Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Extra paar meebrengenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooooh, jaaaa!![]()
1 roze en 1 groene doen dan?
jij typt anders ook alleen maar TT met hoofdlettersquote:Op maandag 8 maart 2010 15:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
goede TT
allleen de hoofldetters zijn weer vergeten![]()
Jaa, dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 8 maart 2010 15:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Extra paar meebrengen![]()
Kun je beide kleuren showen
huh?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Extra paar meebrengen![]()
Kun je beide kleuren showen
het is KSC en geen kscquote:Op maandag 8 maart 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij typt anders ook alleen maar TT met hoofdletters
quote:
KSC hoort met hoofdletters, noobjequote:Op maandag 8 maart 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij typt anders ook alleen maar TT met hoofdletters
dat dusquote:
Flessiepessiequote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
flesquote:
doe je rustig met zijn rugquote:Op maandag 8 maart 2010 15:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
* Fha op Fles springt
Flessiepes!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volgens enkelen is een typfout de grootste zonde ter wereld en het typen van KSC met kleine letters funest voor de stats ofzoquote:
Is daar dan een vaststaande regel voor?quote:
is dat een nieuw receptquote:
Dat gaat jou niks aanquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is daar dan een vaststaande regel voor?
En als je het niet doet krijg je een ban?
geen idee, er is wel vaker stress geweest om een verkeerd nummertje of een vergeten hoofdletterquote:Op maandag 8 maart 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is daar dan een vaststaande regel voor?
En als je het niet doet krijg je een ban?
oooh...mensen mannen en gegevens die moeten kloppen...quote:Op maandag 8 maart 2010 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens enkelen is een typfout de grootste zonde ter wereld en het typen van KSC met kleine letters funest voor de stats ofzo
dan zou het voor iedereen beter zijn als ik dit keer niet de lapo hebquote:Op maandag 8 maart 2010 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee, er is wel vaker stress geweest om een verkeerd nummertje of een vergeten hoofdletter
voor de stats maakt het niet uitquote:Op maandag 8 maart 2010 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens enkelen is een typfout de grootste zonde ter wereld en het typen van KSC met kleine letters funest voor de stats ofzo
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan zou het voor iedereen beter zijn als ik dit keer niet de lapo heb![]()
behalve voor mij dan...quote:
heb je iig 1 iemand die lachtquote:Op maandag 8 maart 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
behalve voor mij dan...
ik moet nu al lachen
wat ik heb begrepen gaat het hoofdzakelijk over het nummerquote:Op maandag 8 maart 2010 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee, er is wel vaker stress geweest om een verkeerd nummertje of een vergeten hoofdletter
wat is dan het gezeur?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor de stats maakt het niet uit
nee hoor, ook over fipo's, lapo's, spaties, hoofdletters en andere foutenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat ik heb begrepen gaat het hoofdzakelijk over het nummer
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan zou het voor iedereen beter zijn als ik dit keer niet de lapo heb![]()
het nummer met ksc # ervoor telt die de rest ziet hij nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Auw niet zo hardquote:Op maandag 8 maart 2010 15:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
* Fha op Fles springt
Flessiepes!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei nog zo dat je die hoeren niet wit moest uitbetalenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Auw niet zo hardIk ben grieperig. En ik heb een aanslag voor Onroerend Zaakbelasting
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:45 schreef wel.o.k het volgende:
zo, reputatie weer eer aangedaan![]()
ik heb weer eens de TT verknoeit
ik doe de volgende welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Auw niet zo hardIk ben grieperig. En ik heb een aanslag voor Onroerend Zaakbelasting
ze moeten iets te miepen hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hoor, ook over fipo's, lapo's, spaties, hoofdletters en andere fouten
Volgens een ozdoenerk aan de Esglene untiisirevet, mkaat het niet uit in wkele vdlogore de ltetres in een worod staan, het enige wat bnlaejigrk is is dat de erstee en lttasae leettr op zijn palats saatn. De rest kan een tltoae ponhiuop zjin en nog kan je het leezn zoendr polreebm. Dit komt omdat we neit elke ltteer zelf leezn maar het woord als geeehlquote:Op maandag 8 maart 2010 15:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze moeten iets te miepen hebben![]()
vooral als ik weinig post spam
Ik moet 25 euro betalen voor een stuk grond waar ik nog niet eens op mag pissen, maar wat wel van mij en 23k euro waard schijnt te zijnquote:Op maandag 8 maart 2010 15:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de ozb plus gemeente belastingen, op 4 euro na ¤ 1000,-
ruilenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik heb een aanslag voor Onroerend Zaakbelasting
klopt jaquote:Op maandag 8 maart 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgens een ozdoenerk aan de Esglene untiisirevet, mkaat het niet uit in wkele vdlogore de ltetres in een worod staan, het enige wat bnlaejigrk is is dat de erstee en lttasae leettr op zijn palats saatn. De rest kan een tltoae ponhiuop zjin en nog kan je het leezn zoendr polreebm. Dit komt omdat we neit elke ltteer zelf leezn maar het woord als geeehl
huh ?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgens een ozdoenerk aan de Esglene untiisirevet, mkaat het niet uit in wkele vdlogore de ltetres in een worod staan, het enige wat bnlaejigrk is is dat de erstee en lttasae leettr op zijn palats saatn. De rest kan een tltoae ponhiuop zjin en nog kan je het leezn zoendr polreebm. Dit komt omdat we neit elke ltteer zelf leezn maar het woord als geeehl
Mietje.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh het werkt dus niet bij import-belgenquote:
wat huh?quote:
rekening terug sturen voor betreden terrein.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet 25 euro betalen voor een stuk grond waar ik nog niet eens op mag pissen, maar wat wel van mij en 23k euro waard schijnt te zijn
klopt, maar je moet er snel overheen lezen, anders loop je toch vast en ga puzzelen met de letters.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat huh?
gewoon, wat daar staat!
dit dusquote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh het werkt dus niet bij import-belgen
weten we meteen wie er het meest problemen heeft met vrekreed gespelde worodnenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh het werkt dus niet bij import-belgen
preciesquote:Op maandag 8 maart 2010 15:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt, maar je moet er snel overheen lezen, anders loop je toch vast en ga puzzelen met de letters.
Klopt! is al een oud onderzoekquote:Op maandag 8 maart 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weten we meteen wie er het meest problemen heeft met vrekreed gespelde worodnen
eerst aan je vrouw vragenquote:
whehehequote:
quote:
heb je nog wel energie voor haar?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry schat.
mag ik met suikertaartjetrouwen? zij vroeg het eerst
![]()
* wel.o.k zet lieve oogjes op
wederom; Hoiquote:
quote:
Hoiquote:
oooh...sorry...ik ben heel slecht in delenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry schat.
mag ik met suikertaartjetrouwen? zij vroeg het eerst
![]()
* wel.o.k zet lieve oogjes op
opkoter is alleen een speeltjequote:Op maandag 8 maart 2010 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als jij met Fha bezig bent of opkloter of jortk
vanacht wel jaquote:Op maandag 8 maart 2010 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Heb jij ook zo lekker liggen slapen?
marcquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh...sorry...ik ben heel slecht in delen
reden te meer om dat te oefenenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh...sorry...ik ben heel slecht in delen
quote:
zaterdag niet?quote:
whehehequote:
mini-meneerquote:
laat ik speciaal voor de bruiloft mijn haar knippenquote:
zaterdag heb ik niet geslapen....quote:
operatie stofhaarwolkquote:Op maandag 8 maart 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
16:00 geweest
![]()
naar huis kapster gaan tijd
duhquote:Op maandag 8 maart 2010 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zaterdag heb ik niet geslapen....
het was namelijk al zondagmorgen
die wil ik ook niet al te veel delen hoorquote:
maxi-menerenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die wil ik ook niet al te veel delen hoor![]()
maar mijn maxi-meneren al helemaal niet
quote:
Bianca en Marijke..need I say more?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:17 schreef Fha het volgende:
Jeej, over een kwartier is meneer thuisDan kan ik eindelijk wat drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je dorst?
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bianca en Marijke..need I say more?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |