Ik weet niet of Wouter dan niet in paniek raakt....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze kan ook samen met Wouter gaan douchen
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag te horen: Dat ik geen koffie meer kreeg, of mijn whiskey fles nog vol zat (staat op mijn bureau) en dat ik minder moet snuiven!
Bos81 post hier vaak.....quote:
Ach ik weet wie het zeggenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:44 schreef vencodark het volgende:
[..]dat is een stuk minder complimenteus.
Soldaat maken die fles!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:43 schreef Tally het volgende:
of mijn whiskey fles nog vol zat (staat op mijn bureau)
Vast niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet niet of Wouter dan niet in paniek raakt....
Ze zeggen dat het probleem erkennen de helft is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er is niets mis met Jut en Jul gedrag trouwens hoor.
Mag ik nu nietquote:
Waarom zou jij die training nodig hebben dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Lol.. een vriend van mij had het onlangs over 1 of andere training waar je veel aan kan hebben emt betrekking tot je persoonlijkheid en ambitie en dergelijke. Hij zei dat ie het wel wat voor mij vond. Kijk ik.. is 1000 euro excl overnachtingen (is 3/4 nachten).Dat gaat m'n werkgever echt niet betalen
Freud was van de sofa's en je weet wat Freud zegt he!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het probleem erkennen de helft is.
Ik zie dat we hier nog wel even een weg te gaan hebben.
Ik heb hier nog een sofa staan, dus.
Cue heeft wel een rustige uitstraling idd.quote:
`nzicht in de eigen ambities, levensprincipes, persoonlijke drijfveren en visie op werk en privé geeft uitzicht op nieuwe mogelijkheden. `quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:46 schreef vencodark het volgende:
Waarom zou jij die training nodig hebben dan?
Schijntje voor een werkgeverquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Lol.. een vriend van mij had het onlangs over 1 of andere training waar je veel aan kan hebben emt betrekking tot je persoonlijkheid en ambitie en dergelijke. Hij zei dat ie het wel wat voor mij vond. Kijk ik.. is 1000 euro excl overnachtingen (is 3/4 nachten).Dat gaat m'n werkgever echt niet betalen
Bos81 is nu douchen. Vandaar....quote:
Dat en Woutertje kan best wel wat hebben hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cue heeft wel een rustige uitstraling idd.
Ja snapte ik, maar heet hij wouter?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bos81 is nu douchen. Vandaar....
En vaak een gedeelte aftrekbaar VAN DE BELASTING!!!quote:
Dat wel ja, maar geen idee hoe ik het moet brengen.quote:
Sometimes a cigar is just a cigar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Freud was van de sofa's en je weet wat Freud zegt he!
Ze heeft nu foto's in haar fobo?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cue heeft wel een rustige uitstraling idd.
True, kan je wel helpen denk ik ja. Maar ergens krijg ik wel het idee dat het juist lastig voor je is. Bedoel...training zou best intensief zijn en je moet maar net genoeg motivatie en interesse blijven hebben. Heb geen goed beeld van de praktische vorm van dergelijke training maar kan me indenken dat jij er beetje te nuchter voor bent ofzo.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
`nzicht in de eigen ambities, levensprincipes, persoonlijke drijfveren en visie op werk en privé geeft uitzicht op nieuwe mogelijkheden. `
Dat zou voor mij geen kwaad kunnen ±'
Vraag het hem hij is al terugquote:
Het warme water was dus idd op.quote:
Als ik hem mag openen geef ik een gil!quote:
Was het maar waar. Dan hadden we het kunnen controleren.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze heeft nu foto's in haar fobo?
[..]
Hij hoeft ook niet zijn haar uit te spoelenquote:
Aha! Dus is de grote vraag waarom Ano. denkt dat Cue een rustige uitstraling heeft.quote:
's avonds doe ik meestal een snelle douche. 's ochtends een uitgebreiderequote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij hoeft ook niet zijn haar uit te spoelen
Ik heb ook geen idee, maar is zeker intensief en mensen schijnen soms een hele dag in tranen te zijn enzo. Maar er vervolgens vet goed en gemotiveerd uit te komen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:48 schreef vencodark het volgende:
True, kan je wel helpen denk ik ja. Maar ergens krijg ik wel het idee dat het juist lastig voor je is. Bedoel...training zou best intensief zijn en je moet maar net genoeg motivatie en interesse blijven hebben. Heb geen goed beeld van de praktische vorm van dergelijke training maar kan me indenken dat jij er beetje te nuchter voor bent ofzo.
Hij heeft 1 foto van mij gezienquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aha! Dus is de grote vraag waarom Ano. denkt dat Cue een rustige uitstraling heeft.
Call me Sherlock.
S'ochtends heb ik geen tijd.. dus s'avonds langquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
's avonds doe ik meestal een snelle douche. 's ochtends een uitgebreidere
Jij hebt mij toch wel eens gezien?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:49 schreef Godtje het volgende:
Was het maar waar. Dan hadden we het kunnen controleren.
Een hele mooie ook!quote:
Geldt dat alleen voor vrouwen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dat Freud zei: Als je droomt over raketten, dan wil je eigenlijk gewoon seks!
Maar M denkt ook echt dat het wat voor jou is? Want als ik lees over tranen enzo...klinkt het niet direct als iets voor jou.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, maar is zeker intensief en mensen schijnen soms een hele dag in tranen te zijn enzo. Maar er vervolgens vet goed en gemotiveerd uit te komen!En M is niet snel van zaken onder de indruk, maar dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |