quote:Op maandag 8 maart 2010 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou,gewoon je niet met het geld van je kerel bemoeien![]()
Niet uitgeven, niet opsparen. Gewoon hemzelf laten bepalen wat hij ermee doet.
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
Dus ik kan nooit zeuren als hij een zesde drumstel koopt
Goed zo, zo hoort het ookquote:Op maandag 8 maart 2010 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee hoor, op dat gebied heb ik het altijd wel getroffen. Geen armzalige vrouwtjes of van die types die het meteen willen regelen voor je allemaal
Jaquote:
Je hoeft je niet uit te leggen. Het zou voor MIJ niet werken, maar zoals ik al zei; er zijn vast ook anderen waar het prima voor werktquote:Op maandag 8 maart 2010 19:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
even serieus..mijn Mr doet dus niets met geld, opent zijn rekeningafschriften niet en pint 1x in de maand geld en verder niet.
Dus ja ik ben het haasje of ik nu wil of niet. Soms vraag ik of ik het goed doe en het antw is altijd jahoor..
Er liggen er vier op zolder en er staat er nog eentje in de schuur. Geloof ik.quote:
Nee maar zo voelt het dan ff, dat ik dat toch ff uit moet leggen.quote:
Hij moet toch ergens met een stok op rammenquote:Op maandag 8 maart 2010 19:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zes drumstellen? Zorg je zo slecht voor hem dat hij op die manier zijn energie kwijt moet?
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar zo voelt het dan ff, dat ik dat toch ff uit moet leggen.
Zo'n truttebol ben ik dan ook wel weer![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Er liggen er vier op zolder en er staat er nog eentje in de schuur. Geloof ik.
Of die laatste staat ergens anders, kan ook. Dus ik overdrijf echt niet
Precies, en als ze dan gaat zeuren zeggen we " DUS DIT IS NOU PRECIES WAT WE BEDOELEN'quote:Op maandag 8 maart 2010 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
He anders wachten we even totdat greys weg is, dan kunnen we tenminste ongestoord en ononderbroken haar spendeergedrag onder de loep nemen. En als ze dan later terugkomt kan ze het gewoon nalezen welke conclusies we hebben getrokken![]()
.
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet uit te leggen. Het zou voor MIJ niet werken, maar zoals ik al zei; er zijn vast ook anderen waar het prima voor werkt
Die had ie al voordat ie mij hadquote:Op maandag 8 maart 2010 19:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zes drumstellen? Zorg je zo slecht voor hem dat hij op die manier zijn energie kwijt moet?
Ja inderdaadquote:Op maandag 8 maart 2010 19:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, en als ze dan gaat zeuren zeggen we " DUS DIT IS NOU PRECIES WAT WE BEDOELEN'
Nee, Greys is niet zo labiel dat ze dingen terug gaat lezen.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
He anders wachten we even totdat greys weg is, dan kunnen we tenminste ongestoord en ononderbroken haar spendeergedrag onder de loep nemen. En als ze dan later terugkomt kan ze het gewoon nalezen welke conclusies we hebben getrokken![]()
.
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij moet toch ergens met een stok op rammen
Hij drumt niet in huis.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaat hij dan ook drummen als jullie ruzie hebben?
Je snapt dat we de volgende keer je kleding op labels checkenquote:Op maandag 8 maart 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar zo voelt het dan ff, dat ik dat toch ff uit moet leggen.
Zo'n truttebol ben ik dan ook wel weer![]()
Ik lees altijd álles terug.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, Greys is niet zo labiel dat ze dingen terug gaat lezen.
Lekker, gefrunnikquote:Op maandag 8 maart 2010 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je snapt dat we de volgende keer je kleding op labels checken![]()
Doe dat bij mij vooral niet
Greys leest juist altijd terug heurquote:Op maandag 8 maart 2010 19:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, Greys is niet zo labiel dat ze dingen terug gaat lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |