Kloptquote:
quote:
hehe die jaquote:
Budejovice, maar dit is goed genoegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Budoviche
Een impasse eigenlijk maar zo wordt hij vaak in films verbeeld....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:58 schreef De_Hertog het volgende:
Drie personen die elkaar onder schot houden
ja ik had iets gelezen over een ruimtefoto van Amsterdam op twitter, maar volgen is wat anders he... duckstad misschien?quote:
World of Warcraft?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:07 schreef De_Hertog het volgende:
Plaats, second life is een hele andere wereld. De inwoners zijn overigens óók fictief.
http://twitter.com/DonaldDuckNL/duckstadquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:07 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ja ik had iets gelezen over een ruimtefoto van Amsterdam op twitter, maar volgen is wat anders he... duckstad misschien?
@omaduckquote:mEIDEN, HELP! iK KRIJG ALLEEN NOG MAAR HOOFDLETTERS OP HET SCHERM! eN IK DRUK NIET EENS DIE EH... SCHIFTKNOP IN.
@LizJuulBabs IK HEB NOG EEN KEER OP DIE SCHIFT-KNOP GEDRUKT, MEIDEN, MAAR ER VERANDERT HELEMAAL NIKS (ZOALS JULLIE ZIEN)!
@LizJuulBabs Aha, het is gelukt! Ik ga nu snel naar de keuken, want ik ben melk aan het koken en ik wil niet dat die gaat shiften.
heel goed mr_a! Ik dacht dat he een lastige vraag wasquote:
Wel eens wat gelezen over hem en ook een documentaire over de LSD goeroe gezien.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:15 schreef slaveloos het volgende:
[..]
heel goed mr_a! Ik dacht dat he een lastige vraag was![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |