Welnee, jij hebt ook een hele belangrijke baan tussen het stappen, lellebellen, lunchen, shoppen, dineren, brunchen en ontbijten door, in willekeurige volgorde.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
OMG jullie denken echt dat ik zijn zuurverdiende centen over de balk smijt he?
Bestaan die nog, chequeboekjes?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je doet het decadent met een chequeboekje?
Oh ¤4,95 voor deze café latte? Wacht, ik schrijf wel even een cheque uit!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb besloten vandaag eens niet te vechten tegen het feit dat ik een Peggy ben.
Dus hoppetee, naar zo'n leuk zaakje getogen waar ze fijne dingen uitstallen en voor je koken en er heel veel geld voor vragen en thuis gekomen met:
- draadjesvlees dat alleen nog maar opgewarmd hoeft te worden, met jus
- waldorfsalade
- fruitsalade
- koude pasta met allerlei gezonds er door
- marsepeinen poppetjes
Hoera!
Als je altijd kaas eet wil je ook weleens worstquote:Op maandag 8 maart 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan nóg liever een paar dagen per week over de grens zitten.
Snap jij het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je doet het decadent met een chequeboekje?
Oh ¤4,95 voor deze café latte? Wacht, ik schrijf wel even een cheque uit!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welnee, jij hebt ook een hele belangrijke baan tussen het stappen, lellebellen, lunchen, shoppen, dineren, brunchen en ontbijten door, in willekeurige volgorde.
Ja, die mrG altijd netjes voor je aanvult zodat je niet te ver in het rood komt.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Bestaan die nog, chequeboekjes?
Maar leuke fotoAl had ik liever in de Sisi tijd dan in de Charleston tijd geleefd.
Oh en we hebben ook aparte rekeningen.
Dus
Greys wij hebben gewoon heel leuk werk met al die uitjesquote:Op maandag 8 maart 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ja. Inderdaad ja. Goed dat je het nog even aanstipt.
Jij shopt meer dan ik, pipo!
In die tijd hadden ze geen checkboekjesquote:Op maandag 8 maart 2010 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Bestaan die nog, chequeboekjes?
Maar leuke fotoAl had ik liever in de Sisi tijd dan in de Charleston tijd geleefd.
Ja heel apart hoe al dat geld wat je verdient er nauwelijks op staat voordat het weer weg isquote:Oh en we hebben ook aparte rekeningen.
Dus
Yeah, beschermingsbewindquote:Op maandag 8 maart 2010 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
Bestaat handelsonbekwaamheid eigenlijk nog? Misschien moeten we die illustere Heer G eens tippen
Pff Dirkhie gaat uit van stereotypes...quote:Op maandag 8 maart 2010 19:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, die mrG altijd netjes voor je aanvult zodat je niet te ver in het rood komt.
Aaaaahhhquote:Op maandag 8 maart 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
Jajajajajajaja. Gooi me maar in zo'n hoekje.
Maar ik denk dat ik de goedkoopste vriendin ben die een man zich kan wensen.
Toevallig. En goedkoop dan in de goede zin des woords
Ah je bent zo'n typje van ' laat de wind er maar lekker langs waaien' ?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yeah, beschermingsbewind![]()
Wil ik de bewindvoerder wel zijn voor Greys. Nou, dan zal er een hele andere wind waaien in huize Greys.
Als Heer G eens per jaar iets op mijn rekening stort is het vaak.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, die mrG altijd netjes voor je aanvult zodat je niet te ver in het rood komt.
Jij moet lekker doorgaan zo, McBelgischeHotels!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yeah, beschermingsbewind![]()
Wil ik de bewindvoerder wel zijn voor Greys. Nou, dan zal er een hele andere wind waaien in huize Greys.
Zelfs geen boodschappengeld?? Nou zeg...die zorgt slecht voor jequote:Op maandag 8 maart 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Heer G eens per jaar iets op mijn rekening stort is het vaak.
En ik heb ook zijn pincode niet.
Dus zeg sorry!
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
Toevallig. En goedkoop dan in de goede zin des woords
Checkquote:
Ha! Ja maar na die twee jaar komt mevrouw MI-etje in eens met het idee om een nieuwe auto voor haarzelf te kopen en een paar dure spiegels... oh wacht daar moet ook een huis om heen....quote:Op maandag 8 maart 2010 19:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pff Dirkhie gaat uit van stereotypes...
Mijn Mr had nog nooit zoveel op zijn spaarrekening staan als nadat ik 2 jr zijn rekening beheert had.
Ben wel benieuwd iddquote:Op maandag 8 maart 2010 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys, is Heer G. ook zo'n type kerel die dan met je verjaardag een gsm als cadeau geeft? Of heeft ie wel attente cadeau'tjes?
Een waterpomptang voor Valentijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys, is Heer G. ook zo'n type kerel die dan met je verjaardag een gsm als cadeau geeft? Of heeft ie wel attente cadeau'tjes?
Dat zeg ik... checkquote:
Yepquote:Op maandag 8 maart 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
Te laatquote:Toevallig. En goedkoop dan in de goede zin des woords
En spaargeld is zaligmakend. Misschien had de beste Mr Ml-etje wel het saaiste leven ever toen jij z'n rekening beheerde.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pff Dirkhie gaat uit van stereotypes...
Mijn Mr had nog nooit zoveel op zijn spaarrekening staan als nadat ik 2 jr zijn rekening beheert had.
Soms wel jaquote:Op maandag 8 maart 2010 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En spaargeld is zaligmakend. Misschien had de beste Mr Ml-etje wel het saaiste leven ever toen jij z'n rekening beheerde.
Kreeg hij toen ook 'zakgeld'
*ril*
En een roze-rode gereedschapkist er ook nog bijquote:Op maandag 8 maart 2010 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een waterpomptang voor Valentijn.
Want daar heb je aaaaaaltijd wat aan
Hij is nog zo lief om alles in één keer te storten. Te goed van vertrouwen.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Heer G eens per jaar iets op mijn rekening stort is het vaak.
En ik heb ook zijn pincode niet.
Dus zeg sorry!
Kreeg hij helemaal niks?quote:
"gewoon je klep houden en je hand op de knip"quote:Op maandag 8 maart 2010 19:15 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg Lovelesshet is ook nooit goed hé, al we het geld opmaken niet en als we het opsparen ook niet
![]()
WAT IS NU WEL GOED, LEG DAT EENS UIT?
Nou,gewoon je niet met het geld van je kerel bemoeienquote:Op maandag 8 maart 2010 19:15 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg Lovelesshet is ook nooit goed hé, al we het geld opmaken niet en als we het opsparen ook niet
![]()
WAT IS NU WEL GOED, LEG DAT EENS UIT?
quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
Niet uitgeven, niet opsparen. Gewoon hemzelf laten bepalen wat hij ermee doet.
quote:
Denk als je het Ll vraagt, of Dirk, dat die hand eerder ergens anders heenmoetquote:Op maandag 8 maart 2010 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"gewoon je klep houden en je hand op de knip"
Het klinkt of je er ervaring mee hebt, wil je erover praten?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:15 schreef Loveless85 het volgende:
Maar nee, of een vrouw het nou handiger, of beter (in haar ogen) kan. Aan mij centen komen ze ECHT niet. Rekening samen; prima. Maar ze hoeven echt niet van mijn geld te gaan bepalen wat IK er mee mag doen.
Nee ze beheert toch z'n centen en spaart het grootste deel (iig meer dan hij zelf deed)quote:
Hij zorgt helemaal niet slecht voor mequote:Op maandag 8 maart 2010 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zelfs geen boodschappengeld?? Nou zeg...die zorgt slecht voor je
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk als je het Ll vraagt, of Dirk dat die hand eerder ergens anders heenmoet.
Oh nee hoor, op dat gebied heb ik het altijd wel getroffen. Geen armzalige vrouwtjes of van die types die het meteen willen regelen voor je allemaalquote:Op maandag 8 maart 2010 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het klinkt of je er ervaring mee hebt, wil je erover praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |