Ik wilde ook zoiets zeggenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
voor alle zieken / vermoeiden / sjacherijnigen / essay-schrijvenden!
Omg die is zoooooo cute! Verkoop je ze ook??quote:Op zondag 7 maart 2010 02:47 schreef kwakz0r het volgende:
zo, poes is af. ik ga naar bed... nog een keer proberen te slapen. moeie ogen nu, dus gaat vast lukken!
[ afbeelding ]
Kevin Baconquote:Op zondag 7 maart 2010 19:50 schreef sigme het volgende:
tvp. Moet nog een uurtje volhouden.
Het goede nieuws is dat de varkentjes echt geweldig zijn. Oh, en het worden toch mannetjesvarkens (nou ja, jeweetwelmannetjes dan). Dus Hans Wurst en Kevin Bacon, maar nu nog de namen van de andere twee..
Ja hequote:Op zondag 7 maart 2010 20:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Van HIMYM! Wat een schattig beestje was dat!
Ik denk eerder dat dat komt omdat de flexibele energieprijzen laag zijn gebleven. Maar toch een fijne meevaller.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:32 schreef P.F het volgende:
Ik zie nog geen leuk model voor mij op hippas en ik vind alles best prijzig!
Ik had een meevaller.. Ik heb blijkbaar 10 maanden lang mijn lichten goed uit gedaan en de verwarming goed laag gehouden want ik kreeg 160 euro terug!!!!!!!
Ja, ook last van.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:26 schreef Merel het volgende:
Oh en bij mij doen de plaatjes op hippas het nooit, dus dat is lastig shoppen. Hebben jullie daar geen last van?
Even gemist.quote:
Waar niet? In die links van P.F zie ik alleen bloemenjurkjes, ik zie er weinig Japans aan. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
Mooie jurkjes, alleen kan ik de jurkjes van sigme en dad niet vinden
In de links van PF inderdaad.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waar niet? In die links van P.F zie ik alleen bloemenjurkjes, ik zie er weinig Japans aan. Maar dat kan aan mij liggen.
Ik gebruik ook Chrome en heb geen problemen met de afbeeldingen op Hippas!
Preciesquote:Op zondag 7 maart 2010 20:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Even gemist.
Schoolopdracht?
En niet naar tevredenheid dus?
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:50 schreef sigme het volgende:
Dus Hans Wurst en Kevin Bacon, maar nu nog de namen van de andere twee..
Ja en als jij het niet doet, doe ik het wel... en anders ook trouwensquote:
Drukquote:
Oh fuck, gemist. Straks even uitzending gemist kijken.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
OMG! Wat er net op 3 was! Boef zoekt vrouw! (zij gelooft in mij) Wat een idioot programma. Maar wel amusant
Dinsdag is de naaiwinkel hier pas weer geopend, dan ga ik langs voor een patroonquote:Op zondag 7 maart 2010 21:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh fuck, gemist. Straks even uitzending gemist kijken.
Chico, ik heb een tijdje naailes gehad, is leuk!
Ik zat hem al te zoeken, maar heb het nummer van de bril natuurlijk niet opgeschreven... Hij is van Chanel, zwart met "gecapitoneerde" pootjes en hij kwam met gratis glazen ivm bevriende opticienquote:
Naaien lijkt mij ook tof! Dat je hetgeen je in je hoofd hebt, maar nergens kunt vinden, gewoon zelf kunt maken. Ik ben benieuwd naar je eerste naaiselsquote:Op zondag 7 maart 2010 21:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dinsdag is de naaiwinkel hier pas weer geopend, dan ga ik langs voor een patroon. Van mijn moeder mag ik eerst een hoeslaken/dekbedovertrek verknippen om het te proberen en als dat bevalt ga ik echte stofjes halen
. Word wel leuk, mijn moeder moet me dan leren naaien en we zijn soms meestal water en vuur als het op communicatie aankomt
.
Haha, dat is voor mij ook juist de reden geweest om op naailes te gaan en niet bij m'n moeder in de leer!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:45 schreef Chicolate het volgende:
Word wel leuk, mijn moeder moet me dan leren naaien en we zijn soms meestal water en vuur als het op communicatie aankomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel goed gezegd! Amen!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:10 schreef P.F het volgende:
Merel wat goed! Binnenkort komt de dag dat je hem aan je deur uitlacht en dat hij huilend weg loopt!
Cali, wat goed van je! Ik had vandaag mijn eerste officiële wedstrijd, we waren maar een beetje slecht.
Ook goed van je eetmoment, maar toch zijn de chocolade time outs veeel lekkerder dan die met appel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:38 schreef Merel het volgende:
Anna:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, jij zeurt echt niet meer dan wij vrouwmensen in het algemeen hoor! Waarom denk je dat vrouwen gemiddeld langer leven dan mannenquote:
Nou, na Mo hebben we nog wel tijd voor een trouwpartijtje hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 23:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Oja en nog versierd door een bolle dertiger uit Zwolle, wat wil een mens nog meer![]()
Nouja ik ben ergens anders gaan zitten na 2 minuten, dus hij is toch alleen naar huis gegaanquote:Op zondag 7 maart 2010 23:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou, na Mo hebben we nog wel tijd voor een trouwpartijtje hoor
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:42 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nouja ik ben ergens anders gaan zitten na 2 minuten, dus hij is toch alleen naar huis gegaan
Overigens vond ie een vriendin van mij ook wel leuk, het maakte hem allemaal niet zo uit geloof ik![]()
ik heb dat van mn leven nog nooit gehad... en t is eigenlijk al twee dagen, maar gisteren s avonds in gezelschap mn 100o kcal naar 2500 gesnoept...quote:Op maandag 8 maart 2010 00:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Neen, geen bier, wel cola wodka
Blijf je wel lijstjes posten?? GOEDE lijstjes dan deze keer... en koffie hoef je er niet op te zetten
Kwak, 1 dag geen zin in eten hebben is toch niet echt raar?
quote:Op maandag 8 maart 2010 00:24 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook het eerste seizoen van True Blood aan het binnenharken, is het wat Kwak?
Gisteren de pilot gezien van Fringe. Best leuk.ik vind t echt heel erg leuk!! ben tot nu toe elke aflevering nog wel verrast door ontwikkelingen, lekkere mannen, beetje mysterieus allemaal. ja ik vind t wel wat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Dat heb ik in het weekend! Tot groot ongenoegen van de vriend...quote:Op maandag 8 maart 2010 06:46 schreef sigme het volgende:
Mogge. Op maandag slaap ik uit. Om een uur of zes werden we wakker.
Dat gaat nog wel even duren denk ikquote:Op zondag 7 maart 2010 21:51 schreef anna82 het volgende:
[..]
Naaien lijkt mij ook tof! Dat je hetgeen je in je hoofd hebt, maar nergens kunt vinden, gewoon zelf kunt maken. Ik ben benieuwd naar je eerste naaisels
Nee je mag juist allebei eten. Allebei 1x een 2 gangenmenu. Dus niet iedere dag (als je voor meerdere dagen geboekt had).quote:Op zondag 7 maart 2010 23:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil een hotelletje boeken maar nu staat er dit:
Incl. 1x 2-gangen diner p.p. - Geniet van een verblijf op een Deluxe kamer inclusief een 2-gangen verassingsdiner (exclusief drankjes) op de dag van aankomst.
?? Incl. 1x2 gangen pp?? hoezo per persoon, mag er maar 1 iemand er eten of lees ik nou zo verkeerd?
ahquote:Op maandag 8 maart 2010 07:57 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ging net OP mijn broodje pindakaas zitten
quote:Op maandag 8 maart 2010 07:57 schreef _Calimero_ het volgende:
Ja, ik wil eens een nepvleesding proberen, maar geen idee welke te doen zijn, hoor ook wel eens dat er hele ranzige bij zitten namelijk!quote:Op maandag 8 maart 2010 09:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Houmous, pindakaas, vega nepvleesdingen of zo iets?
Huilen is prima voorlopig. Als je het een beetje kunt combineren met je werk, that is. Na huilen komt boos worden, verwerken en een plek geven.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:16 schreef Merel het volgende:
Net een heel lang gesprek gehad op MSN. Volgens mij is het nu echt voorbij. Echt. Wat moet ik nou? Ik hoor blij te zijn dat 'ie uit m'n leven is, maar ik kan alleen maar huilen.
Aww, Mereltje... Wat klote zeg. Dapper en wijs, maar nog wel flink klote!quote:Op maandag 8 maart 2010 09:16 schreef Merel het volgende:
Net een heel lang gesprek gehad op MSN. Volgens mij is het nu echt voorbij. Echt. Wat moet ik nou? Ik hoor blij te zijn dat 'ie uit m'n leven is, maar ik kan alleen maar huilen.
Ik vind de tuinkruiden pate van de AH lekker, maar die is niet zo heel gezond geloof ikquote:Op maandag 8 maart 2010 09:17 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Ja, ik wil eens een nepvleesding proberen, maar geen idee welke te doen zijn, hoor ook wel eens dat er hele ranzige bij zitten namelijk!
Uithuilen, daarna vriendinnen stalken voor hulp bij liefdesverdriet en chocolade eten. En daarna boos worden en daarna blij dat ie weg is. Iemand die je zo naait moet bij je uit de buurt blijven.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:16 schreef Merel het volgende:
Dat dus.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Uithuilen, daarna vriendinnen stalken voor hulp bij liefdesverdriet en chocolade eten. En daarna boos worden en daarna blij dat ie weg is. Iemand die je zo naait moet bij je uit de buurt blijven.
Even hard, je kunt 'em niet kwijtraken, want je had 'em niet. Wat je hebt zijn verwachtingen die niet zijn waargemaakt en hoop op iets wat niet binnen je bereik lag. En een soort vertrouwen in iemand die dat vertrouwen niet waard was.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:31 schreef Merel het volgende:
Híj is verdomme degene die zo verstandig is om ermee te stoppen hè, ik niet niet. Ik wil 'm niet kwijtGevoelsmatig dan, ik weet heus wel dat het zo het beste is. Nu heb ik chocola nodig. En dan moet ik naar m'n werk, jeuj.
Gaat wel, het is minder erg dan ik dacht dat het zou worden. Ik denk eigenlijk dat ik de boosheid-fase over kan slaan, er valt hem niets te verwijten.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat dus.
Hoe gaat het nu met jouw verwerkingsproces, Ewelina?
quote:Op maandag 8 maart 2010 09:47 schreef Merel het volgende:
Ik hou niet eens van chocola. Maar na mijn avondeten van gisterenavond bestaat nu ook m'n ontbijt uit chocola. En voor m'n lunch denk ik aan witte boterhammen met chocoladepasta.
Ik heb gezocht op floral dress, vandaar. Dat soort jurkjes komen vaak uit Japan/China, is ook aan de modellen te zien. Heb er wel eens wat besteld, kwaliteit is vrij goedkoop maar je krijgt wel een leuk pakketje met 10.000 postzegels.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waar niet? In die links van P.F zie ik alleen bloemenjurkjes, ik zie er weinig Japans aan. Maar dat kan aan mij liggen.
Ik gebruik ook Chrome en heb geen problemen met de afbeeldingen op Hippas!
Waarom zeg je dat nu? Nu had ik eindelijk mijn moeder zo verquote:Op zondag 7 maart 2010 21:27 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb het opeens in mn bol dat ik wil leren naaien. En wel NU. Zonder patroon, stof of geld om het aan te schaffen.
Op www.glamour.nl staat een leuk patroonquote:Op zondag 7 maart 2010 21:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dinsdag is de naaiwinkel hier pas weer geopend, dan ga ik langs voor een patroon. Van mijn moeder mag ik eerst een hoeslaken/dekbedovertrek verknippen om het te proberen en als dat bevalt ga ik echte stofjes halen
. Word wel leuk, mijn moeder moet me dan leren naaien en we zijn soms meestal water en vuur als het op communicatie aankomt
.
Wat lief! In een lenzendoos van de specsavers past veel, weet niet of je lenzen hebtquote:Op zondag 7 maart 2010 23:59 schreef kwakz0r het volgende:
zo... net tegen heug en meug mn chocolademousse op zitten eten. ik ken mezelf echt niet zo... niet willen eten...
morgen therapie, maar even bespreken...
katje nummer twee is af!!
[ afbeelding ]
@PF: als ie door de brievenbus paste zou ik m zo naar je opsturen...
Maar die jurkjes zijn toch heel anders dan degene die ik heb gekocht? Dat er bloemen opstaan en ze Made in China zijn zorgt niet automatisch voor dezelfde jurk. Misschien begrijp ik je verkeerd.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb gezocht op floral dress, vandaar. Dat soort jurkjes komen vaak uit Japan/China, is ook aan de modellen te zien. Heb er wel eens wat besteld, kwaliteit is vrij goedkoop maar je krijgt wel een leuk pakketje met 10.000 postzegels.
Afscheid is nooit leuk!quote:Op maandag 8 maart 2010 09:16 schreef Merel het volgende:
Ik denk het!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kus voor Merel..
Ik heb uitgeslapen tot half 10. Voel me nog steeds kut..
[..]
Maar die jurkjes zijn toch heel anders dan degene die ik heb gekocht? Dat er bloemen opstaan en ze Made in China zijn zorgt niet automatisch voor dezelfde jurk. Misschien begrijp ik je verkeerd.
Nou het lijkt eropquote:Op maandag 8 maart 2010 10:29 schreef P.F het volgende:
Merel, door jouw achternaam heb ik onbewust de hele donderdagavond met dit liedje in mijn hoofd gelopen:
Als ik jouw achternaam goed had onthouden dan
Ja hee, hou es op met dingen aan te bieden die ik wil hebben maar niet kan komen ophalenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:06 schreef loveli het volgende:
Iemand een crosstrainer hebben voor weinig? Merk en leeftijd onbekend, staat in de weg. Evt met gratis zonnehemel.
Ding waar je onder gaat liggen. Maar als je 'em alleen voor je gezicht wilt gebruiken mag dat natuurlijk ookquote:Op maandag 8 maart 2010 11:21 schreef P.F het volgende:
Bedoel je met een zonnehemel een gezichtsbruiner of een voor je hele lichaam?
Je mag m'n ballen wel even lenen.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:32 schreef anna82 het volgende:
Oh en mijn collega probeert een fout die we vorige week gemaakt hebben en vandaag ontdekt (nogal dom) in mijn schoenen te schuiven, heeft er iemand was assertiviteit over? Ik vind de maandag nu al niets meer aan.
Ah Californium, wat naar! Het zit niet mee met de liefde deze week...quote:Op maandag 8 maart 2010 11:28 schreef Californium het volgende:
relatiecrisis hier.... of hoe je het ook mag noemen... echt gelukkig ben ik niet iig
wieso? moet je er soms van afquote:Op maandag 8 maart 2010 11:37 schreef neen het volgende:
Ja, alleen ik gebruik hem alleen nog maar met hardlopenvoor de rest, oude telefoon en ipod
Neequote:
Dat kan!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:45 schreef P.F het volgende:
ik wil graag een ipwn, met snel internet, 9292ov, google maps, lattitude en ovi maar weet niet of dat allemaal kan. wel op een nokia sowieso..
Snelle google levert mij op dat Ovi de App store van Nokia is en de overige drie zijn wel als app beschikbaar voor de iphone.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:45 schreef P.F het volgende:
ik wil graag een ipwn, met snel internet, 9292ov, google maps, lattitude en ovi maar weet niet of dat allemaal kan. wel op een nokia sowieso..
ik bedenk mij net dat ik liever de facebook heb dan de ovi app aangezien niemand die ik ken ovi heeft en wel facebookquote:Op maandag 8 maart 2010 11:47 schreef neen het volgende:
[..]
Snelle google levert mij op dat Ovi de App store van Nokia is en de overige drie zijn wel als app beschikbaar voor de iphone.
400 euro voor een foon....?!?! Holy mac. Weet je hoeveel schoenen en jurkjes je daarvoor kunt kopen? En chocola en B&J?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:51 schreef P.F het volgende:
[..]
en kan dat ook simlockvrij voor <400 euro?
Prioriteiten...quote:Op maandag 8 maart 2010 11:55 schreef loveli het volgende:
[..]
400 euro voor een foon....?!?! Holy mac. Weet je hoeveel schoenen en jurkjes je daarvoor kunt kopen? En chocola en B&J?
Psst, je bedoelt broccoli.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:55 schreef loveli het volgende:
[..]
400 euro voor een foon....?!?! Holy mac. Weet je hoeveel schoenen en jurkjes je daarvoor kunt kopen? En chocola en B&J?
13 roei truien met logoquote:Op maandag 8 maart 2010 11:57 schreef neen het volgende:
[..]
32 Vitesse shirtjes met AFAB als sponsor
Bij onze AH hadden ze die nietquote:Op maandag 8 maart 2010 11:57 schreef neen het volgende:
[..]
32 Vitesse shirtjes met AFAB als sponsor
Ja!!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:02 schreef P.F het volgende:
Heb je hem via gmail verstuurd? Als ze hem nog niet hebben gelezen kun je hem geloof ik nog terug halen!
Nee, geen paniekvoetbal!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:09 schreef _Calimero_ het volgende:
Of zal ik bellen, en zeggen wat ik fout heb gedaan, vragen of ze die mail willen wissen en dat ik dan een nieuwe stuur? Heb ik wel gelijk telefonisch contact gehad,...
Ja!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:09 schreef _Calimero_ het volgende:
Of zal ik bellen, en zeggen wat ik fout heb gedaan, vragen of ze die mail willen wissen en dat ik dan een nieuwe stuur? Heb ik wel gelijk telefonisch contact gehad,...
Nee, ik kan nergens vinden dat dat moet kunnen (er staat wel ergens dat het na 5 sec van verzenden kan...) en hoe dat zou moeten...quote:Op maandag 8 maart 2010 12:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, geen paniekvoetbal!
Doodstraf is afgeschaft. Adem in, adem uit, kijk eerst of je 'em kunt terughalen met gmail.
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:14 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik denk dat ik ga bellen... maar dan wel gewoon rustig..
Zeggen dat ik per ongeluk de oude versie heb meegestuurd, dat ik fouten in een sollicitatie zelf slordig vind staan en dan vragen of ik de nieuwe mag opsturen. Zo iets?
lijkt me een goed idee!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:14 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik denk dat ik ga bellen... maar dan wel gewoon rustig..
Zeggen dat ik per ongeluk de oude versie heb meegestuurd, dat ik fouten in een sollicitatie zelf slordig vind staan en dan vragen of ik de nieuwe mag opsturen. Zo iets?
Ooh shit, dat ik daar niet eerder aan dachtquote:Op maandag 8 maart 2010 12:17 schreef P.F het volgende:
http://www.google.com/support/forum/p/gmail/thread?tid=6e15de1f921bdacd&hl=nl
ik ga het snel instellen
offf je stuurt een virusbom zodat ze jouw mail over het hoofd zien?
Als Anna klaar is mag je m'n ballen ook wel ff lenen. Gewoon zeggen 'Hoi ik ben DaD. Die vensterbank verderop zit veel prettiger. Voor mij. Doei!'quote:Op maandag 8 maart 2010 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er zit hangjeugd op m'n vensterbank en ik durf er niets van te zeggen..
Duimduimduim!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ooh shit, dat ik daar niet eerder aan dacht![]()
Heb gebeld en ze geeft de boodschap door aan de juiste persoon (die de mail heeft ontvangen) en ik ga nu de nieuwe versie sturen. Hopen dat het goedkomt
Haal die er ook maar even uit.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:01 schreef _Calimero_ het volgende:
" ... solliciteren voor voor basispsycholoog brainclinics ..."
ipv: solliciteren voor de functie van basispscholoog bij brainclinics"
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Haal die er ook maar even uit.
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Haal die er ook maar even uit.
Lingeriebon.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:35 schreef P.F het volgende:
Wat is btw een goed cadeau voor het afstuderen van een vriendin? Bos bloemen?
Mwehe, en dan je brief afsluiten met 'Mazzeltov, kameradenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:32 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik vind het wel exotisch klinken eigenlijk
beetje russisch
Champagne!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:35 schreef P.F het volgende:
Wat is btw een goed cadeau voor het afstuderen van een vriendin? Bos bloemen?
O ja dat is wel leuk! Maar er is daarna al een borrel en ze houdt niet echt van drank. Lastig, lastig!!!!quote:
Kinderchampagne kan ook hoor. Maar die fles hoeft natuurlijk niet meteen opquote:Op maandag 8 maart 2010 12:41 schreef P.F het volgende:
[..]
O ja dat is wel leuk! Maar er is daarna al een borrel en ze houdt niet echt van drank. Lastig, lastig!!!!
Je vriend durfde zelf vast ook niet!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, ze zitten er nog Maria. Ze zijn allemaal een stuk groter dan ik en m'n vriend (die niet in de woonkamer is) zegt dat ik me niet aan moet stellen. God, wat ben ik een mietje.. Ik ga er maar vanuit dat hun pauze zo wel voorbij zal zijn.
.
M'n vriend had er geen last van, aan de andere kant van het huis en met z'n koptelefoon op.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je vriend durfde zelf vast ook niet!![]()
Maar fijn dat ze weg zijn
Ik kreeg gister pas te horen dat het morgen was, het zou *ergens* in maart zijn maar was het totaal vergeten dus heb er nog niet hard over na kunnen denken.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kinderchampagne kan ook hoor. Maar die fles hoeft natuurlijk niet meteen op
En anders iets anders feestelijks, bijvoorbeeld taart of gewoon iets van sieraden ofzo? Een normaal cadeautje?
Oh dat vind ik wel hee leuk!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bij de hema hadden ze eerst champagneflessen met snoephartjes erin, die heb ik toen (met wat erbij) aan mn zus gegeven toen zij haar BA haalde.
Haha, even denken hoor, volgens mij zijn de enige letters die ze leest in modetijdschriften en op cosmeticawebsitesquote:Op maandag 8 maart 2010 12:50 schreef _Calimero_ het volgende:
mooi dat ze weg zijn Dadtje!
Kun je niet een leuk boek geven? (a hahah ik wil altijd boeken hebben, misschien dat ik dit daarom denk)
Ik heb geen avondeten voor vanavond, maar moet wel 2 uur spinnen. Zou ik het hierop redden?
O: 1 bruine bol pindakaas
T: pistoletje met mozarella, basilicum, pesto en tomaat
L: restje soep en time out appel![]()
T: 1 bruine bol houmus en tomaat
T: 1 bruine bol makreel en tomaat
D: 2x krentebol
S: 2 u spinnen, voor de zekerheid energiereepje bij me, maar denk dat het zo moet lukken
T: appel
Als het echt een mooie bos is en niet zo'n flutbosje dat meer om het gebaar gaat, zou ik dat wel heel leuk vinden, ik houd ook van bloemenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kreeg gister pas te horen dat het morgen was, het zou *ergens* in maart zijn maar was het totaal vergeten dus heb er nog niet hard over na kunnen denken.
Hmm.. Zijn bloemen echt zo passé? Ik hou echt van bloemen en ik vind het jammer dat ik nooit bloemen krijg
Wat schattig!!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bij de hema hadden ze eerst champagneflessen met snoephartjes erin, die heb ik toen (met wat erbij) aan mn zus gegeven toen zij haar BA haalde.
Kinderchampagne is echt zoo fiesss! En ik zou het eigenlijk ook een belediging vinden haha!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kinderchampagne kan ook hoor. Maar die fles hoeft natuurlijk niet meteen op
En anders iets anders feestelijks, bijvoorbeeld taart of gewoon iets van sieraden ofzo? Een normaal cadeautje?
Sorry maar ik moest hardop lachenquote:Op maandag 8 maart 2010 07:57 schreef _Calimero_ het volgende:
Huh wat? Die wil nu dat je het zelf gaat doen ipv dat zij het voor je doet?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nu? Nu had ik eindelijk mijn moeder zo ver!
Wat is patroonstof?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:36 schreef P.F het volgende:
Volgens mij kun je wel illegaal aan patronen komen hoor
Hahaha.. nou ik heb de hele week bij ieder vrouwelijk persoon dat ik kende gezeurd of ze iets wilde naaien want ik kan het zooo niet! Uiteindelijk heeft mijn moeder het gisteravond gedaan!
En ik zou patroonstof kopen! Vraag anders even aan chocolat hoe&wat&waar alles goedkoop te krijgen is aangezien zij er veeeeel verstand van heeft!
Ik heb nog nooit van de term "patroonstof" gehoord. Dat wat jij omschrijft klinkt meer als voering? Glimmende gladde stof is sws heel onhandige naaistof. Dus lijkt me niet dat je daar proefkleren mee gaat naaien?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:58 schreef P.F het volgende:
Ik dacht dat patroonstof hele dunne glimmende stof was ?!
Haha dat zou zo iets voor mij kunnen zijnquote:Op maandag 8 maart 2010 14:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van de term "patroonstof" gehoord. Dat wat jij omschrijft klinkt meer als voering? Glimmende gladde stof is sws heel onhandige naaistof. Dus lijkt me niet dat je daar proefkleren mee gaat naaien?
Ik vond het sws heel vervelend werk, om eerst een proefding te maken. Dan was ik er op uitgekeken en ging ik slordiger werken met de dure uiteindelijke stof.Naaien was niet mijn sterkste punt op de academie.
Tricot is een breisel. Daar waar bv. T-shirts van gemaakt zijn. Ook niet aan te raden voor een beginnend naaister. Wil niets zeggen over de samenstelling van de draad. Kan zowel van katoen zijn als van andere vezels.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Haha dat zou zo iets voor mij kunnen zijn![]()
.
Wat is tricot voor stof? Is dat van dat elastische spul waarin je het altijd koud hebt?
Tricot is al dat stretchende gebreide spul. Waar bijvoorbeel t-shirts en trainingsbroeken van worden gemaakt.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Haha dat zou zo iets voor mij kunnen zijn![]()
.
Wat is tricot voor stof? Is dat van dat elastische spul waarin je het altijd koud hebt?
PF, volgens mij weet je er echt geen klote van af!!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:42 schreef P.F het volgende:
Tricot.. eh.... oja dat is een soort wollen trui maar dan niet echt van wol, met van die fijne kabeltjes.
Zo iets als dit, volgens mij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wikipedia zei datquote:Op maandag 8 maart 2010 14:46 schreef conleche het volgende:
[..]
PF, volgens mij weet je er echt geen klote van af!!Toch hou ik van je hoor
een t shirt is toch helemaal geen breiwerk?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Tricot is een breisel. Daar waar bv. T-shirts van gemaakt zijn. Ook niet aan te raden voor een beginnend naaister. Wil niets zeggen over de samenstelling van de draad. Kan zowel van katoen zijn als van andere vezels.
M'n Detexdiploma komt boven!!
en is het scherm groooot en met touch screen of met toetsenbord? *gaat googlen*quote:Op maandag 8 maart 2010 14:47 schreef Syrena het volgende:
Pief, mijn Samsung Spica kan alles wat een iPhone kan en is veul goedkoper. En simlockvrij te krijgen, dus kun je het abbo dat je nu hebt blijven houden, of een nog goedkopere simonly nemen.
Ik heb OV-reisinfo, Treintijden Lite (superfijn!), Haifs, Facebook, en dan is er ook een app die je kunt installeren die bijhoudt waar je bent en als je foon gejat wordt en ze er een andere sim in proberen te doen dat ie dan ergens anders heen smst of mailt (ofzo) waar ie dan nu is. Ik heb dat alleen niet geinstalleerd.
Zaterdag op de verjaardag nog even: "Wat jou iPhone kan, kan mijn Samsung ook" gedaanStaan ze daar met hun telefoon van 800 euro en een abbo van 30 euro met een kras er al op
De stof welquote:Op maandag 8 maart 2010 14:48 schreef P.F het volgende:
[..]
een t shirt is toch helemaal geen breiwerk?
Scherm is groot, met touchscreen en geen toetsenbord.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:49 schreef P.F het volgende:
[..]
en is het scherm groooot en met touch screen of met toetsenbord? *gaat googlen*
Ah okquote:Op maandag 8 maart 2010 14:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Tricot is een breisel. Daar waar bv. T-shirts van gemaakt zijn. Ook niet aan te raden voor een beginnend naaister. Wil niets zeggen over de samenstelling van de draad. Kan zowel van katoen zijn als van andere vezels.
M'n Detexdiploma komt boven!!
Nou ja, je moet heel erg oppassen dat je niet gaat trekken aan de stof tijdens het naaien, want dat zie je terug. Maar als het ontwerp heel simpel is, dan kan je het wel proberen hoor!!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah ok. Ik vond een patroon waarbij stond dat het 'zeer gemakkelijk' was, maar wel alleen geschikt voor Tricot stoffen. Dat gaat hem dan dus niet worden
. Maar tshirtstof is goed! Ik knip de kaartjes altijd meteen uit kleding, dus kon het nergens terugvinden.
quote:
en werkt shazam echt niet bij jou?quote:ik vind het jammer dat de baterrijduur zo kort is ik heb hem elke dag aan de lader.
Wat ook jammer is dat je apps niet op je sd kaart kunt zetten mar alleen op intern geheugen en dit is maar 200 mb . voor de rest een top toestel je kunt er heel veel mee.
De mijne kan nu 5 dagen zonder accu opladen, maar ik heb dan wel een Taskkiller geinstalleerd en ik zet internet, wifi en de GPS uit als ik het niet gebruik.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:02 schreef P.F het volgende:
@ syrena, vind jij dit ook?:
[..]
en werkt shazam echt niet bij jou?
Hij is + grip + 3 batterijen + eh..quote:Op maandag 8 maart 2010 15:13 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, wij moeten nog wel een nieuwe! Hoe goed istie nog, en quanta costa?
Dat is nog het ergste, niks.quote:
Sowieso bij de AH.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:36 schreef P.F het volgende:
Ojaa.. waar kan ik vegetarische paté kopen? Ik lust helemaal geen paté maar wil het wel proberen al kon ik het nergens vinden in de appie!
Die ligt meestal bij het voorverpakte vlees voor op brood, waar ook de echte leverworst ligt.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:36 schreef P.F het volgende:
Ojaa.. waar kan ik vegetarische paté kopen? Ik lust helemaal geen paté maar wil het wel proberen al kon ik het nergens vinden in de appie!
Do tellquote:Op maandag 8 maart 2010 15:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het was heerlijk! Prachtige stad, prachtig weer! Bitterkoud, dat wel. Slanktechnisch ZEER was het zeer onverantwoord.
Ik heb daar echt 100x gekeken maar ik zag het echt nietquote:Op maandag 8 maart 2010 15:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die ligt meestal bij het voorverpakte vlees voor op brood, waar ook de echte leverworst ligt.
XM, nog gefeliciteerd!
Belgische biertjes en fritekes, chocolade, pannenkoek met aardbeien, pizza.. had ik al Belgische biertjes gezegd?quote:
zo iets?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:02 schreef Tinkepink het volgende:
De vegapaté bij de AH ligt bij de verpakte vleeswaren en is verpakt als een soort van worstje.
Patroonpapierquote:Op maandag 8 maart 2010 13:43 schreef P.F het volgende:
Je kan het sowieso wel vragen hoor
Nou, patroonstof is hele goedkope flutstof. Dan krijg je een idee hoe het er uit kan zien zonder er meteen mooie dure stof voor te gebruiken. Is gebruikelijk geloof ik
OMG geniaal!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:36 schreef P.F het volgende:
[TK] Panda's, heel veel panda's hihihi en panda's voor maria!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |