abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 21:12:52 #201
137949 Disana
pi_79723158
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nogmaals, verkeerde topic, maar Arya Mehr is al meermalen gewaarschuwd voor anti-semitische uitspraken, maar goed, voor dergelijke discussies is dit topic niet.
Is hij door de mods gewaarschuwd? Dat heb ik dan gemist.

Ik vind het jammer dat je zo licht omgaat met de benaming antisemitisch. Kritiek op Israël moet gewoon mogelijk zijn. Je bent daarnaast zelf ook vrij heftig in het verdedigen van Israël en het onderuithalen van kritische meningen over Israël, dus kom op, een beetje stevig moet je dan toch wel in je schoenen staan.

Overigens is dit niet het verkeerde topic. Wat niet in de FB mag kan hier prima, dat hebben de modjes zelf gezegd.
pi_79723370
Ow ok, dan reageer ik wel ,
tot dusverre heb ik even kijk; Aryah Mehr, Dries van Agt, en Gretta Duisenberg als anti-semitisch bestempeld.
Ik wil Adolf Hitler, Heinrich Himmler, Ahmadinejad, en dat soort lui ook nog wel noemen.
Maar m'n punt is wel helder .
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 21:20:50 #203
137949 Disana
pi_79723576
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:14 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het moest er even uit, maar goed, sorry daarvoor iing.
Maar kritiek vind ik overigens niet erg, anders stond ik hier het halve anti-Israel-Forum te melden , zolang het maar niet beledigend wordt
of chronisch.
Kijk, hier ben je zelf ook aan het provoceren en bestempelen. Mag hoor, maar ik wil ermee aangeven dat de heftigheid niet van een kant komt. Of zal ik het betrokkenheid noemen.
pi_79723712
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:20 schreef Disana het volgende:

[..]

Kijk, hier ben je zelf ook aan het provoceren en bestempelen. Mag hoor, maar ik wil ermee aangeven dat de heftigheid niet van een kant komt. Of zal ik het betrokkenheid noemen.
Lijkt me stug, want feitelijk zeg ik dus dat ik kritiek helemaal niet erg vind, gezond zelfs, en dat ik mensen bv zoals jij helemaal niet als anti-semitisch bestempel, maar er is wel een duidelijke grens met beledigend.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:23:45 #205
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_79723733
Ik vind het een beetje zwak wanneer mensen in een serieuze discussie met een zinloze plaatje lopen te strooien. Een karikatuur van Obama posten waarin hij wordt afgebeeld als een wolf in schaapskleren die enkel de belangen van de moslims vertegenwoordigd is erg laag. Een dergelijke post lokt juist zulke reacties uit. Wellicht is het beter als je voortaan ook eens kritisch naar jezelf kijkt.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:25:23 #206
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_79723817
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:23 schreef DeParo het volgende:

[..]

Lijkt me stug, want feitelijk zeg ik dus dat ik kritiek helemaal niet erg vind, gezond zelfs, en dat ik mensen bv zoals jij helemaal niet als anti-semitisch bestempel, maar er is wel een duidelijke grens met beledigend.
De mensen die constant met de term antisemitisch strooien begrijpen volgens mij niet dat daardoor de waarde van een dergelijke benaming met elke beschuldiging afneemt. Ik voel er in ieder geval niets (meer) voor.
pi_79723954
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:23 schreef AryaMehr het volgende:
Ik vind het een beetje zwak wanneer mensen in een serieuze discussie met een zinloze plaatje lopen te strooien. Een karikatuur van Obama posten waarin hij wordt afgebeeld als een wolf in schaapskleren die enkel de belangen van de moslims vertegenwoordigd is erg laag. Een dergelijke post lokt juist zulke reacties uit. Wellicht is het beter als je voortaan ook eens kritisch naar jezelf kijkt.
Dit is de enige manier hoe jij reageert op mij Arya Mehr.
Jij weet het, ik weet het, je mag me niet, dat vind ik best, maar jij gaat dan zowel mijzelf als het Joodse Volk proberen te beledigen. Dat gaat een brug te ver.
Weinig comments in een topic richting mij lijken dan nog serieus, daarvan kan je moeilijk mij de schuld geven, want moet ik jou nog serieus nemen als jij met een dergelijk quote van Voltaire gaat rondstrooien.

Moet ik jou dan nog wel serieus nemen Arya Mehr.

Ik zou graag willen dat je daar op reageert.
pi_79724008
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:25 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

De mensen die constant met de term antisemitisch strooien begrijpen volgens mij niet dat daardoor de waarde van een dergelijke benaming met elke beschuldiging afneemt. Ik voel er in ieder geval niets (meer) voor.
Zou je eens moeten doen. Het probleem is, dat mensen als jij het vaker tegen de Joodse groep aan het gebruiken zijn, dan dat de Joodse groep mensen zoals jij ervan beschuldigt.
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 21:39:27 #209
137949 Disana
pi_79724500
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:23 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik vind juist dat je het met die omschrijving veel te zwart-wit neerzet. Bewust? Ik weet het niet. Kritiek heb je in vele gradaties, iemand die het beleid van Israël inzake de Palestijnen afkeurt hoeft helemaal niets te hebben tegen het land an sich of de bevolking.

Zeg, het valt me trouwens nu pas op dat jullie allebei een zwart-wit avatar hebben
pi_79724921
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind juist dat je het met die omschrijving veel te zwart-wit neerzet. Bewust? Ik weet het niet. Kritiek heb je in vele gradaties, iemand die het beleid van Israël inzake de Palestijnen afkeurt hoeft helemaal niets te hebben tegen het land an sich of de bevolking.

Zeg, het valt me trouwens nu pas op dat jullie allebei een zwart-wit avatar hebben
Dat is dus precies wat ik zeg Disana.
Maar wanneer iemand daarbij een quote van Voltaire gaat rondstrooien, waarin deze Joden de meest verderfelijke soort op aarde noemt, en dat is nog maar een voorbeeldje
sorry volgens mij heb ik alle recht om zoiets anti-semitisch te noemen.
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 21:49:17 #211
137949 Disana
pi_79725015
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik zeg Disana.
Maar wanneer iemand daarbij een quote van Voltaire gaat rondstrooien, waarin deze Joden de meest verderfelijke soort op aarde noemt, en dat is nog maar een voorbeeldje
sorry volgens mij heb ik alle recht om zoiets anti-semitisch te noemen.
Quotes moeten kunnen.

Ik had het uitsluitende over jouw term 'anti-Israël forum'. Alsof iedereen die niet helemaal voor Israël is, meteen anti is.
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 21:51:22 #212
137949 Disana
pi_79725098
Jullie maken je allebei vrij betrokken en intensief druk over een land. AryaMehr Iran, DeParo Israël. Ik snap prima dat dat kan botsen als die landen niets van elkaar moeten hebben. Eerlijk gezegd vind ik juist daarom dat jullie elkaar flink wat speling moeten geven, want jullie zouden elkaars betrokkenheid toch moeten begrijpen.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:53:23 #213
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_79725204
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dit is de enige manier hoe jij reageert op mij Arya Mehr.
Jij weet het, ik weet het, je mag me niet, dat vind ik best, maar jij gaat dan zowel mijzelf als het Joodse Volk proberen te beledigen. Dat gaat een brug te ver.
Weinig comments in een topic richting mij lijken dan nog serieus, daarvan kan je moeilijk mij de schuld geven, want moet ik jou nog serieus nemen als jij met een dergelijk quote van Voltaire gaat rondstrooien.

Moet ik jou dan nog wel serieus nemen Arya Mehr.

Ik zou graag willen dat je daar op reageert.
Ik geef jou niet de schuld van de negatieve reacties. Ik zeg alleen dat het goed zou zijn als je ook eens kritisch naar jezelf kijkt. Met dergelijke karikaturen strooien in een serieuze topic bijvoorbeeld vind ik erg laag. Daar lok je in mijn ogen juist zulke reacties uit. Overigens is het geheel aan jou of je mij nog serieus neemt of niet.
pi_79725418
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:51 schreef Disana het volgende:
Jullie maken je allebei vrij betrokken en intensief druk over een land. AryaMehr Iran, DeParo Israël. Ik snap prima dat dat kan botsen als die landen niets van elkaar moeten hebben. Eerlijk gezegd vind ik juist daarom dat jullie elkaar flink wat speling moeten geven, want jullie zouden elkaars betrokkenheid toch moeten begrijpen.
Ik ben niet bezig met anti-Iraanse uitspraken, ik ben ze niet aan het beledigen vanwege hun religie of als groep, daartoe verlaag ik me niet.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:53 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ik geef jou niet de schuld van de negatieve reacties. Ik zeg alleen dat het goed zou zijn als je ook eens kritisch naar jezelf kijkt. Met dergelijke karikaturen strooien in een serieuze topic bijvoorbeeld vind ik erg laag. Daar lok je in mijn ogen juist zulke reacties uit. Overigens is het geheel aan jou of je mij nog serieus neemt of niet.
Ten eerste was de spotprent een reactie op een andere spotprent, bovendien geplaatst door een noemenswaardig blad, lijkt me niet bepaald beledigend tegen mensen als groep.

Ten tweede vraag ik me af of je spijt hebt van het posten van de uitspraak van Voltaire onder andere.
Ik vraag je niet je excuses aan te bieden.
Ik vraag je of je het nog eens op die manier zou doen.
pi_79725461
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:49 schreef Disana het volgende:

[..]

Quotes moeten kunnen.

Ik had het uitsluitende over jouw term 'anti-Israël forum'. Alsof iedereen die niet helemaal voor Israël is, meteen anti is.
Sorry Disana, maar als je dergelijke quotes vind kunnen, puur om mensen te beledigen.
Dan houden we nu op met posten aub.
Je blijft maar over woordjes en termen door te gaan.
Ik heb honderd keer normaal proberen te reageren maar in jouw ogen ben ik de enige die tegemoet moet komen, maar goed, deze discussie gaat nergens meer over had wel iets van je verwacht.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:00:36 #216
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_79725568
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef DeParo het volgende:
Ten tweede vraag ik me af of je spijt hebt van het posten van de uitspraak van Voltaire onder andere.
Ik vraag je niet je excuses aan te bieden.
Ik vraag je of je het nog eens op die manier zou doen.
Mag ik vragen waarom dat relevant is? Zoals ik al eerder zei: je moest die reactie niet serieus nemen. Daar wil ik het graag bij laten.
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 22:00:57 #217
137949 Disana
pi_79725583
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:58 schreef DeParo het volgende:

[..]

Sorry Disana, maar als je dergelijke quotes vind kunnen, puur om mensen te beledigen.
Dan houden we nu op met posten aub.
Kijk, daar ga je weer: wel uitdelen maar niet kunnen incasseren. Mensen anti-Israël noemen maar niet kunnen accepteren dat niet alle quotes even flatterend zijn.

Zo blijft er weinig voor je over om je verhaal bij kwijt te kunnen. Je bent een beetje een roepende in de woestijn
pi_79725818
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom dat relevant is? Zoals ik al eerder zei: je moest die reactie niet serieus nemen. Daar wil ik het graag bij laten.
Vijftig procent van je reacties richting mij is beledigend bedoeld, welke moet ik dan nog wel serieus nemen, tja.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Kijk, daar ga je weer: wel uitdelen maar niet kunnen incasseren. Mensen anti-Israël noemen maar niet kunnen accepteren dat niet alle quotes even flatterend zijn.

Zo blijft er weinig voor je over om je verhaal bij kwijt te kunnen. Je bent een beetje een roepende in de woestijn
Als ik jou was zal ik alle posts nog maar eens terug gaan lezen.
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 22:07:48 #219
137949 Disana
pi_79725964
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als ik jou was zal ik alle posts nog maar eens terug gaan lezen.
Dat heb ik gedaan en ik heb je aanvulling gezien, maar ik zie alleen maar een klacht over dat ik 'maar ergens door over ga'. Overdrijving is je ook niet vreemd hè?

Ik neem het voor niemand op. Jullie zijn allebei fel als het over 'jullie' land gaat. Ik heb daar begrip voor maar zou willen dat jullie dat ook wat meer voor elkaar hebben.
pi_79726217
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:07 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan en ik heb je aanvulling gezien, maar ik zie alleen maar een klacht over dat ik 'maar ergens door over ga'. Overdrijving is je ook niet vreemd hè?

Ik neem het voor niemand op. Jullie zijn allebei fel als het over 'jullie' land gaat. Ik heb daar begrip voor maar zou willen dat jullie dat ook wat meer voor elkaar hebben.
Jouw objectiviteit vervloog bij mij toen je "dergelijke quotes" als normaal bestempelde, of dat het moest kunnen, als je daadwerkelijk objectief bent vraag ik me langzaam af waar de kritiek blijft op Aryah Mehr .
  maandag 29 maart 2010 @ 22:15:19 #221
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_79726343
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef DeParo het volgende:

[..]

Jouw objectiviteit vervloog bij mij toen je "dergelijke quotes" als normaal bestempelde, of dat het moest kunnen, als je daadwerkelijk objectief bent vraag ik me langzaam af waar de kritiek blijft op Aryah Mehr .
Waarom zouden andere mensen hun kritiek op mij moeten uiten?
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 22:17:13 #222
137949 Disana
pi_79726453
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:13 schreef DeParo het volgende:

[..]

Jammer dat je mijn toch niet onwijze mening over jullie verhouding niet de moeite van het reageren waard vindt.
pi_79727170
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Waarom zouden andere mensen hun kritiek op mij moeten uiten?
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Jammer dat je mijn toch niet onwijze mening over jullie verhouding niet de moeite van het reageren waard vindt.
Disana, je kan wel blijven reageren op mij maar je objectiviteit is samen met de Israelische en Palestijnse Vredesduif ver weg gevlogen. Aryah Mehr, ik verwacht nog excuses van je, ik neem aan dat je dat snapt.
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 22:41:52 #224
137949 Disana
pi_79727700
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef DeParo het volgende:

[..]

[..]

Disana, je kan wel blijven reageren op mij maar je objectiviteit is samen met de Israelische en Palestijnse Vredesduif ver weg gevlogen.
Zo snel gaat dat kennelijk bij jou. Het is me een raadsel op basis waarvan, maar goed.
pi_79732102
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef DeParo het volgende:

[..]

[..]

Disana, je kan wel blijven reageren op mij maar je objectiviteit is samen met de Israelische en Palestijnse Vredesduif ver weg gevlogen. Aryah Mehr, ik verwacht nog excuses van je, ik neem aan dat je dat snapt.
Je moet niet zo zitten te zeiken DeParo: je kunt er zelf ook wel wat van.
Dan moet je niet gaan miepen als je wat terug krijgt.

En dan gaan klagen en om moderatie vragen bij de meester vind ik ook wel erg zwak.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')