Echt serieus, neem je het één keer op voor die doos, krijg je dit.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lees altijd álles terug.
Doe mij dat spoorboekje eens?
Oeh, alvast aanmeldquote:Op maandag 8 maart 2010 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je snapt dat we de volgende keer je kleding op labels checken![]()
Doe dat bij mij vooral niet
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je snapt dat we de volgende keer je kleding op labels checken![]()
Doe dat bij mij vooral niet
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
Vandaag roepen jullie maar over me wat jullie willen, ik kan het hebben!Want mijn moeder is alweer thuis en hoefde niet eens een nachtje te blijven!
Wel over drie weken weer, maar dat zien we dan wel weer.
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
Vandaag roepen jullie maar over me wat jullie willen, ik kan het hebben!Want mijn moeder is alweer thuis en hoefde niet eens een nachtje te blijven!
Die in je nek, en in je broekband enz suffiequote:Op maandag 8 maart 2010 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die laat je er aan zitten na aankoop?
Wat goed!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:31 schreef Greys het volgende:
Stiekem tussen alle ellende door zijn jullie best lief
Doe nu maar weer snel bruut en hatelijk, anders denk ik straks nog dat ik per ongeluk in de verkeerde SC ben beland
Oh, het klaaguurtje gaat beginnen?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
Hij heeft ook zo'n elektrisch drumstel trouwens.
Het voordeel daarvan zou zijn dat je dan je koptelefoon op zet en dat de omgeving dus niets hoort.
In de praktijk betekende dat een chaos midden in de woonkamer, dat drumstel dat door de hele kamer schoof omdat hij te hard op dat pedaal zat te schoppen, dreunen op de vloer door datzelfde pedaal en doffe meppen op die rubberen bekkens, want dat contactgeluid hoor je natuurlijk gewoon.
Dus dat ding staat inmiddels ook niet meer thuis. Hoezee.
Ach dan maak je jezelf wel weer gelukkig door met de creditcard van Heer G te gaan shoppen, toch?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:31 schreef Greys het volgende:
Stiekem tussen alle ellende door zijn jullie best lief
Doe nu maar weer snel bruut en hatelijk, anders denk ik straks nog dat ik per ongeluk in de verkeerde SC ben beland
Ga je zelf koken?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:37 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan nog helemaal niet aan de thee, maar ik vind die smilie zo gezellig![]()
![]()
Eerst even eten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |