quote:Op maandag 8 maart 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
En Tombola zit in de rammelpauze.
Ik hoor ze gewoon hier rammelen
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En Erik drinkt koffie... en jij ook... en Erik valt op mannen... Dus jij ook? Dus Ll niet?
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]Ik nam het voor je op, en dat is je dank?
Jij bent toch een veertig-plusserttt?quote:
nou, ik zit hier meer van:quote:
Ooooooooooooohquote:Op maandag 8 maart 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent toch een veertig-plusserttt?
Ik nog lange niet, nog lange niet, heur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat bijna in de koelkast van het lachenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:34 schreef Dirkh het volgende:
Paddestoel gaat net weg, zegt ze: He pop, ik ga.
Pop? POP!!!??
Heeft het verdomme in de krant gestaan of zo?
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oooooooooooooh
Dat verklaart alles.
Dirkh
Jah en niet zo'n klein beetje ook. Kutzooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:34 schreef Dirkh het volgende:
Paddestoel gaat net weg, zegt ze: He pop, ik ga.
Pop? POP!!!??
Heeft het verdomme in de krant gestaan of zo?
Waarom die caps?quote:
Jemig Peg wat goed!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb besloten vandaag eens niet te vechten tegen het feit dat ik een Peggy ben.
Dus hoppetee, naar zo'n leuk zaakje getogen waar ze fijne dingen uitstallen en voor je koken en er heel veel geld voor vragen en thuis gekomen met:
- draadjesvlees dat alleen nog maar opgewarmd hoeft te worden, met jus
- waldorfsalade
- fruitsalade
- koude pasta met allerlei gezonds er door
- marsepeinen poppetjes
Hoera!
Wil je 2 vriendinnen die qua LEEFTIJD je dochters hadden kunnen zijn?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waarom die caps?
Nee ik wil er niet over praten, mannen in de MC hebben geen behoefte aan praten. Opletten!
Dat is een strikvraag. Dat kunnen we inmiddels al zoveel zijn dat zelfs een dochter van mij een cougar kan zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wil je 2 vriendinnen die qua LEEFTIJD je dochters hadden kunnen zijn?
Kijk Greys, zo kan het ook!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:40 schreef Ml-etje het volgende:eten
(worteltjes-doperwten, aardappeltjes gebakken en pepersteakje).
Jaquote:Op maandag 8 maart 2010 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
Dat had je vrijdag toch al gedaan Greys? zoveel veel te dure meuk gekocht?
Mijn werkgevert ook niet hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 18:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jemig Peg wat goed!
Zou zo met je willen ruilen alleen ben ik bang dat mijn werkgevert dat niet sponsort
Ik snap het niet meer.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is een strikvraag. Dat kunnen we inmiddels al zoveel zijn dat zelfs een dochter van mij een cougar kan zijn.
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar dan zal ik even moeder-Greys zien.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer.
Greys is je dochter?
Ik kook HEUS wel eens.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kijk Greys, zo kan het ook!
Eetse MI-etje
Een blokje kaas in het badwater gooien valt niet onder koken.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kook HEUS wel eens.
Maar gewoon niet al te vaak. Dan blijft het bijzonder
Tssssk. Ik kan heul goed draadjesvlees en stoofpeertjes maken. En een rosbief braden. Of een pastaschotel met salami en courgette en champignons uit de oven. En op mijn cheesecakes word je verliefd.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een blokje kaas in het badwater gooien valt niet onder koken.
Ik geloof het meteen.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Tssssk. Ik kan heul goed draadjesvlees en stoofpeertjes maken. En een rosbief braden. Of een pastaschotel met salami en courgette en champignons uit de oven. En op mijn cheesecakes word je verliefd.
Ik heb er alleen niet altijdbijna nooit zin in.
En een aardappel heb ik in de vijf jaar dat ik hier woon hooguit twee keer gekookt.
Ja en greys zelf vermaakt zich ook prima, die loopt borrel na borrel af, high teas, uitetens, traiteurs, voedsel bestellen, concerten allthetime...quote:Op maandag 8 maart 2010 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
Die Heer G. heeft toch maar mooi voor elkaar. Beetje whisky zuipen, sigaren roken, en kaas bestellen vanuit bad. En zelf nooit koken
En dan nóg liever een paar dagen per week over de grens zitten.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
Die Heer G. heeft toch maar mooi voor elkaar. Beetje whisky zuipen, sigaren roken, en kaas bestellen vanuit bad. En zelf nooit koken
Ja, ik moet toch IETS om mezelf te vermaken?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en greys zelf vermaakt zich ook prima, die loopt borrel na borrel af, high teas, uitetens, traiteurs, voedsel bestellen, concerten allthetime...
Hij is verdomme de hele week op pad en dat doet ie niet om er voor te zorgen dat jij allerlei dure hapjes kan kopen!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
Oh, and might I add dat Heer G echt nooit kookt.
Dus vergeleken met hem ben ik Gordon fuckin' Ramsey.
Daar woont zijn gewillige stoeipoes.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan nóg liever een paar dagen per week over de grens zitten.
Snap jij het?
Oh, mag ik het adres hebben? Voor de weekenden.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar woont zijn gewillige stoeipoes.
Tuurlijk schatjequote:Op maandag 8 maart 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
Oh en dat het even duidelijk is... ik wapper niet met andermans creditcards
Sterker nog, ik héb geen creditcard
Nee, daar heeft ie haar hieronder voorquote:Op maandag 8 maart 2010 18:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij is verdomme de hele week op pad en dat doet ie niet om er voor te zorgen dat jij allerlei dure hapjes kan kopen!
Als hij in het weekend thuiskomt dan verwacht ie een gezellig gedekte tafel en eten waar jij trots op bent dat je het gemaakt hebt. En dat ie dan maandag tegen zijn collega's kan vertellen hoe geweldig je bent.
Nu rolt er gewoon een traan over zijn wang als ie de verhalen van de andere mannen hoort.
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar woont zijn gewillige stoeipoes.
Je doet het decadent met een chequeboekje?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
Oh en dat het even duidelijk is... ik wapper niet met andermans creditcards
Sterker nog, ik héb geen creditcard
Ah mijn Mr dus wel hé in de weekenden, mist het niet te lastig is.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
Oh, and might I add dat Heer G echt nooit kookt.
Dus vergeleken met hem ben ik Gordon fuckin' Ramsey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |