quote:Op maandag 8 maart 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
En Tombola zit in de rammelpauze.
Ik hoor ze gewoon hier rammelen
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En Erik drinkt koffie... en jij ook... en Erik valt op mannen... Dus jij ook? Dus Ll niet?
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]Ik nam het voor je op, en dat is je dank?
Jij bent toch een veertig-plusserttt?quote:
nou, ik zit hier meer van:quote:
Ooooooooooooohquote:Op maandag 8 maart 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent toch een veertig-plusserttt?
Ik nog lange niet, nog lange niet, heur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat bijna in de koelkast van het lachenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:34 schreef Dirkh het volgende:
Paddestoel gaat net weg, zegt ze: He pop, ik ga.
Pop? POP!!!??
Heeft het verdomme in de krant gestaan of zo?
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oooooooooooooh
Dat verklaart alles.
Dirkh
Jah en niet zo'n klein beetje ook. Kutzooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:34 schreef Dirkh het volgende:
Paddestoel gaat net weg, zegt ze: He pop, ik ga.
Pop? POP!!!??
Heeft het verdomme in de krant gestaan of zo?
Waarom die caps?quote:
Jemig Peg wat goed!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb besloten vandaag eens niet te vechten tegen het feit dat ik een Peggy ben.
Dus hoppetee, naar zo'n leuk zaakje getogen waar ze fijne dingen uitstallen en voor je koken en er heel veel geld voor vragen en thuis gekomen met:
- draadjesvlees dat alleen nog maar opgewarmd hoeft te worden, met jus
- waldorfsalade
- fruitsalade
- koude pasta met allerlei gezonds er door
- marsepeinen poppetjes
Hoera!
Wil je 2 vriendinnen die qua LEEFTIJD je dochters hadden kunnen zijn?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waarom die caps?
Nee ik wil er niet over praten, mannen in de MC hebben geen behoefte aan praten. Opletten!
Dat is een strikvraag. Dat kunnen we inmiddels al zoveel zijn dat zelfs een dochter van mij een cougar kan zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wil je 2 vriendinnen die qua LEEFTIJD je dochters hadden kunnen zijn?
Kijk Greys, zo kan het ook!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:40 schreef Ml-etje het volgende:eten
(worteltjes-doperwten, aardappeltjes gebakken en pepersteakje).
Jaquote:Op maandag 8 maart 2010 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
Dat had je vrijdag toch al gedaan Greys? zoveel veel te dure meuk gekocht?
Mijn werkgevert ook niet hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 18:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jemig Peg wat goed!
Zou zo met je willen ruilen alleen ben ik bang dat mijn werkgevert dat niet sponsort
Ik snap het niet meer.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is een strikvraag. Dat kunnen we inmiddels al zoveel zijn dat zelfs een dochter van mij een cougar kan zijn.
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar dan zal ik even moeder-Greys zien.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer.
Greys is je dochter?
Ik kook HEUS wel eens.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kijk Greys, zo kan het ook!
Eetse MI-etje
Een blokje kaas in het badwater gooien valt niet onder koken.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kook HEUS wel eens.
Maar gewoon niet al te vaak. Dan blijft het bijzonder
Tssssk. Ik kan heul goed draadjesvlees en stoofpeertjes maken. En een rosbief braden. Of een pastaschotel met salami en courgette en champignons uit de oven. En op mijn cheesecakes word je verliefd.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een blokje kaas in het badwater gooien valt niet onder koken.
Ik geloof het meteen.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Tssssk. Ik kan heul goed draadjesvlees en stoofpeertjes maken. En een rosbief braden. Of een pastaschotel met salami en courgette en champignons uit de oven. En op mijn cheesecakes word je verliefd.
Ik heb er alleen niet altijdbijna nooit zin in.
En een aardappel heb ik in de vijf jaar dat ik hier woon hooguit twee keer gekookt.
Ja en greys zelf vermaakt zich ook prima, die loopt borrel na borrel af, high teas, uitetens, traiteurs, voedsel bestellen, concerten allthetime...quote:Op maandag 8 maart 2010 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
Die Heer G. heeft toch maar mooi voor elkaar. Beetje whisky zuipen, sigaren roken, en kaas bestellen vanuit bad. En zelf nooit koken
En dan nóg liever een paar dagen per week over de grens zitten.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
Die Heer G. heeft toch maar mooi voor elkaar. Beetje whisky zuipen, sigaren roken, en kaas bestellen vanuit bad. En zelf nooit koken
Ja, ik moet toch IETS om mezelf te vermaken?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en greys zelf vermaakt zich ook prima, die loopt borrel na borrel af, high teas, uitetens, traiteurs, voedsel bestellen, concerten allthetime...
Hij is verdomme de hele week op pad en dat doet ie niet om er voor te zorgen dat jij allerlei dure hapjes kan kopen!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
Oh, and might I add dat Heer G echt nooit kookt.
Dus vergeleken met hem ben ik Gordon fuckin' Ramsey.
Daar woont zijn gewillige stoeipoes.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan nóg liever een paar dagen per week over de grens zitten.
Snap jij het?
Oh, mag ik het adres hebben? Voor de weekenden.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar woont zijn gewillige stoeipoes.
Tuurlijk schatjequote:Op maandag 8 maart 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
Oh en dat het even duidelijk is... ik wapper niet met andermans creditcards
Sterker nog, ik héb geen creditcard
Nee, daar heeft ie haar hieronder voorquote:Op maandag 8 maart 2010 18:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij is verdomme de hele week op pad en dat doet ie niet om er voor te zorgen dat jij allerlei dure hapjes kan kopen!
Als hij in het weekend thuiskomt dan verwacht ie een gezellig gedekte tafel en eten waar jij trots op bent dat je het gemaakt hebt. En dat ie dan maandag tegen zijn collega's kan vertellen hoe geweldig je bent.
Nu rolt er gewoon een traan over zijn wang als ie de verhalen van de andere mannen hoort.
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar woont zijn gewillige stoeipoes.
Je doet het decadent met een chequeboekje?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
Oh en dat het even duidelijk is... ik wapper niet met andermans creditcards
Sterker nog, ik héb geen creditcard
Ah mijn Mr dus wel hé in de weekenden, mist het niet te lastig is.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
Oh, and might I add dat Heer G echt nooit kookt.
Dus vergeleken met hem ben ik Gordon fuckin' Ramsey.
Welnee, jij hebt ook een hele belangrijke baan tussen het stappen, lellebellen, lunchen, shoppen, dineren, brunchen en ontbijten door, in willekeurige volgorde.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
OMG jullie denken echt dat ik zijn zuurverdiende centen over de balk smijt he?
Bestaan die nog, chequeboekjes?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je doet het decadent met een chequeboekje?
Oh ¤4,95 voor deze café latte? Wacht, ik schrijf wel even een cheque uit!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb besloten vandaag eens niet te vechten tegen het feit dat ik een Peggy ben.
Dus hoppetee, naar zo'n leuk zaakje getogen waar ze fijne dingen uitstallen en voor je koken en er heel veel geld voor vragen en thuis gekomen met:
- draadjesvlees dat alleen nog maar opgewarmd hoeft te worden, met jus
- waldorfsalade
- fruitsalade
- koude pasta met allerlei gezonds er door
- marsepeinen poppetjes
Hoera!
Als je altijd kaas eet wil je ook weleens worstquote:Op maandag 8 maart 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan nóg liever een paar dagen per week over de grens zitten.
Snap jij het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je doet het decadent met een chequeboekje?
Oh ¤4,95 voor deze café latte? Wacht, ik schrijf wel even een cheque uit!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welnee, jij hebt ook een hele belangrijke baan tussen het stappen, lellebellen, lunchen, shoppen, dineren, brunchen en ontbijten door, in willekeurige volgorde.
Ja, die mrG altijd netjes voor je aanvult zodat je niet te ver in het rood komt.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Bestaan die nog, chequeboekjes?
Maar leuke fotoAl had ik liever in de Sisi tijd dan in de Charleston tijd geleefd.
Oh en we hebben ook aparte rekeningen.
Dus
Greys wij hebben gewoon heel leuk werk met al die uitjesquote:Op maandag 8 maart 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ja. Inderdaad ja. Goed dat je het nog even aanstipt.
Jij shopt meer dan ik, pipo!
In die tijd hadden ze geen checkboekjesquote:Op maandag 8 maart 2010 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Bestaan die nog, chequeboekjes?
Maar leuke fotoAl had ik liever in de Sisi tijd dan in de Charleston tijd geleefd.
Ja heel apart hoe al dat geld wat je verdient er nauwelijks op staat voordat het weer weg isquote:Oh en we hebben ook aparte rekeningen.
Dus
Yeah, beschermingsbewindquote:Op maandag 8 maart 2010 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
Bestaat handelsonbekwaamheid eigenlijk nog? Misschien moeten we die illustere Heer G eens tippen
Pff Dirkhie gaat uit van stereotypes...quote:Op maandag 8 maart 2010 19:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, die mrG altijd netjes voor je aanvult zodat je niet te ver in het rood komt.
Aaaaahhhquote:Op maandag 8 maart 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
Jajajajajajaja. Gooi me maar in zo'n hoekje.
Maar ik denk dat ik de goedkoopste vriendin ben die een man zich kan wensen.
Toevallig. En goedkoop dan in de goede zin des woords
Ah je bent zo'n typje van ' laat de wind er maar lekker langs waaien' ?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yeah, beschermingsbewind![]()
Wil ik de bewindvoerder wel zijn voor Greys. Nou, dan zal er een hele andere wind waaien in huize Greys.
Als Heer G eens per jaar iets op mijn rekening stort is het vaak.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, die mrG altijd netjes voor je aanvult zodat je niet te ver in het rood komt.
Jij moet lekker doorgaan zo, McBelgischeHotels!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yeah, beschermingsbewind![]()
Wil ik de bewindvoerder wel zijn voor Greys. Nou, dan zal er een hele andere wind waaien in huize Greys.
Zelfs geen boodschappengeld?? Nou zeg...die zorgt slecht voor jequote:Op maandag 8 maart 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Heer G eens per jaar iets op mijn rekening stort is het vaak.
En ik heb ook zijn pincode niet.
Dus zeg sorry!
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
Toevallig. En goedkoop dan in de goede zin des woords
Checkquote:
Ha! Ja maar na die twee jaar komt mevrouw MI-etje in eens met het idee om een nieuwe auto voor haarzelf te kopen en een paar dure spiegels... oh wacht daar moet ook een huis om heen....quote:Op maandag 8 maart 2010 19:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pff Dirkhie gaat uit van stereotypes...
Mijn Mr had nog nooit zoveel op zijn spaarrekening staan als nadat ik 2 jr zijn rekening beheert had.
Ben wel benieuwd iddquote:Op maandag 8 maart 2010 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys, is Heer G. ook zo'n type kerel die dan met je verjaardag een gsm als cadeau geeft? Of heeft ie wel attente cadeau'tjes?
Een waterpomptang voor Valentijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys, is Heer G. ook zo'n type kerel die dan met je verjaardag een gsm als cadeau geeft? Of heeft ie wel attente cadeau'tjes?
Dat zeg ik... checkquote:
Yepquote:Op maandag 8 maart 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
Te laatquote:Toevallig. En goedkoop dan in de goede zin des woords
En spaargeld is zaligmakend. Misschien had de beste Mr Ml-etje wel het saaiste leven ever toen jij z'n rekening beheerde.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pff Dirkhie gaat uit van stereotypes...
Mijn Mr had nog nooit zoveel op zijn spaarrekening staan als nadat ik 2 jr zijn rekening beheert had.
Soms wel jaquote:Op maandag 8 maart 2010 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En spaargeld is zaligmakend. Misschien had de beste Mr Ml-etje wel het saaiste leven ever toen jij z'n rekening beheerde.
Kreeg hij toen ook 'zakgeld'
*ril*
En een roze-rode gereedschapkist er ook nog bijquote:Op maandag 8 maart 2010 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een waterpomptang voor Valentijn.
Want daar heb je aaaaaaltijd wat aan
Hij is nog zo lief om alles in één keer te storten. Te goed van vertrouwen.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Heer G eens per jaar iets op mijn rekening stort is het vaak.
En ik heb ook zijn pincode niet.
Dus zeg sorry!
Kreeg hij helemaal niks?quote:
"gewoon je klep houden en je hand op de knip"quote:Op maandag 8 maart 2010 19:15 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg Lovelesshet is ook nooit goed hé, al we het geld opmaken niet en als we het opsparen ook niet
![]()
WAT IS NU WEL GOED, LEG DAT EENS UIT?
Nou,gewoon je niet met het geld van je kerel bemoeienquote:Op maandag 8 maart 2010 19:15 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg Lovelesshet is ook nooit goed hé, al we het geld opmaken niet en als we het opsparen ook niet
![]()
WAT IS NU WEL GOED, LEG DAT EENS UIT?
quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
Niet uitgeven, niet opsparen. Gewoon hemzelf laten bepalen wat hij ermee doet.
quote:
Denk als je het Ll vraagt, of Dirk, dat die hand eerder ergens anders heenmoetquote:Op maandag 8 maart 2010 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"gewoon je klep houden en je hand op de knip"
Het klinkt of je er ervaring mee hebt, wil je erover praten?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:15 schreef Loveless85 het volgende:
Maar nee, of een vrouw het nou handiger, of beter (in haar ogen) kan. Aan mij centen komen ze ECHT niet. Rekening samen; prima. Maar ze hoeven echt niet van mijn geld te gaan bepalen wat IK er mee mag doen.
Nee ze beheert toch z'n centen en spaart het grootste deel (iig meer dan hij zelf deed)quote:
Hij zorgt helemaal niet slecht voor mequote:Op maandag 8 maart 2010 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zelfs geen boodschappengeld?? Nou zeg...die zorgt slecht voor je
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk als je het Ll vraagt, of Dirk dat die hand eerder ergens anders heenmoet.
Oh nee hoor, op dat gebied heb ik het altijd wel getroffen. Geen armzalige vrouwtjes of van die types die het meteen willen regelen voor je allemaalquote:Op maandag 8 maart 2010 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het klinkt of je er ervaring mee hebt, wil je erover praten?
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou,gewoon je niet met het geld van je kerel bemoeien![]()
Niet uitgeven, niet opsparen. Gewoon hemzelf laten bepalen wat hij ermee doet.
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
Dus ik kan nooit zeuren als hij een zesde drumstel koopt
Goed zo, zo hoort het ookquote:Op maandag 8 maart 2010 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee hoor, op dat gebied heb ik het altijd wel getroffen. Geen armzalige vrouwtjes of van die types die het meteen willen regelen voor je allemaal
Jaquote:
Je hoeft je niet uit te leggen. Het zou voor MIJ niet werken, maar zoals ik al zei; er zijn vast ook anderen waar het prima voor werktquote:Op maandag 8 maart 2010 19:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
even serieus..mijn Mr doet dus niets met geld, opent zijn rekeningafschriften niet en pint 1x in de maand geld en verder niet.
Dus ja ik ben het haasje of ik nu wil of niet. Soms vraag ik of ik het goed doe en het antw is altijd jahoor..
Er liggen er vier op zolder en er staat er nog eentje in de schuur. Geloof ik.quote:
Nee maar zo voelt het dan ff, dat ik dat toch ff uit moet leggen.quote:
Hij moet toch ergens met een stok op rammenquote:Op maandag 8 maart 2010 19:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zes drumstellen? Zorg je zo slecht voor hem dat hij op die manier zijn energie kwijt moet?
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar zo voelt het dan ff, dat ik dat toch ff uit moet leggen.
Zo'n truttebol ben ik dan ook wel weer![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Er liggen er vier op zolder en er staat er nog eentje in de schuur. Geloof ik.
Of die laatste staat ergens anders, kan ook. Dus ik overdrijf echt niet
Precies, en als ze dan gaat zeuren zeggen we " DUS DIT IS NOU PRECIES WAT WE BEDOELEN'quote:Op maandag 8 maart 2010 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
He anders wachten we even totdat greys weg is, dan kunnen we tenminste ongestoord en ononderbroken haar spendeergedrag onder de loep nemen. En als ze dan later terugkomt kan ze het gewoon nalezen welke conclusies we hebben getrokken![]()
.
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet uit te leggen. Het zou voor MIJ niet werken, maar zoals ik al zei; er zijn vast ook anderen waar het prima voor werkt
Die had ie al voordat ie mij hadquote:Op maandag 8 maart 2010 19:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zes drumstellen? Zorg je zo slecht voor hem dat hij op die manier zijn energie kwijt moet?
Ja inderdaadquote:Op maandag 8 maart 2010 19:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, en als ze dan gaat zeuren zeggen we " DUS DIT IS NOU PRECIES WAT WE BEDOELEN'
Nee, Greys is niet zo labiel dat ze dingen terug gaat lezen.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
He anders wachten we even totdat greys weg is, dan kunnen we tenminste ongestoord en ononderbroken haar spendeergedrag onder de loep nemen. En als ze dan later terugkomt kan ze het gewoon nalezen welke conclusies we hebben getrokken![]()
.
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij moet toch ergens met een stok op rammen
Hij drumt niet in huis.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaat hij dan ook drummen als jullie ruzie hebben?
Je snapt dat we de volgende keer je kleding op labels checkenquote:Op maandag 8 maart 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar zo voelt het dan ff, dat ik dat toch ff uit moet leggen.
Zo'n truttebol ben ik dan ook wel weer![]()
Ik lees altijd álles terug.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, Greys is niet zo labiel dat ze dingen terug gaat lezen.
Lekker, gefrunnikquote:Op maandag 8 maart 2010 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je snapt dat we de volgende keer je kleding op labels checken![]()
Doe dat bij mij vooral niet
Greys leest juist altijd terug heurquote:Op maandag 8 maart 2010 19:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, Greys is niet zo labiel dat ze dingen terug gaat lezen.
quote:
Echt serieus, neem je het één keer op voor die doos, krijg je dit.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lees altijd álles terug.
Doe mij dat spoorboekje eens?
Oeh, alvast aanmeldquote:Op maandag 8 maart 2010 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
Vandaag roepen jullie maar over me wat jullie willen, ik kan het hebben!Want mijn moeder is alweer thuis en hoefde niet eens een nachtje te blijven!
Wel over drie weken weer, maar dat zien we dan wel weer.
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
Vandaag roepen jullie maar over me wat jullie willen, ik kan het hebben!Want mijn moeder is alweer thuis en hoefde niet eens een nachtje te blijven!
Die in je nek, en in je broekband enz suffiequote:Op maandag 8 maart 2010 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die laat je er aan zitten na aankoop?
Wat goed!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:31 schreef Greys het volgende:
Stiekem tussen alle ellende door zijn jullie best lief
Doe nu maar weer snel bruut en hatelijk, anders denk ik straks nog dat ik per ongeluk in de verkeerde SC ben beland
Oh, het klaaguurtje gaat beginnen?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
Hij heeft ook zo'n elektrisch drumstel trouwens.
Het voordeel daarvan zou zijn dat je dan je koptelefoon op zet en dat de omgeving dus niets hoort.
In de praktijk betekende dat een chaos midden in de woonkamer, dat drumstel dat door de hele kamer schoof omdat hij te hard op dat pedaal zat te schoppen, dreunen op de vloer door datzelfde pedaal en doffe meppen op die rubberen bekkens, want dat contactgeluid hoor je natuurlijk gewoon.
Dus dat ding staat inmiddels ook niet meer thuis. Hoezee.
Ach dan maak je jezelf wel weer gelukkig door met de creditcard van Heer G te gaan shoppen, toch?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:31 schreef Greys het volgende:
Stiekem tussen alle ellende door zijn jullie best lief
Doe nu maar weer snel bruut en hatelijk, anders denk ik straks nog dat ik per ongeluk in de verkeerde SC ben beland
Ga je zelf koken?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:37 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan nog helemaal niet aan de thee, maar ik vind die smilie zo gezellig![]()
![]()
Eerst even eten!
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Moet ik naar K&W om te kijken wat voor bank?
Zoek hem wel even op heur, maar ben wel benieuwd waar jij dan in woont..iedereen spot ons huisje wel maar wil wel eens zien waar een boretti in moetquote:Op maandag 8 maart 2010 19:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Moet ik naar K&W om te kijken wat voor bank?
Ik heb ergens in K&W een topic over het huis waar ik nu in woon. Ik zal hem ff zoekenquote:Op maandag 8 maart 2010 19:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zoek hem wel even op heur, maar ben wel benieuwd waar jij dan in woont..iedereen spot ons huisje wel maar wil wel eens zien waar een boretti in moet
Jawel, ik heb het draadjesvlees eigenhandig opgewarmd!quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
En als toetje neem ik nu een marsepeinen paashaasje
een goed gebalanceerde maaltijd dus...quote:Op maandag 8 maart 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, ik heb het draadjesvlees eigenhandig opgewarmd!
En als toetje neem ik nu een marsepeinen paashaasje
Ik ben hartstikke goed in de keuken, jaquote:Op maandag 8 maart 2010 19:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga je zelf koken?
Greys, let je even op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:42 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk Dirkh!
Greys ik jat zo de Mr's autosleutel hoor kom ik marsepeintjes halen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke goed in de keuken, ja
OoohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
hmm, ik kan het topic niet vinden. Maar ik heb niet zo'n geweldig mooi huis, gewoon een nieuwbouwkeet.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:42 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk Dirkh!
Greys ik jat zo de Mr's autosleutel hoor kom ik marsepeintjes halen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke goed in de keuken, ja
Echt een kind van je moeder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*trots*IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Thanksquote:
Het is maar net hoe je het inricht/aankleedtquote:Op maandag 8 maart 2010 19:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
hmm, ik kan het topic niet vinden. Maar ik heb niet zo'n geweldig mooi huis, gewoon een nieuwbouwkeet.
I learned from the bestquote:
Ja ja, was nog bezig.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:48 schreef Ml-etje het volgende:
Het is maar net hoe je het inricht/aankleedtdoorzoeken
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
Een Guus Meeuwis concert op tv vanavond
*zapt*
Sorry Ing. Als je meeleest
Ja. Voor de leukquote:Op maandag 8 maart 2010 20:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga ook echt nooit winnen, dus ga ik uberhaupt iets inzenden?![]()
Waarom zou je niet winnen?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga ook echt nooit winnen, dus ga ik uberhaupt iets inzenden?![]()
Nah, ik ben niet zo'n creatief persoon die lukraak dingen verzint. Ik denk altijd "ooohhhjaaaa dat is handigquote:
Omdat ze anders net de deur even uit is om even te shoppen.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik sms zo wel even of ze bier en kaas komt brengen. Waarom er van tevoren aan denken als je zo'n vrouw hebt
Want? Is dat ook al gay?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden, al die mannen die maar in bad gaan alsof het niks is
Het wordt weer tijd dat je The Wuss gaat inslaan he?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik sms zo wel even of ze bier en kaas komt brengen. Waarom er van tevoren aan denken als je zo'n vrouw hebt
Ik trek me altijd af onder de douche... zo is het altijd watquote:Op maandag 8 maart 2010 20:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en raar. Mannen gaan met hun piemel zitten spelen in bad.
Bad
Ja? jij kan het weten hé.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en raar. Mannen gaan met hun piemel zitten spelen in bad.
Bad
quote:
Precies, waarvan akte!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij een uur in bad gaat liggen om te rimpelen, ja, raar ja.
Sowieso, welke kerel gaat nou dobberen. Douchen en klaar toch?
Vroeger toen de mannen nog mannen waren
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik trek me altijd af onder de douche... zo is het altijd wat
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als de toon vandaag gezet is, dan belooft het nog wat te gaan worden deze week in SC
toch wel met Sieneke op de achtergrond op de radio?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik trek me altijd af onder de douche... zo is het altijd wat
Ik ben vergeten waar ik dit liedje heb gehoord, onder een warme straalquote:Op maandag 8 maart 2010 20:47 schreef cptmarco het volgende:
[..]
toch wel met Sieneke op de achtergrond op de radio?
Wat... ik zie het vader Abraham niet verzinnen hoorquote:
OMGquote:Op maandag 8 maart 2010 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben vergeten waar ik dit liedje heb gehoord, onder een warme straal
Ik geloof dat ik stond te trekken aan mijn harde paal
Of was het daar toen op een strand
Met mijn piemel in mijn hand?
Het kan ook zijn dat het was tijdens een lekker potje anaal
Het Land van Maas en Waal en nu 'Guus kom naar huus'.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben er ff niet, want Guus is op TieVie
Nouja, zomaar. Even met een paar collega's. Kunnen we eens ongestoord kletsen zonder irritante lui er bijquote:Op maandag 8 maart 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
Oh lekker GB! Ter ere waarvan? Of zomaar, omdat je een echt kind van je moeder bent?
Het heeft lang geduurd voordat ik dat kon uitsprekenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
Lekker!
Bij http://www.popocatepetl.nl/ ?
Daar ben ik een keer met Vivi en Conleche geweest!
Leuk! Wij zijn daar ooit geweest met de Puppels toen we naar een motownconcert gingen in de schouwburg daar schuin aan de overkant!quote:
And who might that be?quote:
Het uitermate smakelijke schepsel dat voor Israel meedoet dit jaar... ik dacht ik ga weer even wat on topicquote:
Oeh, wel even waarschuwen van te voren hoor.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het uitermate smakelijke schepsel dat voor Israel meedoet dit jaar... ik dacht ik ga weer even wat on topic
Hij in een bad vol met Milk & Honeyquote:
Uiteraardquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben terug uit bad
En Dirkh, ik heb aan je gedacht
Je bent zelf een man. Als er een slinger hangt moet je er een draai aan gevenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als het daar bij gebleven is dan is het prima.
Of ik heb een rare dag en zal ik wel ongesteld moeten worden, maar wtf! Gek mannetjequote:Op maandag 8 maart 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent zelf een man. Als er een slinger hangt moet je er een draai aan geven
Op de overloop dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh serieus, dat doe je toch niet onder de douche of in bad, veul te warm
Ik prefereer het balkon.quote:
Aan je wát?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:55 schreef Dirkh het volgende:
Oh het was vandaag internationale vrouwendag.
Geen idee wat voor cadeau ik daar nou weer voor moest kopen, maar volgende keer beter.
Ik hoop dat jullie er veel plezier aan hebben beleefd en er van hebben genoten, maar de komende 364 dagen kunnen jullie aan mijn qlefef fugqerferife met je vrouwendag.
You love 'emquote:Op maandag 8 maart 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Is het Internationale vrouwendag, is het de hele dag mannengeleuter
nie woarquote:Op maandag 8 maart 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Is het Internationale vrouwendag, is het de hele dag mannengeleuter
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
Aamu, vertalen
quote:
Noors is sort-of jouw cup of teaquote:Op maandag 8 maart 2010 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja wij Nederlanders zijn ook Moffen?
quote:
Om dan straks weer wakker gestampt te worden door een thuis komende Mrquote:
Pardon?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Om dan straks weer wakker gestampt te worden door een thuis komende Mr
Tuurlijk, altijd weer afschuiven op de mr.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
AAMU
*zucht hoe vat je dat nu weer op?quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tuurlijk, altijd weer afschuiven op de mr.
Hij zit bij de burenquote:
AAMUquote:Op maandag 8 maart 2010 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Praat eens met meer dan 2 woorden piemel.
quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
Tombolalalalalalalalal rammel
Haai Tombolalalalalalalalalalalaalalalalaquote:
Er zit wat in je mondhoek, mompel je daarom zo raar?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*mompelt iets over kwakken over de balkonrand*
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zit wat in je mondhoek, mompel je daarom zo raar?
quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haai Tombolalalalalalalalalalalaalalalala
wat stel je je voor? dat ik t ga lopen opvangen?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*mompelt iets over kwakken over de balkonrand*
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Is er een keer leuke muziek op tv, gaan jullie hier rare praatjes houden![]()
Voel je die behoefte?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat stel je je voor? dat ik t ga lopen opvangen?
nee hoor...quote:
Vrouwen hebben echt een zieke geestquote:Op maandag 8 maart 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee hoor...ik dacht dat je dat impliceerde met je reactie
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee hoor...ik dacht dat je dat impliceerde met je reactie
quote:
quote:
Nee. Maar als ie had liggen zuipen in bad was ik nu nog even langs gegaanquote:
T zou wel een stunt zijn anders... "Ja ik ben zwanger, want eh... ik liep onder een balkon door...quote:
het is wel erg he vandaag hierquote:T'is meer zo goed mogelijk omspringen met al die slinger-draai-balkon-shalalalie-praat de hele avond
Ik denk dat zijn antwoord ietswat gekleurd zal zijn na het lezen van deze postquote:Op maandag 8 maart 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. Maar als ie had liggen zuipen in bad was ik nu nog even langs gegaan![]()
Ll is cute met een slok op.
Goh..quote:Op maandag 8 maart 2010 22:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn antwoord ietswat gekleurd zal zijn na het lezen van deze post
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. Maar als ie had liggen zuipen in bad was ik nu nog even langs gegaan![]()
Ll is cute met een slok op.
Spring maar in je smart Greys...quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn antwoord ietswat gekleurd zal zijn na het lezen van deze post
quote:
quote:
Trekhaak onder het draaiorgel en Smart er achter.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar kan helemaal geen trekhaak onder voor de draaiorgel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |