen zeeuws meisje
Niet zo gemeen tegen Venco Lurch!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
I shall say it again: hij vroeg erom.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bang voor De Grote Blonde Wolf.quote:
Stel je even aan zegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het raar dat ik bang ben dan? Dat Nederland massaal op die idioot gaat stemmen. Omdat men denkt dat hij wel een oplossing heeft. Ja daar ben ik bang voor
Als je nu eens echt verteld waar je bang voor bent dat gaat gebeuren, want mensen die gaan stemmen daar hoef je niet bang voor te zijn. Dat zijn maar briefjes in een busquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het raar dat ik bang ben dan? Dat Nederland massaal op die idioot gaat stemmen. Omdat men denkt dat hij wel een oplossing heeft. Ja daar ben ik bang voor
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:32 schreef STING het volgende:
[..]Vertel je ons nu eigenlijk dat je thuis ook trainingspakken draagt en een Hazes kapsel hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:33 schreef STING het volgende:
[..]
Stop nou eens met die eeuwige Youtube filmpjes, Cue
I did not!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:34 schreef STING het volgende:
[..]
Jij vroeg om die associatie, zul je bedoelen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:32 schreef STING het volgende:
[..]Hot Dogs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Ga je nu youtube dingen posten? doe niet zo eng!quote:
Mooiste stad van Nederlandquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is er mis met Amsterdam beledigen?
Ik vind Schiedam mooier......quote:
En aport fifiquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet zo gemeen tegen Venco Lurch!
Ja en ik speel in m'n vrije tijd met m'n vliegerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vertel je ons nu eigenlijk dat je thuis ook trainingspakken draagt en een Hazes kapsel hebt?
quote:
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ja en ik speel in m'n vrije tijd met m'n vlieger
quote:
Ik vind Terneuzen al erg genoegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Krengel moet je maar eens meenemen naar Goes.
Dat doe ik zo heeeeeeeeeel af en toequote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:35 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ga je nu youtube dingen posten? doe niet zo eng!
Ik ben nu eenmaal bang aangelegdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stel je even aan zegNooit van coalities gehoord? Het Nederlandse volk wil verandering blijkbaar... En ik zeg niet dat Wilders daarvoor kan zorgen, voordat je mij erop aanvalt, maar men denkt dus dat Wilders dat kan.
Waar ik echt bang voor ben. Is de domheid van de gehele mensheid.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je nu eens echt verteld waar je bang voor bent dat gaat gebeuren, want mensen die gaan stemmen daar hoef je niet bang voor te zijn. Dat zijn maar briefjes in een bus
Nee, blufquote:
Om te shoppen jaquote:
In Goes ga ik altijd shoppenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Krengel moet je maar eens meenemen naar Goes.
het enige nummer wat ik nog wel aardig vind, maar dat is misschien door persoonlijke dingenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ja en ik speel in m'n vrije tijd met m'n vlieger
Die komen uit Zeeland hoor!quote:
Wacht maar tot je binnenkort met mij naar Amsterdam gaatquote:
Waar ben je dan bang voor?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal bang aangelegd![]()
Nu even serieus
Een coalitie met Wilders als die er al gaat komen zal snel vallen. Aangezien Wilders dingen wildt die andere partijen nooit zullen goedkeuren. Verder kan Wilders nooit genoeg goeie mensen vinden die voor hem willen werken.
LOLquote:
Nou vooruit dan mag het welquote:
Daarom woon ik tegen de rand van Amsterdamquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om te shoppen jaOm te wonen... Doubt it.
Voor de domheid van mensen.quote:
van de geur word je ook niet vrolijkquote:
Welke wijk/welk dorp?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daarom woon ik tegen de rand van Amsterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wel vreemd om dat eerste deuntje te horen (en ze er dan grappig doorheen vertellen) , want dat stond een beetje als achtergrond bij m'n oma's crematie![]()
Lullig voor je.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:39 schreef STING het volgende:
[..]
alleen die brief aan m'n moeder ben ik nog niet aan toegekomen.
Jij bent nog nooit in Maastricht geweestquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je binnenkort met mij naar Amsterdam gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |