Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar de mega-ban van het afgelopen uur dan?
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar de mega-ban van het afgelopen uur dan?
Als je een normale member bent (dus niet in een groepje zoals mods of KPD zit) dan had je geen rechten en kon je dus niet posten of iets lezenquote:
wtfquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je een normale member bent (dus niet in een groepje zoals mods of KPD zit) dan had je geen rechten en kon je dus niet posten of iets lezen
Het was dus ook maar een select groepje usersquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je een normale member bent (dus niet in een groepje zoals mods of KPD zit) dan had je geen rechten en kon je dus niet posten of iets lezen
En ik zou de eerste zijn met 2 mijlpalen achter elkaar!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:46 schreef Arn0 het volgende:
RacerDKB, je hebt kans om alleen tweede te worden in de mijlpalenpost-rangschikking![]()
![]()
Arcee 5
alki 2
borisz 2
RacerDKB 2
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En ik zou de eerste zijn met 2 mijlpalen achter elkaar!
En je zou ook nog eens de snelste miljoenmijlpaal ooit maken! Deze mijlpaal moet je gewoon halenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En ik zou de eerste zijn met 2 mijlpalen achter elkaar!
Zo overdreven veel zijn er dat niet. Er zijn ongeveer al 200 crewmembers. En dan nog iedereen die in KPD/KEL/ieder ander gesloten subforum kan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
5000 Oldbies, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:32 schreef Zeroku het volgende:
Zo overdreven veel zijn er dat niet. Er zijn ongeveer al 200 crewmembers. En dan nog iedereen die in KPD/KEL/ieder ander gesloten subforum kan.
Ohja, ook nog inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |