Ik verbaasde mij over de opmerking van ZHI dat ie jou zowaar begon te mogen.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:27 schreef Disana het volgende:
Ik kan niet meer in FB, het topic kan niet weergegeven worden. En ik wil weten wat Koos schreef.
Daar zeg je wat. Moet de nieuwe SP nog kijken.quote:
Ah. Ja ik ook wel eigenlijk. Maar het gaat mondjesmaat hè, we moeten niet te vroeg juichenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik verbaasde mij over de opmerking van ZHI dat ie jou zowaar begon te mogen.
Een verkeerde opmerking en je hebt em weer tegen je in het harnas gejaagdquote:Op maandag 22 maart 2010 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Ja ik ook wel eigenlijk. Maar het gaat mondjesmaat hè, we moeten niet te vroeg juichen
Is het wat?quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Moet de nieuwe SP nog kijken.
Ik houd met alles rekening maar vooralsnog ben ik positief over deze ontwikkelingquote:Op maandag 22 maart 2010 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een verkeerde opmerking en je hebt em weer tegen je in het harnas gejaagd
Ik heb hem net gedownload. Ik ben benieuwd.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef sp3c het volgende:
dat mag jij helemaal niet volgens je dominee
Ik nie,ik hoef geen extreem hete zomer. Of ze bedoelen een Extreem rechtse zomer of een Extremistenzomerquote:Op maandag 22 maart 2010 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik houd met alles rekening maar vooralsnog ben ik positief over deze ontwikkeling
Frutsel, het is wel een heel klein bedrijfje hè wat het zegt. Verder hoop ik natuurlijk dat ze gelijk hebben.
Pas op, straks komt er alcohol in voorquote:Op maandag 22 maart 2010 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb hem net gedownload. Ik ben benieuwd.²
Ik denk dat we een gematigd linkse zomer krijgenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik nie,ik hoef geen extreem hete zomer. Of ze bedoelen een Extreem rechtse zomer of een Extremistenzomer![]()
Paar jaar terug was er ook die superstorm die zoukomen. FAIL .
niet dus
Leuk!quote:
Ik heb geen antisemitische opmerkingen gezien van AryaMehr in dat topic of elders. Wel weet ik dat jijzelf nogal gauw met dat stempel klaarstaat, getuige je 'bewijs' over Van Agt van gisteren. Wat heeft het voor zin zo snel met zo'n stempel te komen, volgens mij wil je er alleen het tegengeluid maar mee doen verstommen. Het doel van een discussie is echter het uitwisselen van gedachten.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:49 schreef DeParo het volgende:
Nogmaals, verkeerde topic, maar Arya Mehr is al meermalen gewaarschuwd voor anti-semitische uitspraken, maar goed, voor dergelijke discussies is dit topic niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen antisemitische opmerkingen gezien van AryaMehr in dat topic of elders. Wel weet ik dat jijzelf nogal gauw met dat stempel klaarstaat, getuige je 'bewijs' over Van Agt van gisteren. Wat heeft het voor zin zo snel met zo'n stempel te komen, volgens mij wil je er alleen het tegengeluid maar mee doen verstommen. Het doel van een discussie is echter het uitwisselen van gedachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |