quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:43 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Tis veels te warm aan het worden vind je niet? Gelukkig zijn de vooruitzichten gunstig
Eind maart weer krabben enzoSneeuw!
Klacht: De lente moet pas komen als het echt lente wordt![]()
Anders blijf maar gewoon weg, kutlente
quote:
Ik woon in Noord-Holland en het was best triest hoe weinigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:45 schreef Disana het volgende:
Klacht: mensen die van de winter niet net zoveel sneeuw hebben gehad als wij hier in Groningen en die dus nog denken dat het leuk is![]()
Nooit opeten man.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik wil ook sneeuw, sneeuw is grappig en dan vooral die gele
quote:
Volgens mij lees je mijn post niet goed maar okayquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben zo blij dat het al wat warmer wordt.Wie houdt er nu van sneeuw en al de ellende die erbij komt?
Dan ben je echt niet goed wijs.
Sorry Fruts
Hier heeft weken sneeuw gelegen. En als het begon te dooien ging het weer vriezen en sneeuwen voordat de oude troep weg was. Geen lol meer aan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik woon in Noord-Holland en het was best triest hoe weinig
Oke, wel iets meer dan voorgaande jaren maar nog steeds niet bijster veel
sssttt...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Wel spannend, zo'n accurate voorspelling voor over 2 weken
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij lees je mijn post niet goed maar okay![]()
Nu worden we gewoon blij gemaakt met "HOPPA DAAR IS EINDELIJK DE LENTE" en vervolgens zie je op het kaartje dat het op lange termijn weer gaat vriezen. Ik haat neplentes... kom dan maar terug als het lente blijft en maak ons niet blij met een dood krokusje
Leg mij dit dan maar eens uit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:43 schreef Frutsel het volgende:
Tis veels te warm aan het worden vind je niet? Gelukkig zijn de vooruitzichten gunstig
Eind maart weer krabben enzoSneeuw!
Sar-casmequote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Leg mij dit dan maar eens uit.
een PI doet wonderen... of een smiley... maar okayquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Leg mij dit dan maar eens uit.
Oh sorry verpest ik nu je FUCKING GENIAAL GRAPPIGE topic?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |