oepsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:49 schreef De_Hertog het volgende:
Wiki is ook weer bijgewerkt, vanaf 1904. Grote 'foei' voor banaantjeEE, BeamOFLight, Terpentin07 en nightcowboy.
Dacht dit meer bekend zou zijn, maar met de laatste hint moet het toch te vinden zijn?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:22 schreef slaveloos het volgende:
opgezocht, moeilijke vraag zeg
heb het wel gevonden inderdaadquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dacht dit meer bekend zou zijn, maar met de laatste hint moet het toch te vinden zijn?
Ja, zo kan het ookquote:
Dat is (een deel van) de bijbelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:55 schreef Yankee het volgende:
thora?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:54 schreef De_Hertog het volgende:
Talmud?
Vandaar 'oorspronkelijk', daalder komt van hetzelfde woord.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:07 schreef Yankee het volgende:
van daalder?
Taler had ik ook goed gerekend, maar de naam komt van Joachimsthal waar de eerste Talers gemunt werden inderdaad.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:09 schreef PhysicsRules het volgende:
En dat komt weer uit het Joachimsthal
Yankee +2quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:42 schreef Yankee het volgende:
Wenen, Bratislava, Boedapest, Belgrado
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:09 schreef nightcowboy het volgende:
Ch!pz?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:14 schreef Yankee het volgende:
[..]
bedankt he! Heb ik dat kutnummer weer in m'n hoofd
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:13 schreef nightcowboy het volgende:
Schanppi?
Ik wilde al zeggen ja.. ken 't programma verder niet dus weet deze ook niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:47 schreef Yankee het volgende:
[..]
dat is inderdaad de hoofdrolspeler van Entourage, maar die ziet er anders uit
Zijn beide wel vermakelijke series, vooral Entourage.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:12 schreef ScottTracy het volgende:
Ik zie wel altijd die promo's van die series op CC, maar ik volg nooit iets...
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:22 schreef Rucebo het volgende:
John Lithgow?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:31 schreef BeamofLight het volgende:
Woody Harrelson
Dit ligt mij wel jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:44 schreef BeamofLight het volgende:
Ik wist dat als Rucebo er zou zijn dat de vraag dan zo klaar zou zijn
quote:
Was wel aardig. Duurt alleen (te) lang.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:51 schreef Yankee het volgende:
Hoe goed is die film? ik heb alleen een keer de eerste 30 minuten in het vliegtuig gekeken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze versie trouwens:
http://www.moviemeter.nl/film/20682
quote:
Welk bijbelboek?quote:De inhoud van het boek bestaat uit een tweespraak in dichtvorm tussen twee geliefden, vaak erotisch van aard.
Stand deel 1910quote:
niet alleen personenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:08 schreef De_Hertog het volgende:
Aparte uitgang voor iets met twee personen, naast enkelvoud en meervoud
Stand deel 1910quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:14 schreef Yankee het volgende:
Klaus?
quote:
Kloptquote:
quote:
hehe die jaquote:
Budejovice, maar dit is goed genoegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Budoviche
Een impasse eigenlijk maar zo wordt hij vaak in films verbeeld....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:58 schreef De_Hertog het volgende:
Drie personen die elkaar onder schot houden
ja ik had iets gelezen over een ruimtefoto van Amsterdam op twitter, maar volgen is wat anders he... duckstad misschien?quote:
World of Warcraft?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:07 schreef De_Hertog het volgende:
Plaats, second life is een hele andere wereld. De inwoners zijn overigens óók fictief.
http://twitter.com/DonaldDuckNL/duckstadquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:07 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ja ik had iets gelezen over een ruimtefoto van Amsterdam op twitter, maar volgen is wat anders he... duckstad misschien?
@omaduckquote:mEIDEN, HELP! iK KRIJG ALLEEN NOG MAAR HOOFDLETTERS OP HET SCHERM! eN IK DRUK NIET EENS DIE EH... SCHIFTKNOP IN.
@LizJuulBabs IK HEB NOG EEN KEER OP DIE SCHIFT-KNOP GEDRUKT, MEIDEN, MAAR ER VERANDERT HELEMAAL NIKS (ZOALS JULLIE ZIEN)!
@LizJuulBabs Aha, het is gelukt! Ik ga nu snel naar de keuken, want ik ben melk aan het koken en ik wil niet dat die gaat shiften.
heel goed mr_a! Ik dacht dat he een lastige vraag wasquote:
Wel eens wat gelezen over hem en ook een documentaire over de LSD goeroe gezien.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:15 schreef slaveloos het volgende:
[..]
heel goed mr_a! Ik dacht dat he een lastige vraag was![]()
quote:
maar je weet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:34 schreef De_Hertog het volgende:
En het bedrijf heet Microsoft, niet Windows
Heeft NRC alfa-redacteurs voor het digitale katern?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar je weet wat ik bedoel(en ik had idd Microsoft moeten gebruiken, rechtstreeks van de site van het NRC gekopieerd)
Nee.... in Hannover....quote:
Veel ruiger en met name rommeliger..... elk jaar wordt de halve stad afgebroken.... Het is ook meerdere dagen...quote:
Dat zijn cyberpunks.....quote:
De teller staat nu op 16 nominaties. Maar ze blijft nog wel even acteren vrees ik. Dus dat kan best wel eens dik in de 20 worden....quote:
2 wins. Best Supporting Actress in Kramer vs Kramer en Best actress in Sophie's Choice.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:23 schreef Ofyles2 het volgende:
16 nominaties, maar nog steeds geen Oscar op de schoorsteenmantel? Oh dear...
Waarvoor staat het chemische element Be?
Na een bezoek bij Dr. Schoemacher dan....quote:
quote:
Nee.... Comment Ca va.....quote:
Yep. Vreselijk nummer...quote:
Vraag er dan niet naarquote:
House?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vraag er dan niet naar
Welke serie die zich afspeelt in een ziekenhuis is losjes gebaseerd op Sherlock Holmes?
Holmes-House, Watson-Wilson..quote:
van 1963 tot 1973 idd.quote:
Der Heimatquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:50 schreef De_Hertog het volgende:
Hoe heet de serie van Edgar Reitz die het leven van de Duitse familie Simon volgt door de jaren heen, tussen 1919 en 2000?
Gewoon Heimatquote:
Yep! Geweldig feest!quote:
quote:
De favoriet van mijn oma John Denverquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:03 schreef Zeroku het volgende:
Wiens echte naam was Henry John Deutschendorf
Stand deel 1910quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De favoriet van mijn oma John Denver
quote:
quote:
Yep. Ik verwacht dat het partijblad van de PVV zo gaat heten...quote:
Dat was een verzetskrant.quote:
Ja dat was niet zo Communistisch van je....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:33 schreef Zeroku het volgende:
Kut, ik was trouwens vergeten die andere punten te geven.
jazeker, prachtige ironische naam voor dat bladquote:
28 maartquote:
quote:
Laatste zondag van maart.quote:
quote:
Er is hier sprake van twee asymptoten jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
asymptoot
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
1/x
No problemo, het is al laatquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sorry, zat te suffen. Jouw antwoord is goed. Sorry ST.
Punten gewijzigd
no problem, welterustenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sorry, zat te suffen. Jouw antwoord is goed. Sorry ST.
Punten gewijzigd
Stand deel 1910quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Roemenië, Oostenrijk, Bulgarije, Kroatië, Servië, Tsjechië en Slowakije?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Oekraïne en Slovenië?
Jazeker!quote:
Heb dat programma echt NOOIT geluisterd... dus kan er niet over meepratenquote:
Was wel grappig altijd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:09 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Heb dat programma echt NOOIT geluisterd... dus kan er niet over meepraten
quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:22 schreef Yankee het volgende:
dat is dan Davids
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:21 schreef slaveloos het volgende:
dat is curtis mayfield
slaveloos +2quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |