Ben wel benieuwd iddquote:Op maandag 8 maart 2010 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys, is Heer G. ook zo'n type kerel die dan met je verjaardag een gsm als cadeau geeft? Of heeft ie wel attente cadeau'tjes?
Een waterpomptang voor Valentijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys, is Heer G. ook zo'n type kerel die dan met je verjaardag een gsm als cadeau geeft? Of heeft ie wel attente cadeau'tjes?
Dat zeg ik... checkquote:
Yepquote:Op maandag 8 maart 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
Jajajajajajaja. Gooi me maar in zo'n hoekje.
Maar ik denk dat ik de goedkoopste vriendin ben die een man zich kan wensen.
Te laatquote:Toevallig. En goedkoop dan in de goede zin des woords
En spaargeld is zaligmakend. Misschien had de beste Mr Ml-etje wel het saaiste leven ever toen jij z'n rekening beheerde.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pff Dirkhie gaat uit van stereotypes...
Mijn Mr had nog nooit zoveel op zijn spaarrekening staan als nadat ik 2 jr zijn rekening beheert had.
Soms wel jaquote:Op maandag 8 maart 2010 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En spaargeld is zaligmakend. Misschien had de beste Mr Ml-etje wel het saaiste leven ever toen jij z'n rekening beheerde.
Kreeg hij toen ook 'zakgeld'
*ril*
En een roze-rode gereedschapkist er ook nog bijquote:Op maandag 8 maart 2010 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een waterpomptang voor Valentijn.
Want daar heb je aaaaaaltijd wat aan
Hij is nog zo lief om alles in één keer te storten. Te goed van vertrouwen.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Heer G eens per jaar iets op mijn rekening stort is het vaak.
En ik heb ook zijn pincode niet.
Dus zeg sorry!
Kreeg hij helemaal niks?quote:
"gewoon je klep houden en je hand op de knip"quote:Op maandag 8 maart 2010 19:15 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg Lovelesshet is ook nooit goed hé, al we het geld opmaken niet en als we het opsparen ook niet
![]()
WAT IS NU WEL GOED, LEG DAT EENS UIT?
Nou,gewoon je niet met het geld van je kerel bemoeienquote:Op maandag 8 maart 2010 19:15 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg Lovelesshet is ook nooit goed hé, al we het geld opmaken niet en als we het opsparen ook niet
![]()
WAT IS NU WEL GOED, LEG DAT EENS UIT?
quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
Niet uitgeven, niet opsparen. Gewoon hemzelf laten bepalen wat hij ermee doet.
quote:
Denk als je het Ll vraagt, of Dirk, dat die hand eerder ergens anders heenmoetquote:Op maandag 8 maart 2010 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"gewoon je klep houden en je hand op de knip"
Het klinkt of je er ervaring mee hebt, wil je erover praten?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:15 schreef Loveless85 het volgende:
Maar nee, of een vrouw het nou handiger, of beter (in haar ogen) kan. Aan mij centen komen ze ECHT niet. Rekening samen; prima. Maar ze hoeven echt niet van mijn geld te gaan bepalen wat IK er mee mag doen.
Nee ze beheert toch z'n centen en spaart het grootste deel (iig meer dan hij zelf deed)quote:
Hij zorgt helemaal niet slecht voor mequote:Op maandag 8 maart 2010 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zelfs geen boodschappengeld?? Nou zeg...die zorgt slecht voor je
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk als je het Ll vraagt, of Dirk dat die hand eerder ergens anders heenmoet.
Oh nee hoor, op dat gebied heb ik het altijd wel getroffen. Geen armzalige vrouwtjes of van die types die het meteen willen regelen voor je allemaalquote:Op maandag 8 maart 2010 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het klinkt of je er ervaring mee hebt, wil je erover praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |