Hoe weet je hoeveel het er zijn voordat je hem gepost hebt? Of heb je hem ge-edit? (in dat geval staat er niet bij dat je hem ge-edit hebtquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:09 schreef RacerDKB het volgende:
Waarschijnlijk wordt ie morgenmiddag gepost, net als ik niet mee kan doen
Nog 24096 overigens.
Ik post eerst een smiley, dan reken ik het uit en dan edit ik hem.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:06 schreef thomaster het volgende:
[..]
Hoe weet je hoeveel het er zijn voordat je hem gepost hebt? Of heb je hem ge-edit? (in dat geval staat er niet bij dat je hem ge-edit hebt)
Het wordt vanavond laat of vannacht denk ik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:20 schreef iamredleader het volgende:
Duurt nog wel een paar minuten, toch?
Morgenmiddag, denk ik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:20 schreef RacerDKB het volgende:
Het wordt vanavond laat of vannacht denk ik.
Nee maar wel bijnaquote:
Zou kunnen idd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:31 schreef iamredleader het volgende:
Ik gok op vanavond laat, zo tegen half twaalf
Hoe komt het dat jij zoveel miljoenste posts hebt?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zou kunnen idd.Zou wel extreem snel zijn, maar iets meer dan 24 dagen, ruim 2 dagen sneller dan de snelste tot nu toe.
Gewoon vaak meegedaan. Een post-id is niet te timen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:39 schreef deepart het volgende:
Hoe komt het dat jij zoveel miljoenste posts hebt?
Heb jij een tellertje en zo'n 20 schermen met te plaatsten posts openstaan?
quote:
Best suprieurquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Overigens heeft 20 schermen openzetten natuurlijk ook helemaal geen nut, want je zit met de postbeperking van 5 a 10 seconden, of zo. Dus je hebt eigenlijk maar 1 kans om 'm te posten.
En die kans dan 5 keer grijpen.
Als je voor elke browser een account registreert jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:30 schreef iamredleader het volgende:
En met 3 verschillende browsers? Dat zou toch wel kunnen dan? Of eventueel 3 computers?
Misschien uit voorzorg eerst een luier aandoen voor het geval jij de 79 miljoenste post plaatstquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:41 schreef thomaster het volgende:
Ik zit al heel de dag kettingrokend achter de pc te wachten op het geschikte moment om dit topic vol te spammen... Ik weet niet of ik de spanning nog lang aan kan als het nog tot vanacht duurt
Dat is niet nodigquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:42 schreef deepart het volgende:
[..]
Misschien uit voorzorg eerst een luier aandoen voor het geval jij de 79 miljoenste post plaatst
quote:
Niet in deze, wie weet wel in het vervolgtopic.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:08 schreef Arn0 het volgende:
Zou de post eigenlijk wel in dit topic (of een vervolgtopic hiervan) vallen?
Reken jij dat steeds uit?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Niet in deze, wie weet wel in het vervolgtopic.
13570
Hoeveel posts te gaanquote:
Hoofdreken-oefening.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:26 schreef deepart het volgende:
[..]
Hoeveel posts te gaan
niet heel veel werk, maar elke keer intypen
Kan, of je telt gewoon steeds hoeveel posts er zijn gemaakt.quote:
Nee?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:28 schreef deepart het volgende:
[..]
12.651 posts zijn er nog minder dan ik er heb in mijn eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |