quote:Op maandag 8 maart 2010 19:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Moet ik naar K&W om te kijken wat voor bank?
Zoek hem wel even op heur, maar ben wel benieuwd waar jij dan in woont..iedereen spot ons huisje wel maar wil wel eens zien waar een boretti in moetquote:Op maandag 8 maart 2010 19:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Moet ik naar K&W om te kijken wat voor bank?
Ik heb ergens in K&W een topic over het huis waar ik nu in woon. Ik zal hem ff zoekenquote:Op maandag 8 maart 2010 19:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zoek hem wel even op heur, maar ben wel benieuwd waar jij dan in woont..iedereen spot ons huisje wel maar wil wel eens zien waar een boretti in moet
Jawel, ik heb het draadjesvlees eigenhandig opgewarmd!quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
En als toetje neem ik nu een marsepeinen paashaasje
een goed gebalanceerde maaltijd dus...quote:Op maandag 8 maart 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, ik heb het draadjesvlees eigenhandig opgewarmd!
En als toetje neem ik nu een marsepeinen paashaasje
Ik ben hartstikke goed in de keuken, jaquote:Op maandag 8 maart 2010 19:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga je zelf koken?
Greys, let je even op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:42 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk Dirkh!
Greys ik jat zo de Mr's autosleutel hoor kom ik marsepeintjes halen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke goed in de keuken, ja
OoohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
hmm, ik kan het topic niet vinden. Maar ik heb niet zo'n geweldig mooi huis, gewoon een nieuwbouwkeet.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:42 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk Dirkh!
Greys ik jat zo de Mr's autosleutel hoor kom ik marsepeintjes halen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke goed in de keuken, ja
Echt een kind van je moeder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*trots*IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Thanksquote:
Het is maar net hoe je het inricht/aankleedtquote:Op maandag 8 maart 2010 19:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
hmm, ik kan het topic niet vinden. Maar ik heb niet zo'n geweldig mooi huis, gewoon een nieuwbouwkeet.
I learned from the bestquote:
Ja ja, was nog bezig.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:48 schreef Ml-etje het volgende:
Het is maar net hoe je het inricht/aankleedtdoorzoeken
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
Een Guus Meeuwis concert op tv vanavond
*zapt*
Sorry Ing. Als je meeleest
Ja. Voor de leukquote:Op maandag 8 maart 2010 20:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga ook echt nooit winnen, dus ga ik uberhaupt iets inzenden?![]()
Waarom zou je niet winnen?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga ook echt nooit winnen, dus ga ik uberhaupt iets inzenden?![]()
Nah, ik ben niet zo'n creatief persoon die lukraak dingen verzint. Ik denk altijd "ooohhhjaaaa dat is handigquote:
Omdat ze anders net de deur even uit is om even te shoppen.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik sms zo wel even of ze bier en kaas komt brengen. Waarom er van tevoren aan denken als je zo'n vrouw hebt
Want? Is dat ook al gay?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden, al die mannen die maar in bad gaan alsof het niks is
Het wordt weer tijd dat je The Wuss gaat inslaan he?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik sms zo wel even of ze bier en kaas komt brengen. Waarom er van tevoren aan denken als je zo'n vrouw hebt
Ik trek me altijd af onder de douche... zo is het altijd watquote:Op maandag 8 maart 2010 20:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en raar. Mannen gaan met hun piemel zitten spelen in bad.
Bad
Ja? jij kan het weten hé.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en raar. Mannen gaan met hun piemel zitten spelen in bad.
Bad
quote:
Precies, waarvan akte!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij een uur in bad gaat liggen om te rimpelen, ja, raar ja.
Sowieso, welke kerel gaat nou dobberen. Douchen en klaar toch?
Vroeger toen de mannen nog mannen waren
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik trek me altijd af onder de douche... zo is het altijd wat
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als de toon vandaag gezet is, dan belooft het nog wat te gaan worden deze week in SC
toch wel met Sieneke op de achtergrond op de radio?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik trek me altijd af onder de douche... zo is het altijd wat
Ik ben vergeten waar ik dit liedje heb gehoord, onder een warme straalquote:Op maandag 8 maart 2010 20:47 schreef cptmarco het volgende:
[..]
toch wel met Sieneke op de achtergrond op de radio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |