Wist ik niet eensquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:48 schreef Arcee het volgende:
12 30d 00u 08m 49.000.000 2007-05-04 12:34 Sanderrrr
Kan er niet in de OP iets toegevoegd worden zodat dit niet elke keer gevraagd hoeft te worden?quote:
Gastquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:52 schreef thomaster het volgende:
[..]
Kan er niet in de OP iets toegevoegd worden zodat dit niet elke keer gevraagd hoeft te worden?![]()
Die is gepost in een afgeschermd topic en kan dus niet getraceerd worden
Kwaliteit is echter wel ver te zoeken somsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:34 schreef Arcee het volgende:
Toch opvallend dat er sinds december aanzienlijk meer gepost wordt.
Doet niet af aan het feit dat het elke keer opnieuw gevraagd wordtquote:
Nieuw seizoen wegmisbruikers?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:54 schreef Arcee het volgende:
De OWS + val van het kabinet zullen ook wel wat geholpen hebben.
Maar de mega-ban van het afgelopen uur dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:54 schreef Arcee het volgende:
De OWS + val van het kabinet zullen ook wel wat geholpen hebben.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:13 schreef FFSletop het volgende:
Ok hoe zie je welke id jouw post heeft?
Of boven de datum en tijd van je post of check het getal aan het einde van de URL.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:29 schreef Arcee het volgende:
Hover met je muis boven de PI van je post om in de statusbalk beneden te zien hoe ver we zijn.
quote:
quote:Hover met je muis boven de PI van je post om in de statusbalk beneden te zien hoe ver we zijn.
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar de mega-ban van het afgelopen uur dan?
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar de mega-ban van het afgelopen uur dan?
Als je een normale member bent (dus niet in een groepje zoals mods of KPD zit) dan had je geen rechten en kon je dus niet posten of iets lezenquote:
wtfquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je een normale member bent (dus niet in een groepje zoals mods of KPD zit) dan had je geen rechten en kon je dus niet posten of iets lezen
Het was dus ook maar een select groepje usersquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je een normale member bent (dus niet in een groepje zoals mods of KPD zit) dan had je geen rechten en kon je dus niet posten of iets lezen
En ik zou de eerste zijn met 2 mijlpalen achter elkaar!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:46 schreef Arn0 het volgende:
RacerDKB, je hebt kans om alleen tweede te worden in de mijlpalenpost-rangschikking![]()
![]()
Arcee 5
alki 2
borisz 2
RacerDKB 2
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En ik zou de eerste zijn met 2 mijlpalen achter elkaar!
En je zou ook nog eens de snelste miljoenmijlpaal ooit maken! Deze mijlpaal moet je gewoon halenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En ik zou de eerste zijn met 2 mijlpalen achter elkaar!
Zo overdreven veel zijn er dat niet. Er zijn ongeveer al 200 crewmembers. En dan nog iedereen die in KPD/KEL/ieder ander gesloten subforum kan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
5000 Oldbies, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:32 schreef Zeroku het volgende:
Zo overdreven veel zijn er dat niet. Er zijn ongeveer al 200 crewmembers. En dan nog iedereen die in KPD/KEL/ieder ander gesloten subforum kan.
Ohja, ook nog inderdaad.quote:
Hoe weet je hoeveel het er zijn voordat je hem gepost hebt? Of heb je hem ge-edit? (in dat geval staat er niet bij dat je hem ge-edit hebtquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:09 schreef RacerDKB het volgende:
Waarschijnlijk wordt ie morgenmiddag gepost, net als ik niet mee kan doen
Nog 24096 overigens.
Ik post eerst een smiley, dan reken ik het uit en dan edit ik hem.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:06 schreef thomaster het volgende:
[..]
Hoe weet je hoeveel het er zijn voordat je hem gepost hebt? Of heb je hem ge-edit? (in dat geval staat er niet bij dat je hem ge-edit hebt)
Het wordt vanavond laat of vannacht denk ik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:20 schreef iamredleader het volgende:
Duurt nog wel een paar minuten, toch?
Morgenmiddag, denk ik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:20 schreef RacerDKB het volgende:
Het wordt vanavond laat of vannacht denk ik.
Nee maar wel bijnaquote:
Zou kunnen idd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:31 schreef iamredleader het volgende:
Ik gok op vanavond laat, zo tegen half twaalf
Hoe komt het dat jij zoveel miljoenste posts hebt?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zou kunnen idd.Zou wel extreem snel zijn, maar iets meer dan 24 dagen, ruim 2 dagen sneller dan de snelste tot nu toe.
Gewoon vaak meegedaan. Een post-id is niet te timen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:39 schreef deepart het volgende:
Hoe komt het dat jij zoveel miljoenste posts hebt?
Heb jij een tellertje en zo'n 20 schermen met te plaatsten posts openstaan?
quote:
Best suprieurquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Overigens heeft 20 schermen openzetten natuurlijk ook helemaal geen nut, want je zit met de postbeperking van 5 a 10 seconden, of zo. Dus je hebt eigenlijk maar 1 kans om 'm te posten.
En die kans dan 5 keer grijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |