maar je weet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:34 schreef De_Hertog het volgende:
En het bedrijf heet Microsoft, niet Windows
Heeft NRC alfa-redacteurs voor het digitale katern?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar je weet wat ik bedoel(en ik had idd Microsoft moeten gebruiken, rechtstreeks van de site van het NRC gekopieerd)
Nee.... in Hannover....quote:
Veel ruiger en met name rommeliger..... elk jaar wordt de halve stad afgebroken.... Het is ook meerdere dagen...quote:
Dat zijn cyberpunks.....quote:
De teller staat nu op 16 nominaties. Maar ze blijft nog wel even acteren vrees ik. Dus dat kan best wel eens dik in de 20 worden....quote:
2 wins. Best Supporting Actress in Kramer vs Kramer en Best actress in Sophie's Choice.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:23 schreef Ofyles2 het volgende:
16 nominaties, maar nog steeds geen Oscar op de schoorsteenmantel? Oh dear...
Waarvoor staat het chemische element Be?
Na een bezoek bij Dr. Schoemacher dan....quote:
quote:
Nee.... Comment Ca va.....quote:
Yep. Vreselijk nummer...quote:
Vraag er dan niet naarquote:
House?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vraag er dan niet naar
Welke serie die zich afspeelt in een ziekenhuis is losjes gebaseerd op Sherlock Holmes?
Holmes-House, Watson-Wilson..quote:
van 1963 tot 1973 idd.quote:
Der Heimatquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:50 schreef De_Hertog het volgende:
Hoe heet de serie van Edgar Reitz die het leven van de Duitse familie Simon volgt door de jaren heen, tussen 1919 en 2000?
Gewoon Heimatquote:
Yep! Geweldig feest!quote:
quote:
De favoriet van mijn oma John Denverquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:03 schreef Zeroku het volgende:
Wiens echte naam was Henry John Deutschendorf
Stand deel 1910quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De favoriet van mijn oma John Denver
quote:
quote:
Yep. Ik verwacht dat het partijblad van de PVV zo gaat heten...quote:
Dat was een verzetskrant.quote:
Ja dat was niet zo Communistisch van je....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:33 schreef Zeroku het volgende:
Kut, ik was trouwens vergeten die andere punten te geven.
jazeker, prachtige ironische naam voor dat bladquote:
28 maartquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |