ze weet nog niet van de rest?quote:
whehehequote:Op maandag 8 maart 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bianca en Marijke..need I say more?
ssssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Behoorlijkquote:
quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ssssst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
nou tot zaterdag dusquote:
quote:
LLquote:Op maandag 8 maart 2010 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou tot zaterdag dus
ik ben hier weg
Fhaquote:
Laters LOVEquote:Op maandag 8 maart 2010 16:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga eens even een mini-meneer uit bed sleuren..het is nou wel mooi geweest!
ligt hij nog steeds te pittenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga eens even een mini-meneer uit bed sleuren..het is nou wel mooi geweest!
suikertaartjequote:Op maandag 8 maart 2010 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
Doeg schatjes![]()
Ojaaaaaaaaaa...ZATERDAG!
Maar nee.
LLquote:Op maandag 8 maart 2010 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou tot zaterdag dus
ik ben hier weg
Hou je gemak ik ben er gewoonquote:Op maandag 8 maart 2010 16:51 schreef friemelaar het volgende:
De liefjes zijn weg en 't valt stil hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
valt idd opquote:Op maandag 8 maart 2010 16:51 schreef friemelaar het volgende:
De liefjes zijn weg en 't valt stil hier
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je gemak ik ben er gewoon
en ik moet de brace gaan afbouwen
en het gaat allemaal best goed gewoon.
Springt er ineens een Fha op m'n nek :w
ik had d'r nog gewaarschuwd dat ze rustig aan moest doen met je rugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2quote:
jij nam er zaterdag toch meer meequote:
waarvan?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:02 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Pffff, ben leeg......
Vierkante oogjes en dansende lettertjes .....
gelukkig bijnatijd
![]()
en dan![]()
Marja, alweer 2 delen afgewerkt
whehehequote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij nam er zaterdag toch meer mee
dat wil je echt nietquote:
schil zequote:
quote:
als je het over vrouwen hebt welquote:
Dan verwacht ik niet dat ik daar problemen mee zou hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je het over vrouwen hebt wel
daar kom je dan wel achterquote:Op maandag 8 maart 2010 17:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan verwacht ik niet dat ik daar problemen mee zou hebben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]tussen slopen en slopen zit verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoor stemmen !quote:
THNX..quote:Op maandag 8 maart 2010 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ik hoor stemmen !
fout bij opslaan stem
Duplicate entry '0' for key 'PRIMARY'
Dat zal ik dan nog moeten ondervinden (denk ik)quote:Op maandag 8 maart 2010 17:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tussen slopen en slopen zit verschil
achjaaaaaaaa, maar dan is ie hier nietquote:Op maandag 8 maart 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt hij nog steeds te pitten
dan zal hij vannacht wel weer wakker worden![]()
heey knuffel hoe issie?quote:
Beetje grieperig. Wel een lekker enorm bord zuurkool met rookworst op van mamaquote:
knuffelquote:
tweetyquote:
quote:
whehehequote:Op maandag 8 maart 2010 18:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
achjaaaaaaaa, maar dan is ie hier niet
gansquote:
Hey,quote:Op maandag 8 maart 2010 19:32 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Best prima, voelde me een beetje ziekjes vandaag, maar dat kwam waarschijnlijk gewoon door wat slaapgebrek
En hoe is het met u? ^_^
en hoe is het verder met tweety ?quote:
BXquote:
het gaat prima hoor, kheb lekker kunnen relaxen afgelopen weekend dus ik kan overal weer tegenaan.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en hoe is het verder met tweety ?
buiten het gedoe met je laptop/school om
succes ermeequote:Op maandag 8 maart 2010 20:16 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ga weer ff verder met mn schoolopdrachten, tot later!!
ik mis school ook nietquote:Op maandag 8 maart 2010 20:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
zo blij dat ik van de middelbare school af benalleen jammer dat ik nooit mijn hbo heb afgemaakt
Aan welke opleiding was je begonnen dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
zo blij dat ik van de middelbare school af benalleen jammer dat ik nooit mijn hbo heb afgemaakt
commerciele economie, maar mijn angststoornis&depressie ging zich ontwikkelen en pas ook nog achter gekomen dat ik adhd heb, dat werkt niet met studeren die combiquote:Op maandag 8 maart 2010 20:33 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Aan welke opleiding was je begonnen dan?
huiswerk en leren deed ik amper..... daarom ook 5 jaar over de mavo gedaan.... havo ging eigenlijk vrij gemakkelijk op wis A dan maar toch 7 op eindlijst (ging er met een 5 inquote:Op maandag 8 maart 2010 20:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik mis school ook niet
al die nachten werkend aan huiswerk wat ik amper snapte
Nee niet echtquote:Op maandag 8 maart 2010 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
commerciele economie, maar mijn angststoornis&depressie ging zich ontwikkelen en pas ook nog achter gekomen dat ik adhd heb, dat werkt niet met studeren die combi
nja ik heb geen idee wat ik wil in mijn leven.... en dat op mijn 29ste.... word toch maar eens tijdquote:Op maandag 8 maart 2010 20:44 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Nee niet echt
Ikzelf ga denk ik een WO over progammeren & IT doen ofzo. Lijkt me gaaf
ik heb simpel vbo gedaanquote:Op maandag 8 maart 2010 20:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
huiswerk en leren deed ik amper..... daarom ook 5 jaar over de mavo gedaan.... havo ging eigenlijk vrij gemakkelijk op wis A dan maar toch 7 op eindlijst (ging er met een 5 in)
Whehehequote:Op maandag 8 maart 2010 20:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja ik heb geen idee wat ik wil in mijn leven.... en dat op mijn 29ste.... word toch maar eens tijd
Waar, Schiphol?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
luchthavenbeveiliging, betaalt zo slecht nog niet
jups, hoog risico vluchten, heel de dag mensen lastig vallen met irritante kut vragen voordat ze aan boord mogen van een amerikaanquote:
Dat lijkt me idd saai...quote:Op maandag 8 maart 2010 20:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jups, hoog risico vluchten, heel de dag mensen lastig vallen met irritante kut vragen voordat ze aan boord mogen van een amerikaan
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:05 schreef FFSletop het volgende:
Geweldig, zit ik hier met een dood topic
Eindelijk, leven!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |