Treurig is dat jij zo verstard in je vijanddenken zit. Jij schept vijanden waar ze niet zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:36 schreef DeParo het volgende:
Haha, feitelijk zeg je hier, : ik hoef jouw vraag niet te beantwoorden want anders geef ik toe.
Als dat een manier is om een debat of doscissie aan te gaan Disana, tsja, treurig.
Je gaat er anders graag op in als dat zo zou zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Treurig is dat jij zo verstard in je vijanddenken zit. Jij schept vijanden waar ze niet zijn.
Ik ga er ook verder niet meer op in. Het is paarlen voor de zwijnen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je gaat er anders graag op in als dat zo zou zijn.
Maar blijf maar draaien en ontwijken, serieus te nemen ben je niet, jammer.
Weet je? Ik heb een hekel aan persoonlijk geneuzel in topics. Wanneer ik er dan ook op tijd mee ben haal ik het weg uit een post. Het zorgt alleen maar van overeindstaande haren en nog meer bagger. Op het laatst gaat het alleen nog maar over de users i.p.v het onderwerp. En ja, ik ben bekend met elitair schelden (ik kom uit die kringen)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, aangeziek ik me aangesproken voel![]()
, ik ga er in de meeste gevallen inhoudelijk op in. Maar als je het gevoel krijgt, dat jij de enige bent die onderbouwde reacties geeft, gebaseerd op feiten, terwijl andere mensen alleen op enkele Youtube-beelden en Wiki.nl-pagina's (neem dan minstens de Engelse versie van Wiki) of Dries-van-Agt.nl hun mening baseren, tsja, dan schiet zo'n opmerking er vast wel eens door lol
![]()
.
En nu doe je het dus zelf ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Dus of je nu iemand klootzak, dom etc noemt...of je zegt ...er valt tegen jou niet te praten....iedereen snapt wat ik bedoel behalve jij...dat zegt genoeg over jou..... dit zijn feiten, maar jij zal ze wel weer eens niet begrijpen...jouw niveau is niet toereikend etc etc
Wat jullie hier trouwens in SC tegen elkaar aan flamen?
Je leest niet op de juiste manierquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu doe je het dus zelf ook.
Okee, ik was in de veronderstelling dat zaken uit de FB hier verder uitgepraat konden worden. Dat is dus kennelijk niet zo want dan vindt de moderatie het 'flamen'. Zet de SC dan maar weer uit de sticky stand want ik denk niet dat iemand hier hierna nog iets uit zal willen praten.
Eerst stond er 'je leest niet'. Ik heb het hierover:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:30 schreef paddy het volgende:
[..]
Je leest niet op de juiste manier
Liever hier dan in topics of in feedback...dus dat heb je wel goed begrepen. Ik mod hier niet of nauwelijks.
Het zou mooi zijn wanneer hier iets uitgepraat kan worden hier. Lukt het niet en wordt het wat persoonlijk hier? Liever hier dan in feedback of in topicsNet als het persoonlijk geneuzel ik liever hier zie dan in feedback.
Daar valt met gemak uit te lezen dat hier werd geflamed. Als je het anders bedoelde en het niet over DeParo en mij had, dan hoor ik graag wat je wel bedoelt.quote:Wat jullie hier trouwens in SC tegen elkaar aan flamen? Zal mij een zorg zijn. Jullie zijn volwassenen. Haal dus hier bijna niets weg. In de topics zelf is het in ieder geval niet welkom.
Joh, heb het niet eens alleen over jullie (echt niet).....en...Liever niet in topics dus...en niet in feedback. Hier boeit me het niet of jullie tegen mij of elkaar persoonlijk willen worden.Soms kan een flinke mopperpartij op elkaar de lucht zelfs klaren. Is top wanneer dat hier zou gebeuren.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerst stond er 'je leest niet'. Ik heb het hierover:
[..]
Daar valt met gemak uit te lezen dat hier werd geflamed. Als je het anders bedoelde en het niet over DeParo en mij had, dan hoor ik graag wat je wel bedoelt.
Jullie hebben de SC sticky gemaakt om conversaties tussen users uit de FB te weren. Terecht en een goed idee. Maar dan moet je niet zeggen dat wat hier volgt flamen is. Als er geen verschil van inzicht zou zijn, had er immers ook niets in de FB gestaan.
Overigens vind ik dat je met het woord 'geneuzel' alweer een 'elitaire' kwalificatie neerzet die je volgens je vorige bericht juist liever niet ziet.
Je had het nadrukkelijk over 'hier flamen'. Bij mijn weten is er in de SC sinds ik hier post niet geflamed.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Joh, heb het niet eens alleen over jullie (echt niet).....en...Liever niet in topics dus...en niet in feedback. Hier boeit me het niet of jullie tegen mij of elkaar persoonlijk willen worden.Soms kan een flinke mopperpartij op elkaar de lucht zelfs klaren. Is top wanneer dat hier zou gebeuren.
Een paar posts vond ik idd netjes reageren op elkaar. Toen geen van beiden de ander kon bereiken ? was het ineens minder mild...om het maar mild te vermelden.
Ow, en nog maar een keer. Hier maakt het me trouwens niet uit wat jullie tegen elkaar zeggen hoor. Zolang er de ander niet iets toegewenst wordt dan.
En met flamen bedoelde ik dus ...dat ik dit liever hier zie en niet in topics....doelde dus helemaal niet op jullie in dit geval, al vond ik jullie wel persoonlijk worden op het laatst. Ik zie flamen toch echt wel als iets anders.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Je had het nadrukkelijk over 'hier flamen'. Bij mijn weten is er in de SC sinds ik hier post niet geflamed.
Ow, en nog maar een keer...hier is dat tegen elkaar iets zeggen meer dan welkom!!!quote:Je zegt dat het je hier niet uitmaakt, maar ondertussen heb je het als mod wel over 'flamen' en 'geneuzel'. Dit terwijl in FB toch regelmatig naar hier wordt verwezen als users iets tegen elkaar willen zeggen. Daarom werd de SC sticky gemaakt.
Kom op zeg...van mij mag je hier zeggen wat je wil. Op doodsverwensingen en elkaar ziektes toewensen na.quote:Ik vond het een goed idee de SC sticky te maken zodat users vanuit de FB verder konden praten, maar de volgende keer dat een van jullie ons naar hier verwijst, ga ik er maar niet meer op in want dan worden we hier alsnog beoordeeld op wat we schrijven.
Je posts zijn niet altijd duidelijk, vaak stel je zaken algemeen terwijl je woorden gebruikt die door users zijn gepost. Dan is het moeilijk raden wat je bedoelt en lijkt het alsof je je juist wel op bepaalde users en posts richt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:17 schreef paddy het volgende:
[..]
En met flamen bedoelde ik dus ...dat ik dit liever hier zie en niet in topics....doelde dus helemaal niet op jullie in dit geval, al vond ik jullie wel persoonlijk worden op het laatst. Ik zie flamen toch echt wel als iets anders.
[..]
Ow, en nog maar een keer...hier is dat tegen elkaar iets zeggen meer dan welkom!!!
[..]
Kom op zeg...van mij mag je hier zeggen wat je wil. Op doodsverwensingen en elkaar ziektes toewensen na.
Hoe leg ik dit eenvoudig uit:
Ja, ik reageerde juist hier om te zeggen dat het me hier niet uitmaakt, maar dus GEEN geflame of persoonlijk geneuzel....euhm...persoonlijke verwijten...of persoonlijke ...mondsnoeren door een mede-user dom etc etc etc in de topics zelf!
Hoop dat je nu begrijpt wat ik bedoel.
Geen controle...geen drama...geen beoordeling...van jullie posten in SC dus.
Scherp!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:47 schreef paddy het volgende:
[..]
Mja, ik kan wel op mijn vingers gaan zitten, maar helpt me niet.
Je bent beschuldigd van antisemitisme, maar dat doet je niets.
Je bent beschuldigd van domheid, maar dat doet je wel wat omdat die niet waar is.
Is die andere beschuldiging dan wel waar omdat die je niets doet?
Het staat er namelijk een beetje vreemd, dus die dan maar even duidelijk maken
Vet van mij.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:55 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Jaja. Verdeel en heers.
Disana ken ik als een heel redelijk figuur. En andersom word ik ook beschuldigd van antisemitisme. Een beschuldiging die me overigens niet raakt. En met name jij hebt me nogal eens beschuldigd van domheid. Een beschuldiging die me wel raakt, maar niet waar is.
Kees, je zou eens een IQ-test kunnen doen? Met een cijfer in de hand hoef je niet meer te twijfelen. Ik moet zelf altijd wel lachen als iemand me dom noemt, dan denk ik 'laat ze dat maar lekker denken'quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:26 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maar ik hecht wel waarde aan mijn intelligentie en mijn vermogen tot een beetje logisch denken. Ik vind het fijn om goed te kunnen denken en tot onafhankelijke oordelen te kunnen komen. Dus als dat talent betwijfeld wordt, voel ik me geraakt en ga ik onwillekeurig zoeken naar een greintje waarheid in die beschuldiging.
Ach, niemand komt boven Iblis uit dus waar maak je je zorgen over. Bovendien kunnen wij hier wel zien dat jij harstikke slim modt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef sp3c het volgende:
dat klopt wel maar je wil niet de laagste mod zijn natuurlijk
Welnee! Men gaat juist denken dat jouw grappen vol waarheid en diepte zitten. Laat die dagonet dáár maar eens tegenop boksenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:06 schreef sp3c het volgende:
das waar Iblis is natuurlijk wel een beetje freaky ja
maar ik wil het gewoon niet weten, dat is natuurlijk heel erg hoog en dan moet ik ineens intellectueel gaan doen en de flauwe grappenmakerij richting dagonet achterwege laten
Eigenlijk kun je best van geniaal spreken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:19 schreef sp3c het volgende:
ja precies er zitten echt diepe intellectuele gedachtengangen achter maar niemand snapt het
Mwoah, met een hoog IQ kun je nog steeds wel dom uit de hoek komen hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Kees, je zou eens een IQ-test kunnen doen? Met een cijfer in de hand hoef je niet meer te twijfelen. Ik moet zelf altijd wel lachen als iemand me dom noemt, dan denk ik 'laat ze dat maar lekker denken'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |