quote:Op maandag 15 maart 2010 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niks goed aan de maandag. Zit de hele dag al te gapen.
Dan was er dus niks goeds aan het weekend: teveel gedronken en te laat naar bed gegaanquote:Op maandag 15 maart 2010 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niks goed aan de maandag. Zit de hele dag al te gapen.
Voor het weekend klinkt dat anders best goedquote:Op maandag 15 maart 2010 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan was er dus niks goeds aan het weekend: teveel gedronken en te laat naar bed gegaan
Voor jou. Niet voor Koos, die zit er nu bij als een slappe dweil.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voor het weekend klinkt dat anders best goed
Is dat nu anders dan anders dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor jou. Niet voor Koos, die zit er nu bij als een slappe dweil.
Klopt. Maar zoals die ouwe van mij altijd zei: s' nachts een kerel, 's morgens een kerel. Maar dat ben ik dus niet. Lig de hele dag al onderuit gezakt in mijn bureastoel.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor jou. Niet voor Koos, die zit er nu bij als een slappe dweil.
Hihihi. Jij zegt het hè, niet ik.quote:
Rechtse post zijn de kers op de taart hier op FOK! Leuker dan dat wordt het bijna nietquote:Op maandag 15 maart 2010 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hihihi. Jij zegt het hè, niet ik.
Koos: geen posts van rechtse rakkers op Fok! meer lezen, meer melk drinken, en stoppen met roken
wheheheequote:Op maandag 15 maart 2010 16:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Maar zoals die ouwe van mij altijd zei: s' nachts een kerel, 's morgens een kerel. Maar dat ben ik dus niet. Lig de hele dag al onderuit gezakt in mijn bureastoel.
Ik ben niet oudquote:Op maandag 15 maart 2010 16:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wheheheeMisschien ben jij inmiddels zelf wel die ouwe... en geef jij dat weer door aan je nageslacht
quote:
Dan zal ik dat wel verkeerd hebben begrepenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:17 schreef Disana het volgende:
Koos is anders al wat ouder dan de meesten hier, zijn levenservaring kan dan ook een inspiratie zijn voor velen. Of niet opa?
Ooh die heule post heb ik nooit gezien. Maar ik ben een lage twintigerquote:Op maandag 15 maart 2010 16:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Dan zal ik dat wel verkeerd hebben begrepen![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 15 maart 2010 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh die heule post heb ik nooit gezien. Maar ik ben een lage twintiger
Opa Koos:quote:Op maandag 15 maart 2010 16:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Dan zal ik dat wel verkeerd hebben begrepen![]()
Nou dan zit die taart bomvol kersen. Geen wonder dat je moe bent (van het lezen).quote:Op maandag 15 maart 2010 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rechtse post zijn de kers op de taart hier op FOK! Leuker dan dat wordt het bijna nietMelk daar houdt ik niet van (vandaag 6 pakjes jud d'orange gedronken) en roken is mijn lust en leven
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Opa Koos:
WTF... dat heb je zelf geschreven. Ik vond het ook al vreemd, vooral dat laatste zinnetje![]()
![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik trapte er vierkant in tot ik toch maar eens op die link klikte omdat ik het raar vond.
fout.... s'avonds een dikke lul.... s'morgens een dikke lul.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Maar zoals die ouwe van mij altijd zei: s' nachts een kerel, 's morgens een kerel. Maar dat ben ik dus niet. Lig de hele dag al onderuit gezakt in mijn bureastoel.
Ik zie het maar zo: elke mooie dag is meegenomen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:47 schreef Frutsel het volgende:
Ik haat neplentes...
ga ons niet blijmaken met 2 dagen lente en dan weer terug naar de winter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |