abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78891471
Omdat ik gehoord heb dat hij beter en veul goedkoper is dan de ipwn, een centraal topic!

Wie heeft hem? En wat bevalt wel? Wat niet?

Kan dit er op:
- shazam
- google maps
- lattitude
- 9292ov
pi_78891856
Hoooooooi
Shazam kan dus (maar ik probeer hem vanavond voor je uit)
Google Maps zit er op, en Gmail ook (Android is van Google).
9292OV zit er standaard op, je kunt kiezen tussen gebruiken met GPS en zonder.
Lattitude ken ik niet?

Ik post ook wel in het Tweakers-topic, maar dat is erg technisch.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78891937
Latitude zou ook moeten werken, is ook van Google.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78891960
latitude kun je kijken waar je vrienden zijn

En je favorieten opslaan en zo. Maar het is ook van google zie ik net !

http://www.google.com/intl/nl_nl/latitude/intro.html
pi_78892055
Kun je ook fietsen/bier drinken en smsjes schrijven of heb je 2 handen nodig?
pi_78892123
Ik heb hem ook... kan lattitude overigens niet vinden in de Store en hij stond er niet standaard op..
pi_78892145
O!

En hoe werkt youtube?
pi_78892177
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:41 schreef Knuffleheinz het volgende:

Ik heb hem ook... kan lattitude overigens niet vinden in de Store en hij stond er niet standaard op..

Dat zit als het goed is binnen Google Maps, is er een onderdeel van, dat icoontje linksonder.
En uiteraard kun je 't ook op je gewone pc gebruiken: http://www.google.com/intl/en_us/latitude/intro.html
pi_78892223
Verrek. Idd! gebruik maps eigenlijk nooit, dan krijg je dat.

Ik kan hem trouwens wel met 1 hand bedienen. Daar moet je wel vrij grote handen voor hebben. Youtube werkte die ene keer dat ik het gebruikte wel prima.
pi_78892280
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:43 schreef Knuffleheinz het volgende:

Verrek. Idd! gebruik maps eigenlijk nooit, dan krijg je dat.
Dan mis je wel wat .

Als je foon ook een kompas heeft (heeft ie dat?) moet je eens de Streetview proberen op je foon, da's gaaf. Dan kun je met de telefoon in je handen om je heen kijken, alsof je ergens anders bent. Duurt wel beetje lang om in te laden, niet zo snel als op pc.
pi_78892324
Ik wil hem gewoon NU gaan bestellen. Te hebberig.
pi_78892485
Ik lees op tweakers dat 128mb ram kut is en 256mb ram geweldig.

Ok, wat is het nu ?
pi_78892611
Wat een gezeik over de zwartheid van het scherm op tweakers. Hahaha dat gaat toch veel te ver!
pi_78892839
Ik heb het op tweakers ook allemaal gelezen. Over het ram kan ik alleen zeggen dat ik zelf nooit een tekort heb gehad. Maar ik ben ook niet zo'n power-user. Ik heb wel zo'n programma-killer geinstalleerd zoals ze daar aanraden.

En verder, tegen de tijd dat je wel veel meer nodig zou hebben, bij nieuwere versies van android bijvoorbeeld (niet 2.1 die als het goed is binnenkort voor de spica komt), dan zijn we toch al weer een paar jaar verder en dan koop ik dan wel weer een nieuwe telefoon. Langer dan dat leeft zo'n ding toch niet.
pi_78893004
Hij heeft geen kompas ?

Is ie dan veel goedkoper dan de Hero, of straks de Legend?
pi_78893069
ok maar wat moet je met een kompas? je kan toch gewoon naar de zon kijken? en je weet toch wel waar bijv. het station is op de kaart en waar je ongeveer nu staat?
  maandag 8 maart 2010 @ 16:03:38 #18
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78893193
Hij heeft wel een kompas hoor. Het voordeel van een kompas is dat je augmented reality applicaties kunt gebruiken zoals Layar.
2000 light years from home
pi_78893263
wat voor applicaties? en wat is layer?
pi_78893314
oja! kan hij ook automatisch syncen als ik in de buurt kom van mijn macbook?
pi_78893389
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:05 schreef P.F het volgende:
oja! kan hij ook automatisch syncen als ik in de buurt kom van mijn macbook?
Dat hangt er van af wat je wil syncen. Ik heb zelf ook een Mac, ik sync iCal met google calendar, en die synct weer met mijn telefoon. Contactpersonen heb ik allemaal in m'n gmail account staan. Dat gaat overigens gewoon over internet.
pi_78893453
mijn laptop synct automatisch met de timemachine van mijn ouders als ik daar op viste ben.. zou handig zijn als mijn pwn dat dan ook deed
pi_78893543
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:59 schreef DennisMoore het volgende:
Hij heeft geen kompas ?

Is ie dan veel goedkoper dan de Hero, of straks de Legend?
Ik heb wel een kompas Moet het alleen nog calibreren.
Youtube werkt prima, bedienen met 1 hand lukt me net, zou het op de fiets niet snel doen. Maar ik ben een onhandige fietsert.
Geen last van die 128 ram, ik heb een Taskkiller die ik altijd gebruik om programma's af te sluiten.
pi_78893583
Ooooooh ik wil deze !

pi_78893709
Oeh, google navigation dinges kan blijkbaar ook: http://www.androidplanet.(...)e-makkelijke-manier/

top!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')