abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 22:15:19 #221
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_79726343
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef DeParo het volgende:

[..]

Jouw objectiviteit vervloog bij mij toen je "dergelijke quotes" als normaal bestempelde, of dat het moest kunnen, als je daadwerkelijk objectief bent vraag ik me langzaam af waar de kritiek blijft op Aryah Mehr .
Waarom zouden andere mensen hun kritiek op mij moeten uiten?
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 22:17:13 #222
137949 Disana
pi_79726453
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef DeParo het volgende:

[..]

Jouw objectiviteit vervloog bij mij toen je "dergelijke quotes" als normaal bestempelde, of dat het moest kunnen, als je daadwerkelijk objectief bent vraag ik me langzaam af waar de kritiek blijft op Aryah Mehr .
Jammer dat je mijn toch niet onwijze mening over jullie verhouding niet de moeite van het reageren waard vindt.
pi_79727170
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Waarom zouden andere mensen hun kritiek op mij moeten uiten?
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Jammer dat je mijn toch niet onwijze mening over jullie verhouding niet de moeite van het reageren waard vindt.
Disana, je kan wel blijven reageren op mij maar je objectiviteit is samen met de Israelische en Palestijnse Vredesduif ver weg gevlogen. Aryah Mehr, ik verwacht nog excuses van je, ik neem aan dat je dat snapt.
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 22:41:52 #224
137949 Disana
pi_79727700
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef DeParo het volgende:

[..]

[..]

Disana, je kan wel blijven reageren op mij maar je objectiviteit is samen met de Israelische en Palestijnse Vredesduif ver weg gevlogen.
Zo snel gaat dat kennelijk bij jou. Het is me een raadsel op basis waarvan, maar goed.
pi_79732102
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef DeParo het volgende:

[..]

[..]

Disana, je kan wel blijven reageren op mij maar je objectiviteit is samen met de Israelische en Palestijnse Vredesduif ver weg gevlogen. Aryah Mehr, ik verwacht nog excuses van je, ik neem aan dat je dat snapt.
Je moet niet zo zitten te zeiken DeParo: je kunt er zelf ook wel wat van.
Dan moet je niet gaan miepen als je wat terug krijgt.

En dan gaan klagen en om moderatie vragen bij de meester vind ik ook wel erg zwak.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_79732274
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:10 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Je moet niet zo zitten te zeiken DeParo: je kunt er zelf ook wel wat van.
Dan moet je niet gaan miepen als je wat terug krijgt.

En dan gaan klagen en om moderatie vragen bij de meester vind ik ook wel erg zwak.
Kees22, als jij anti-semitische opmerkingen plaatst, dan doe ik dat ook bij jou.
Jij ben echter volwassen genoeg om dat niet te doen dus dan hoef ik het ook niet neer te zetten.
Wij zijn hier om op een volwassen manier met elkaar in discussie te gaan, nouja, zonder te beledigen.
Iedereen mag kritisch zijn, en fel, maar sommige zaken zijn een bridge to far.
Disana is het nu lekker aan het opruien maar feitelijk gaat het nog altijd om 1 persoon; Aryah Mehr en niet tien personen.
pi_79732310
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:41 schreef Disana het volgende:

[..]

Zo snel gaat dat kennelijk bij jou. Het is me een raadsel op basis waarvan, maar goed.
Je hebt tot nu toe alleen maar op mij gereageerd.
Inhoudelijk ging 90% van je reacties in dit topic over mij, en niet over Aryah Mehr, redelijke conclusie dus.
  † In Memoriam † dinsdag 30 maart 2010 @ 00:21:43 #228
137949 Disana
pi_79732425
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:17 schreef DeParo het volgende:

[..]

Inhoudelijk ging 90% van je reacties in dit topic over mij, en niet over Aryah Mehr, redelijke conclusie dus.
Ik stel voor dat je morgen nog eens rustig alles doorleest.
pi_79732471
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik stel voor dat je morgen nog eens rustig alles doorleest.
Bewijs mn ongelijk zou ik zeggen, haha, maar goed het lijkt me vrij duidelijk nietwaar .
pi_79733287
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:16 schreef DeParo het volgende:

[..]

Kees22, als jij anti-semitische opmerkingen plaatst, dan doe ik dat ook bij jou.
Jij ben echter volwassen genoeg om dat niet te doen dus dan hoef ik het ook niet neer te zetten.
Wij zijn hier om op een volwassen manier met elkaar in discussie te gaan, nouja, zonder te beledigen.
Iedereen mag kritisch zijn, en fel, maar sommige zaken zijn een bridge to far.
Disana is het nu lekker aan het opruien maar feitelijk gaat het nog altijd om 1 persoon; Aryah Mehr en niet tien personen.
Jaja. Verdeel en heers.
Disana ken ik als een heel redelijk figuur. En andersom word ik ook beschuldigd van antisemitisme. Een beschuldiging die me overigens niet raakt. En met name jij hebt me nogal eens beschuldigd van domheid. Een beschuldiging die me wel raakt, maar niet waar is.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_79734911
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:55 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Jaja. Verdeel en heers.
Disana ken ik als een heel redelijk figuur. En andersom word ik ook beschuldigd van antisemitisme. Een beschuldiging die me overigens niet raakt. En met name jij hebt me nogal eens beschuldigd van domheid. Een beschuldiging die me wel raakt, maar niet waar is.
Als je domme uitspraken doet, die nergens op gefundeerd zijn, dan is een dergelijke zin terecht, anderzijds als je er door geraakt voelt, dan zal ik er ook mee stoppen,
Bovendien probeer ik hier geen vriendjes met je te worden, maar heb ik wel meer respect voor iemand als jij die het althans nog graag wil, dan iemand anders die nutteloos mij op de kast gaat proberen te jagen met beledigingen. Want laten we wel wezen de mensen die ik tot nu toe van anti-semitisme heb beschuldigd zijn: Aryah Mehr Dries van Agt en Gretta Duisenberg, dat lijkt me een redelijk, en terecht groepje.
  † In Memoriam † dinsdag 30 maart 2010 @ 09:46:34 #232
137949 Disana
pi_79736737
Mensen die willen bepalen waar anderen het over (mogen) hebben
pi_79736749
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:55 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Jaja. Verdeel en heers.
Mja, ik kan wel op mijn vingers gaan zitten, maar helpt me niet.

Je bent beschuldigd van antisemitisme, maar dat doet je niets.

Je bent beschuldigd van domheid, maar dat doet je wel wat omdat die niet waar is.

Is die andere beschuldiging dan wel waar omdat die je niets doet?

Het staat er namelijk een beetje vreemd, dus die dan maar even duidelijk maken
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_79736751
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:46 schreef Disana het volgende:
Haha nogmaals, bewijs het tegendeel, we weten allebei dat je dat niet zal lukken.
pi_79736812
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:46 schreef Disana het volgende:
Idd. die vooral. Daarom ben ik er op tegen om iemand dom te noemen om een mening. Ga er gewoon onderbouwend tegenin.

Was trouwens niet persoonlijk tegen iemand gericht, maar algemeen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_79736880
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:49 schreef paddy het volgende:

[..]

Idd. die vooral. Daarom ben ik er op tegen om iemand dom te noemen om een mening. Ga er gewoon onderbouwend tegenin.

Was trouwens niet persoonlijk tegen iemand gericht, maar algemeen
Voor de duidelijkheid, aangeziek ik me aangesproken voel , ik ga er in de meeste gevallen inhoudelijk op in. Maar als je het gevoel krijgt, dat jij de enige bent die onderbouwde reacties geeft, gebaseerd op feiten, terwijl andere mensen alleen op enkele Youtube-beelden en Wiki.nl-pagina's (neem dan minstens de Engelse versie van Wiki) of Dries-van-Agt.nl hun mening baseren, tsja, dan schiet zo'n opmerking er vast wel eens door lol .
  † In Memoriam † dinsdag 30 maart 2010 @ 09:52:36 #237
137949 Disana
pi_79736891
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:47 schreef DeParo het volgende:

[..]

Haha nogmaals, bewijs het tegendeel, we weten allebei dat je dat niet zal lukken.

Ik vraag me af of er met jou wel op een redelijk niveau van gedachten is te wisselen. Het verbaast me dat je zo strijdvaardig en beschuldigend reageert op wat toch alleszins in redelijkheid is geschreven. Er is geen bewijs nodig voor wat voor eenieder na te lezen is.
pi_79736902
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:17 schreef DeParo het volgende:

[..]

Disana, aangezien je claimde objectief te zijn, verwacht ik hier altijd nog een reactie op
of althans een opmerking richting Aryah Mehr, ik voel me net iets te speciaal, in jouw posts.
pi_79736957
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vraag me af of er met jou wel op een redelijk niveau van gedachten is te wisselen. Het verbaast me dat je zo strijdvaardig en beschuldigend reageert op wat toch alleszins in redelijkheid is geschreven. Er is geen bewijs nodig voor wat voor eenieder na te lezen is.
Ik heb je ook in alle redelijkheid, om in dit topic bij het begin te beginnen, normale antwoorden gegeven.
Echter claimde je objectief te zijn en Aryah Mehr ook te bekritiseren (wat ik niet heb gemerkt),
je begon maar door te gaan tegen mij terwijl ik al lang had geantwoord, telkens vervormde je je stelling maar de inhoud bleef hetzelfde, tsja Disana, dat is wrok, zeker als je gaat beweren dat bepaalde quotes van Voltaire, "zouden moeten kunnen", dan ben je wereldvreemd.
  † In Memoriam † dinsdag 30 maart 2010 @ 09:58:50 #240
137949 Disana
pi_79737053
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:55 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik heb je ook in alle redelijkheid, om in dit topic bij het begin te beginnen, normale antwoorden gegeven.
Echter claimde je objectief te zijn en Aryah Mehr ook te bekritiseren (wat ik niet heb gemerkt),
je begon maar door te gaan tegen mij terwijl ik al lang had geantwoord, telkens vervormde je je stelling maar de inhoud bleef hetzelfde, tsja Disana, dat is wrok, zeker als je gaat beweren dat bepaalde quotes van Voltaire, "zouden moeten kunnen", dan ben je wereldvreemd.
Ik herken mezelf noch wat ik hier heb geschreven absoluut niet in hoe je het steeds beschrijft. Maar kennelijk ben je van de strijd, de polarisatie en het onbegrip. Het lijkt me moeilijk daarmee te leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')