quote:Op maandag 15 maart 2010 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niks goed aan de maandag. Zit de hele dag al te gapen.
Dan was er dus niks goeds aan het weekend: teveel gedronken en te laat naar bed gegaanquote:Op maandag 15 maart 2010 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niks goed aan de maandag. Zit de hele dag al te gapen.
Voor het weekend klinkt dat anders best goedquote:Op maandag 15 maart 2010 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan was er dus niks goeds aan het weekend: teveel gedronken en te laat naar bed gegaan
Voor jou. Niet voor Koos, die zit er nu bij als een slappe dweil.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voor het weekend klinkt dat anders best goed
Is dat nu anders dan anders dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor jou. Niet voor Koos, die zit er nu bij als een slappe dweil.
Klopt. Maar zoals die ouwe van mij altijd zei: s' nachts een kerel, 's morgens een kerel. Maar dat ben ik dus niet. Lig de hele dag al onderuit gezakt in mijn bureastoel.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor jou. Niet voor Koos, die zit er nu bij als een slappe dweil.
Hihihi. Jij zegt het hè, niet ik.quote:
Rechtse post zijn de kers op de taart hier op FOK! Leuker dan dat wordt het bijna nietquote:Op maandag 15 maart 2010 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hihihi. Jij zegt het hè, niet ik.
Koos: geen posts van rechtse rakkers op Fok! meer lezen, meer melk drinken, en stoppen met roken
wheheheequote:Op maandag 15 maart 2010 16:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Maar zoals die ouwe van mij altijd zei: s' nachts een kerel, 's morgens een kerel. Maar dat ben ik dus niet. Lig de hele dag al onderuit gezakt in mijn bureastoel.
Ik ben niet oudquote:Op maandag 15 maart 2010 16:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wheheheeMisschien ben jij inmiddels zelf wel die ouwe... en geef jij dat weer door aan je nageslacht
quote:
Dan zal ik dat wel verkeerd hebben begrepenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:17 schreef Disana het volgende:
Koos is anders al wat ouder dan de meesten hier, zijn levenservaring kan dan ook een inspiratie zijn voor velen. Of niet opa?
Ooh die heule post heb ik nooit gezien. Maar ik ben een lage twintigerquote:Op maandag 15 maart 2010 16:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Dan zal ik dat wel verkeerd hebben begrepen![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 15 maart 2010 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh die heule post heb ik nooit gezien. Maar ik ben een lage twintiger
Opa Koos:quote:Op maandag 15 maart 2010 16:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Dan zal ik dat wel verkeerd hebben begrepen![]()
Nou dan zit die taart bomvol kersen. Geen wonder dat je moe bent (van het lezen).quote:Op maandag 15 maart 2010 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rechtse post zijn de kers op de taart hier op FOK! Leuker dan dat wordt het bijna nietMelk daar houdt ik niet van (vandaag 6 pakjes jud d'orange gedronken) en roken is mijn lust en leven
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Opa Koos:
WTF... dat heb je zelf geschreven. Ik vond het ook al vreemd, vooral dat laatste zinnetje![]()
![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik trapte er vierkant in tot ik toch maar eens op die link klikte omdat ik het raar vond.
fout.... s'avonds een dikke lul.... s'morgens een dikke lul.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Maar zoals die ouwe van mij altijd zei: s' nachts een kerel, 's morgens een kerel. Maar dat ben ik dus niet. Lig de hele dag al onderuit gezakt in mijn bureastoel.
Ik zie het maar zo: elke mooie dag is meegenomen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:47 schreef Frutsel het volgende:
Ik haat neplentes...
ga ons niet blijmaken met 2 dagen lente en dan weer terug naar de winter
Beetje een baaldag... wederom slechte nachtrust gehad en dan begint voor half 9 mijn baas al te zeiken over iets wat ie zelf fout gedaan heeft. Probeer het van me af te zetten, maar lukt nietquote:
Heel frustrerend als mensen hun fouten afschuiven op anderen, vooral als het vanuit een machtspositie is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Beetje een baaldag... wederom slechte nachtrust gehad en dan begint voor half 9 mijn baas al te zeiken over iets wat ie zelf fout gedaan heeft. Probeer het van me af te zetten, maar lukt niet
Tis dat het werk me goed ligt en dat ik het gewoon erg leuk vindquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel frustrerend als mensen hun fouten afschuiven op anderen, vooral als het vanuit een machtspositie is.
Beloof jezelf iets lekkers voor vanavond als goedmaker. Je favoriete pizza of roomsoesjes bij de koffie.
Uiteraardquote:
Ik wil ook een katquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis dat het werk me goed ligt en dat ik het gewoon erg leuk vind![]()
Naja, ik heb mezelf een heerlijk avondje beloofdDus dat komt vast goed
[..]
UiteraardAls ik thuiskom staan ze te wachten
Dat klopt wel... vooral in de zomerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:31 schreef sp3c het volgende:
voortaan sokken aan in bed!
serieus, vraag maar aan Frutsel
Das alleen omdat ze van kaas houdenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:52 schreef Mutant01 het volgende:
Klopt, ze gaan altijd aan je tenen knabbelen.
Wat voor ééntje is dat?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:25 schreef Disana het volgende:
Ik heb trouwens een aanloopkat. Zaterdagavond stond hij zonder onderbreking hard voor de keukendeur te miauwen toen hij me had gezien. Na een uur of wat kwam hij binnen, daar heeft hij ons gehypnotiseerd door voor ons te gaan zitten en ons met zijn knipperende oogjes te fixeren, onderwijl zacht miauwend. Toen we om waren installeerde hij zich op een stoel alsof hij nooit ergens anders had gewoond.
Hij wordt niet vermist. Ik ga vanavond even langs de dierenarts om op een chip te laten scannen. Als er niets uit komt, willen wij deze charmeur wel houden.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:25 schreef Disana het volgende:
Ik heb trouwens een aanloopkat. Zaterdagavond stond hij zonder onderbreking hard voor de keukendeur te miauwen toen hij me had gezien. Na een uur of wat kwam hij binnen, daar heeft hij ons gehypnotiseerd door voor ons te gaan zitten en ons met zijn knipperende oogjes te fixeren, onderwijl zacht miauwend. Toen we om waren installeerde hij zich op een stoel alsof hij nooit ergens anders had gewoond.
Hij wordt niet vermist. Ik ga vanavond even langs de dierenarts om op een chip te laten scannen. Als er niets uit komt, willen wij deze charmeur wel houden.
Voor katten moet je meer tijd nemenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:02 schreef Disana het volgende:
Nou ja, ik dacht ik vertel ook eens over mijn kattenleven... Het was te lang zeker
Ben jij ook zoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voor katten moet je meer tijd nemen![]()
Maar mijn reactie werd niet gepost"sessie timeout"
Wel liev... er lopen er genoeg in mijn tuin, ook zon aandachtsgeile die met mijn katten wil spelen![]()
Maar ja, ik heb d'r een zwak voor.. ik neem d'r zo nog tien bij... zeker als ze aan komen lopen of gedumpt zijn
Een rooiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:06 schreef Disana het volgende:
Het is maar een gewone jongen om te zien. Deze foto was voor de Dierenambulance en het asiel, voor de 'gevonden' rapporten.
[ afbeelding ]
Kattentopics vermijd ik standaard... vooral in NWSquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben jij ook zoHet is dat het niet kan, maar anders... ze moeten natuurlijk wel het gevoel houden dat ze speciaal zijn.
Heb jij rooien? Post eens een fotoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een rooie![]()
Dat zijn zeker geen gewone jongens![]()
![]()
![]()
[..]
Kattentopics vermijd ik standaard... vooral in NWSVaak slechte topics
Maar ja.. duidelijk een zwak voor... als ik ergens kittens langs de snelweg zou vinden in een gedumpte zak of weet ik waar in het bos dan gaan ze echt mee naar huis
Ik heb er twee, zie fotoboekquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij rooien? Post eens een foto![]()
Ik vind kattentopics zelfs in F&F eng, je weet nooit wat je tegenkomt.
Heb jij dan ook dat elke zielige kat net jouw huis en tuin weet te vinden? Soms is dat wel handig, ik heb door de jaren heen al menig kat weer aan zijn baas geholpen.
Oh wat een lieve smoeltjes, en zo te zien zijn ze dikke vrienden (samen slapen).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb er twee, zie fotoboekéén rooie, één zwart/grijs/witte
Mjah, vooralsnog heb ik wel het gevoel dat elke kat die in mijn tuin zwerft ook een baasje heeft
ik ben op zoek naar een kat die vermist is hier in de buurtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat een lieve smoeltjes, en zo te zien zijn ze dikke vrienden (samen slapen).
Wij zien het hier altijd meteen als er een kat rondloopt die niet van hier is. Laatst nog een kat 'gevonden' die al drie maanden van huis was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |