Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Extra paar meebrengenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooooh, jaaaa!![]()
1 roze en 1 groene doen dan?
jij typt anders ook alleen maar TT met hoofdlettersquote:Op maandag 8 maart 2010 15:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
goede TT
allleen de hoofldetters zijn weer vergeten![]()
Jaa, dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 8 maart 2010 15:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Extra paar meebrengen![]()
Kun je beide kleuren showen
huh?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Extra paar meebrengen![]()
Kun je beide kleuren showen
het is KSC en geen kscquote:Op maandag 8 maart 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij typt anders ook alleen maar TT met hoofdletters
quote:
KSC hoort met hoofdletters, noobjequote:Op maandag 8 maart 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij typt anders ook alleen maar TT met hoofdletters
dat dusquote:
Flessiepessiequote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
flesquote:
doe je rustig met zijn rugquote:Op maandag 8 maart 2010 15:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
* Fha op Fles springt
Flessiepes!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volgens enkelen is een typfout de grootste zonde ter wereld en het typen van KSC met kleine letters funest voor de stats ofzoquote:
Is daar dan een vaststaande regel voor?quote:
is dat een nieuw receptquote:
Dat gaat jou niks aanquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is daar dan een vaststaande regel voor?
En als je het niet doet krijg je een ban?
geen idee, er is wel vaker stress geweest om een verkeerd nummertje of een vergeten hoofdletterquote:Op maandag 8 maart 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is daar dan een vaststaande regel voor?
En als je het niet doet krijg je een ban?
oooh...mensen mannen en gegevens die moeten kloppen...quote:Op maandag 8 maart 2010 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens enkelen is een typfout de grootste zonde ter wereld en het typen van KSC met kleine letters funest voor de stats ofzo
dan zou het voor iedereen beter zijn als ik dit keer niet de lapo hebquote:Op maandag 8 maart 2010 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee, er is wel vaker stress geweest om een verkeerd nummertje of een vergeten hoofdletter
voor de stats maakt het niet uitquote:Op maandag 8 maart 2010 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens enkelen is een typfout de grootste zonde ter wereld en het typen van KSC met kleine letters funest voor de stats ofzo
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan zou het voor iedereen beter zijn als ik dit keer niet de lapo heb![]()
behalve voor mij dan...quote:
heb je iig 1 iemand die lachtquote:Op maandag 8 maart 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
behalve voor mij dan...
ik moet nu al lachen
wat ik heb begrepen gaat het hoofdzakelijk over het nummerquote:Op maandag 8 maart 2010 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee, er is wel vaker stress geweest om een verkeerd nummertje of een vergeten hoofdletter
wat is dan het gezeur?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor de stats maakt het niet uit
nee hoor, ook over fipo's, lapo's, spaties, hoofdletters en andere foutenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat ik heb begrepen gaat het hoofdzakelijk over het nummer
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan zou het voor iedereen beter zijn als ik dit keer niet de lapo heb![]()
het nummer met ksc # ervoor telt die de rest ziet hij nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Auw niet zo hardquote:Op maandag 8 maart 2010 15:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
* Fha op Fles springt
Flessiepes!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei nog zo dat je die hoeren niet wit moest uitbetalenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Auw niet zo hardIk ben grieperig. En ik heb een aanslag voor Onroerend Zaakbelasting
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:45 schreef wel.o.k het volgende:
zo, reputatie weer eer aangedaan![]()
ik heb weer eens de TT verknoeit
ik doe de volgende welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Auw niet zo hardIk ben grieperig. En ik heb een aanslag voor Onroerend Zaakbelasting
ze moeten iets te miepen hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hoor, ook over fipo's, lapo's, spaties, hoofdletters en andere fouten
Volgens een ozdoenerk aan de Esglene untiisirevet, mkaat het niet uit in wkele vdlogore de ltetres in een worod staan, het enige wat bnlaejigrk is is dat de erstee en lttasae leettr op zijn palats saatn. De rest kan een tltoae ponhiuop zjin en nog kan je het leezn zoendr polreebm. Dit komt omdat we neit elke ltteer zelf leezn maar het woord als geeehlquote:Op maandag 8 maart 2010 15:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze moeten iets te miepen hebben![]()
vooral als ik weinig post spam
Ik moet 25 euro betalen voor een stuk grond waar ik nog niet eens op mag pissen, maar wat wel van mij en 23k euro waard schijnt te zijnquote:Op maandag 8 maart 2010 15:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de ozb plus gemeente belastingen, op 4 euro na ¤ 1000,-
ruilenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik heb een aanslag voor Onroerend Zaakbelasting
klopt jaquote:Op maandag 8 maart 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgens een ozdoenerk aan de Esglene untiisirevet, mkaat het niet uit in wkele vdlogore de ltetres in een worod staan, het enige wat bnlaejigrk is is dat de erstee en lttasae leettr op zijn palats saatn. De rest kan een tltoae ponhiuop zjin en nog kan je het leezn zoendr polreebm. Dit komt omdat we neit elke ltteer zelf leezn maar het woord als geeehl
huh ?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgens een ozdoenerk aan de Esglene untiisirevet, mkaat het niet uit in wkele vdlogore de ltetres in een worod staan, het enige wat bnlaejigrk is is dat de erstee en lttasae leettr op zijn palats saatn. De rest kan een tltoae ponhiuop zjin en nog kan je het leezn zoendr polreebm. Dit komt omdat we neit elke ltteer zelf leezn maar het woord als geeehl
Mietje.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh het werkt dus niet bij import-belgenquote:
wat huh?quote:
rekening terug sturen voor betreden terrein.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet 25 euro betalen voor een stuk grond waar ik nog niet eens op mag pissen, maar wat wel van mij en 23k euro waard schijnt te zijn
klopt, maar je moet er snel overheen lezen, anders loop je toch vast en ga puzzelen met de letters.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat huh?
gewoon, wat daar staat!
dit dusquote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh het werkt dus niet bij import-belgen
weten we meteen wie er het meest problemen heeft met vrekreed gespelde worodnenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh het werkt dus niet bij import-belgen
preciesquote:Op maandag 8 maart 2010 15:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt, maar je moet er snel overheen lezen, anders loop je toch vast en ga puzzelen met de letters.
Klopt! is al een oud onderzoekquote:Op maandag 8 maart 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weten we meteen wie er het meest problemen heeft met vrekreed gespelde worodnen
eerst aan je vrouw vragenquote:
whehehequote:
quote:
heb je nog wel energie voor haar?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry schat.
mag ik met suikertaartjetrouwen? zij vroeg het eerst
![]()
* wel.o.k zet lieve oogjes op
wederom; Hoiquote:
quote:
Hoiquote:
oooh...sorry...ik ben heel slecht in delenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry schat.
mag ik met suikertaartjetrouwen? zij vroeg het eerst
![]()
* wel.o.k zet lieve oogjes op
opkoter is alleen een speeltjequote:Op maandag 8 maart 2010 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als jij met Fha bezig bent of opkloter of jortk
vanacht wel jaquote:Op maandag 8 maart 2010 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Heb jij ook zo lekker liggen slapen?
marcquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh...sorry...ik ben heel slecht in delen
reden te meer om dat te oefenenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh...sorry...ik ben heel slecht in delen
quote:
zaterdag niet?quote:
whehehequote:
mini-meneerquote:
laat ik speciaal voor de bruiloft mijn haar knippenquote:
zaterdag heb ik niet geslapen....quote:
operatie stofhaarwolkquote:Op maandag 8 maart 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
16:00 geweest
![]()
naar huis kapster gaan tijd
duhquote:Op maandag 8 maart 2010 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zaterdag heb ik niet geslapen....
het was namelijk al zondagmorgen
die wil ik ook niet al te veel delen hoorquote:
maxi-menerenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die wil ik ook niet al te veel delen hoor![]()
maar mijn maxi-meneren al helemaal niet
quote:
Bianca en Marijke..need I say more?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:17 schreef Fha het volgende:
Jeej, over een kwartier is meneer thuisDan kan ik eindelijk wat drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je dorst?
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bianca en Marijke..need I say more?
ze weet nog niet van de rest?quote:
whehehequote:Op maandag 8 maart 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bianca en Marijke..need I say more?
ssssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Behoorlijkquote:
quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ssssst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
nou tot zaterdag dusquote:
quote:
LLquote:Op maandag 8 maart 2010 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou tot zaterdag dus
ik ben hier weg
Fhaquote:
Laters LOVEquote:Op maandag 8 maart 2010 16:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga eens even een mini-meneer uit bed sleuren..het is nou wel mooi geweest!
ligt hij nog steeds te pittenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga eens even een mini-meneer uit bed sleuren..het is nou wel mooi geweest!
suikertaartjequote:Op maandag 8 maart 2010 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
Doeg schatjes![]()
Ojaaaaaaaaaa...ZATERDAG!
Maar nee.
LLquote:Op maandag 8 maart 2010 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou tot zaterdag dus
ik ben hier weg
Hou je gemak ik ben er gewoonquote:Op maandag 8 maart 2010 16:51 schreef friemelaar het volgende:
De liefjes zijn weg en 't valt stil hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
valt idd opquote:Op maandag 8 maart 2010 16:51 schreef friemelaar het volgende:
De liefjes zijn weg en 't valt stil hier
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je gemak ik ben er gewoon
en ik moet de brace gaan afbouwen
en het gaat allemaal best goed gewoon.
Springt er ineens een Fha op m'n nek :w
ik had d'r nog gewaarschuwd dat ze rustig aan moest doen met je rugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2quote:
jij nam er zaterdag toch meer meequote:
waarvan?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:02 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Pffff, ben leeg......
Vierkante oogjes en dansende lettertjes .....
gelukkig bijnatijd
![]()
en dan![]()
Marja, alweer 2 delen afgewerkt
whehehequote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij nam er zaterdag toch meer mee
dat wil je echt nietquote:
schil zequote:
quote:
als je het over vrouwen hebt welquote:
Dan verwacht ik niet dat ik daar problemen mee zou hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je het over vrouwen hebt wel
daar kom je dan wel achterquote:Op maandag 8 maart 2010 17:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan verwacht ik niet dat ik daar problemen mee zou hebben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]tussen slopen en slopen zit verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoor stemmen !quote:
THNX..quote:Op maandag 8 maart 2010 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ik hoor stemmen !
fout bij opslaan stem
Duplicate entry '0' for key 'PRIMARY'
Dat zal ik dan nog moeten ondervinden (denk ik)quote:Op maandag 8 maart 2010 17:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tussen slopen en slopen zit verschil
achjaaaaaaaa, maar dan is ie hier nietquote:Op maandag 8 maart 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt hij nog steeds te pitten
dan zal hij vannacht wel weer wakker worden![]()
heey knuffel hoe issie?quote:
Beetje grieperig. Wel een lekker enorm bord zuurkool met rookworst op van mamaquote:
knuffelquote:
tweetyquote:
quote:
whehehequote:Op maandag 8 maart 2010 18:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
achjaaaaaaaa, maar dan is ie hier niet
gansquote:
Hey,quote:Op maandag 8 maart 2010 19:32 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Best prima, voelde me een beetje ziekjes vandaag, maar dat kwam waarschijnlijk gewoon door wat slaapgebrek
En hoe is het met u? ^_^
en hoe is het verder met tweety ?quote:
BXquote:
het gaat prima hoor, kheb lekker kunnen relaxen afgelopen weekend dus ik kan overal weer tegenaan.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en hoe is het verder met tweety ?
buiten het gedoe met je laptop/school om
succes ermeequote:Op maandag 8 maart 2010 20:16 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ga weer ff verder met mn schoolopdrachten, tot later!!
ik mis school ook nietquote:Op maandag 8 maart 2010 20:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
zo blij dat ik van de middelbare school af benalleen jammer dat ik nooit mijn hbo heb afgemaakt
Aan welke opleiding was je begonnen dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
zo blij dat ik van de middelbare school af benalleen jammer dat ik nooit mijn hbo heb afgemaakt
commerciele economie, maar mijn angststoornis&depressie ging zich ontwikkelen en pas ook nog achter gekomen dat ik adhd heb, dat werkt niet met studeren die combiquote:Op maandag 8 maart 2010 20:33 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Aan welke opleiding was je begonnen dan?
huiswerk en leren deed ik amper..... daarom ook 5 jaar over de mavo gedaan.... havo ging eigenlijk vrij gemakkelijk op wis A dan maar toch 7 op eindlijst (ging er met een 5 inquote:Op maandag 8 maart 2010 20:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik mis school ook niet
al die nachten werkend aan huiswerk wat ik amper snapte
Nee niet echtquote:Op maandag 8 maart 2010 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
commerciele economie, maar mijn angststoornis&depressie ging zich ontwikkelen en pas ook nog achter gekomen dat ik adhd heb, dat werkt niet met studeren die combi
nja ik heb geen idee wat ik wil in mijn leven.... en dat op mijn 29ste.... word toch maar eens tijdquote:Op maandag 8 maart 2010 20:44 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Nee niet echt
Ikzelf ga denk ik een WO over progammeren & IT doen ofzo. Lijkt me gaaf
ik heb simpel vbo gedaanquote:Op maandag 8 maart 2010 20:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
huiswerk en leren deed ik amper..... daarom ook 5 jaar over de mavo gedaan.... havo ging eigenlijk vrij gemakkelijk op wis A dan maar toch 7 op eindlijst (ging er met een 5 in)
Whehehequote:Op maandag 8 maart 2010 20:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja ik heb geen idee wat ik wil in mijn leven.... en dat op mijn 29ste.... word toch maar eens tijd
Waar, Schiphol?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
luchthavenbeveiliging, betaalt zo slecht nog niet
jups, hoog risico vluchten, heel de dag mensen lastig vallen met irritante kut vragen voordat ze aan boord mogen van een amerikaanquote:
Dat lijkt me idd saai...quote:Op maandag 8 maart 2010 20:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jups, hoog risico vluchten, heel de dag mensen lastig vallen met irritante kut vragen voordat ze aan boord mogen van een amerikaan
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:05 schreef FFSletop het volgende:
Geweldig, zit ik hier met een dood topic
Eindelijk, leven!quote:
Friemquote:
Alleen tussen het werk door hoorquote:
quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:05 schreef FFSletop het volgende:
Geweldig, zit ik hier met een dood topic
slaap ze flesquote:Op maandag 8 maart 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik haal ff een klets water over mn snuit en dan ga ik weer t bedje in
ik zal voor je duimen voor volgende weekquote:Op maandag 8 maart 2010 22:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht slapen!!
weer ff met duitsmeisje online gezeten
*zucht* ze is leuk
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
kut belgisch internet![]()
is die kut operator om de 10 minuten een ander ip-adres aan het geven
dat welquote:
je bent pas in november jarigquote:Op maandag 8 maart 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
Okee.
Ik wil deze.
[ afbeelding ]
en deze!
(maar niet tegelijk aan)
[ afbeelding ]
ik wil wel vaker iets als ik nog lang niet jarig benquote:
klinkt me bekend in de orenquote:Op maandag 8 maart 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wil wel vaker iets als ik nog lang niet jarig ben
eigenlijk wil ik vaker iets als ik nog lang niet jarig ben, dan dat ik wil als ik bijna jarig ben...quote:
raar dat heb ik nou ookquote:Op maandag 8 maart 2010 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik vaker iets als ik nog lang niet jarig ben, dan dat ik wil als ik bijna jarig ben...
whehehequote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:08 schreef friemelaar het volgende:
shit, 'k zat nog op de vorige pagina te F5-en
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 08-03-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 131 goldfinger1963
02. 110 Ladylike
03. 065 Giertje
04. 059 friemelaar
05. 052 wel.o.k
06. 047 suikertaartje
07. 045 marcb1974
08. 036 indahnesia.com
09. 031 Fha
10. 019 Knuffelzacht
11. 016 MaleDuck
12. 014 Aarti
13. 010 FFSletop
14. 010 OA
15. 009 Frutsel
16. 009 Dr_Flash
17. 007 MPG
18. 006 BrandX
19. 005 --Tweety--
20. 004 8108139dpths
en als ik bijna jarig ben weet ik niet meer wat ik ookalweer bedacht had dat ik wilde hebbenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:07 schreef friemelaar het volgende:
ik wil meestal iets als ik eigenlijk pas jarig geweest ben
dat dus jahquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en als ik bijna jarig ben weet ik niet meer wat ik ookalweer bedacht had dat ik wilde hebben
en niet voor de eerste keerquote:
Dit jaar wist ik 't wel.....quote:
Zal je net zien ja...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dit jaar wist ik 't wel.....
Kon niet door omstandigheden...
later weer wel, is ze 't vergetenkan er nou wel naar fluiten denk ik......
dan wil jij een verlanglijstje voor je verjaardagquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik weet eigenlijk zelden iets voor mijn verjaardag
whehehequote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan wil jij een verlanglijstje voor je verjaardag
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan wil jij een verlanglijstje voor je verjaardag
quote:Top 100 van maandag 8 maart 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
13. 201 Ladylike
18. 175 suikertaartje
32. 139 goldfinger1963
41. 124 Knuffelzacht
82. 083 Giertje
iets met jurkjes en hebbedingetjesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
en hier de KSCers die meer dan alleen schoenen kochten![]()
[..]
met witte stippenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iets met jurkjes en hebbedingetjes
Mwah, als de hebbedingetjes dat zouden hebben dan was er iets niet goedquote:
wat voor hebbedingetjes wil je danquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mwah, als de hebbedingetjes dat zouden hebben dan was er iets niet goed![]()
dat wat jij denkt kloptquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor hebbedingetjes wil je dan
indahquote:
Hey friemelaar. Zon inderdaadquote:
hubbiequote:
Friemquote:
gierquote:
heeey goeiemorgenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:39 schreef Ladylike het volgende:
Goed geslapen?
Ik ga nog een kopje koffie pakken en een croissantje eten
[..]
gier
heey marijkequote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen op deze zonnige morgen!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
damesquote:
Hey Gier!quote:
He Wok!quote:
Aarti!quote:
Morgen LLquote:
ja hoor, druk (gewerkt) koud (buiten gestaan) maar voldaanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen LL
Een leuk weekend gehad?
goed hoor ben net wakkerquote:
marijkequote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
aartiquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja hoor, druk (gewerkt) koud (buiten gestaan) maar voldaan
Mwah mwah... was wat druk in m'n hoofd dus heb dik anderhalf uur wakker gelegen voordat ik kon slapen... Maar ik voel me verbazingwekkend fitquote:
aah dat is wel beter als ik slecht heb geslapen ben ik niet vooruit te brandenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Mwah mwah... was wat druk in m'n hoofd dus heb dik anderhalf uur wakker gelegen voordat ik kon slapen... Maar ik voel me verbazingwekkend fit
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn oma wordt vandaag90
![]()
![]()
[ afbeelding ]
pics van je omaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn oma wordt vandaag90
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn oma wordt vandaag90
![]()
![]()
[ afbeelding ]
whehehehe typische fok reactiequote:
gefeli! heb je een kado voor haar?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn oma wordt vandaag90
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat heeft een mensje van 90 nou aan materiële zaken?quote:
flesje advocaatquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft een mensje van 90 nou aan materiële zaken?Zaterdag gaan we erheen
WAUW!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn oma wordt vandaag90
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |