Je kunt de eigenaar toch melden dat het dier er rondloopt, of begrijp ik het niet goed? Als die komt roepen komt het dier misschien wel tevoorschijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben op zoek naar een kat die vermist is hier in de buurt
ik zie haar af en toe maar ik vergeet steeds dat ik op zoek ben tot ik zie dat ze vermist is als ik turkse pizza bij de superturk ga kopen
Dikke vrienden zijn ze lang niet altijdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat een lieve smoeltjes, en zo te zien zijn ze dikke vrienden (samen slapen).
Wij zien het hier altijd meteen als er een kat rondloopt die niet van hier is. Laatst nog een kat 'gevonden' die al drie maanden van huis was.
levert je dat een gratiz pizza op?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben op zoek naar een kat die vermist is hier in de buurt
ik zie haar af en toe maar ik vergeet steeds dat ik op zoek ben tot ik zie dat ze vermist is als ik turkse pizza bij de superturk ga kopen
Ze liggen anders wel heel lief te slapen samen. Ik heb er ook zo een die alleen maar naast je wil liggen. Trouwens, deze rode aanloper is ook zo'n prater, je mist die van jou toch niet hè?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dikke vrienden zijn ze lang niet altijd![]()
Maar wel allebei hun eigen doen en laten. Die rooie is echt knuffelig maar vooral een praatkat![]()
Die andere wil niet zo graag knuffelen maar wel altijd heel dichtbij liggen. Maar liever niet op schoot.
jaja ik heb ze gebeld maar met 'ik zie het ding af en toe lopen tussen de rotiboer en het casema gebouw kunnen ze blijkbaar niet zoveelquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt de eigenaar toch melden dat het dier er rondloopt, of begrijp ik het niet goed? Als die komt roepen komt het dier misschien wel tevoorschijn.
wie weet!quote:
Goed van je. Dan moeten ze 's nachts roepen, als het stil en donker is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
jaja ik heb ze gebeld maar met 'ik zie het ding af en toe lopen tussen de rotiboer en het casema gebouw kunnen ze blijkbaar niet zoveel
Allemaal ongeholpen tuig dus? Hier gaan ze als de duisternis valt op het pad achter de tuinen dicht bij elkaar liggen. Na een uurtje ofzo gaan ze weer uit elkaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:46 schreef sp3c het volgende:
het is hier niet stil en donker
die kutbeesten gaan met zijn allen op een dak zitten zingen!
en dan gaan ze vechten!
Yep, dat moet wel tuig met ballen zijn. Gelukkig geen last van hier.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:55 schreef sp3c het volgende:
ligt het daaraan?
ik heb er geen verstand van, ze zitten gewoon met zijn allen te bleren s'nachts en op een gegeven moment is het vechten ... net de ijshcokey![]()
Yepquote:
Oh ik dacht dat je zou schrijven dat het dan ineens hard zou gaan waaienquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:24 schreef Amos_ het volgende:
En het zou mooi zijn als er dan op de grond onder die boom allemaal duiven zouden zitten. De omgekeerde wereld
lol, dit zie ik nu pasquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
Frutsels droomboom, kwam ik al surfend tegen:
[ afbeelding ]
Aww. Jij zou er matrasjes onder leggenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lol, dit zie ik nu pas![]()
En nee, dat is niet mijn droomboom, ik zou me weer zorgen maken of ze wel veilig naar beneden konden
Ik verbaasde mij over de opmerking van ZHI dat ie jou zowaar begon te mogen.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:27 schreef Disana het volgende:
Ik kan niet meer in FB, het topic kan niet weergegeven worden. En ik wil weten wat Koos schreef.
Daar zeg je wat. Moet de nieuwe SP nog kijken.quote:
Ah. Ja ik ook wel eigenlijk. Maar het gaat mondjesmaat hè, we moeten niet te vroeg juichenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik verbaasde mij over de opmerking van ZHI dat ie jou zowaar begon te mogen.
Een verkeerde opmerking en je hebt em weer tegen je in het harnas gejaagdquote:Op maandag 22 maart 2010 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Ja ik ook wel eigenlijk. Maar het gaat mondjesmaat hè, we moeten niet te vroeg juichen
Is het wat?quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Moet de nieuwe SP nog kijken.
Ik houd met alles rekening maar vooralsnog ben ik positief over deze ontwikkelingquote:Op maandag 22 maart 2010 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een verkeerde opmerking en je hebt em weer tegen je in het harnas gejaagd
Ik heb hem net gedownload. Ik ben benieuwd.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef sp3c het volgende:
dat mag jij helemaal niet volgens je dominee
Ik nie,ik hoef geen extreem hete zomer. Of ze bedoelen een Extreem rechtse zomer of een Extremistenzomerquote:Op maandag 22 maart 2010 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik houd met alles rekening maar vooralsnog ben ik positief over deze ontwikkeling
Frutsel, het is wel een heel klein bedrijfje hè wat het zegt. Verder hoop ik natuurlijk dat ze gelijk hebben.
Pas op, straks komt er alcohol in voorquote:Op maandag 22 maart 2010 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb hem net gedownload. Ik ben benieuwd.²
Ik denk dat we een gematigd linkse zomer krijgenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik nie,ik hoef geen extreem hete zomer. Of ze bedoelen een Extreem rechtse zomer of een Extremistenzomer![]()
Paar jaar terug was er ook die superstorm die zoukomen. FAIL .
niet dus
Leuk!quote:
Ik heb geen antisemitische opmerkingen gezien van AryaMehr in dat topic of elders. Wel weet ik dat jijzelf nogal gauw met dat stempel klaarstaat, getuige je 'bewijs' over Van Agt van gisteren. Wat heeft het voor zin zo snel met zo'n stempel te komen, volgens mij wil je er alleen het tegengeluid maar mee doen verstommen. Het doel van een discussie is echter het uitwisselen van gedachten.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:49 schreef DeParo het volgende:
Nogmaals, verkeerde topic, maar Arya Mehr is al meermalen gewaarschuwd voor anti-semitische uitspraken, maar goed, voor dergelijke discussies is dit topic niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen antisemitische opmerkingen gezien van AryaMehr in dat topic of elders. Wel weet ik dat jijzelf nogal gauw met dat stempel klaarstaat, getuige je 'bewijs' over Van Agt van gisteren. Wat heeft het voor zin zo snel met zo'n stempel te komen, volgens mij wil je er alleen het tegengeluid maar mee doen verstommen. Het doel van een discussie is echter het uitwisselen van gedachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |