Dat kan!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:45 schreef P.F het volgende:
ik wil graag een ipwn, met snel internet, 9292ov, google maps, lattitude en ovi maar weet niet of dat allemaal kan. wel op een nokia sowieso..
Snelle google levert mij op dat Ovi de App store van Nokia is en de overige drie zijn wel als app beschikbaar voor de iphone.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:45 schreef P.F het volgende:
ik wil graag een ipwn, met snel internet, 9292ov, google maps, lattitude en ovi maar weet niet of dat allemaal kan. wel op een nokia sowieso..
ik bedenk mij net dat ik liever de facebook heb dan de ovi app aangezien niemand die ik ken ovi heeft en wel facebookquote:Op maandag 8 maart 2010 11:47 schreef neen het volgende:
[..]
Snelle google levert mij op dat Ovi de App store van Nokia is en de overige drie zijn wel als app beschikbaar voor de iphone.
400 euro voor een foon....?!?! Holy mac. Weet je hoeveel schoenen en jurkjes je daarvoor kunt kopen? En chocola en B&J?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:51 schreef P.F het volgende:
[..]
en kan dat ook simlockvrij voor <400 euro?
Prioriteiten...quote:Op maandag 8 maart 2010 11:55 schreef loveli het volgende:
[..]
400 euro voor een foon....?!?! Holy mac. Weet je hoeveel schoenen en jurkjes je daarvoor kunt kopen? En chocola en B&J?
Psst, je bedoelt broccoli.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:55 schreef loveli het volgende:
[..]
400 euro voor een foon....?!?! Holy mac. Weet je hoeveel schoenen en jurkjes je daarvoor kunt kopen? En chocola en B&J?
13 roei truien met logoquote:Op maandag 8 maart 2010 11:57 schreef neen het volgende:
[..]
32 Vitesse shirtjes met AFAB als sponsor
Bij onze AH hadden ze die nietquote:Op maandag 8 maart 2010 11:57 schreef neen het volgende:
[..]
32 Vitesse shirtjes met AFAB als sponsor
Ja!!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:02 schreef P.F het volgende:
Heb je hem via gmail verstuurd? Als ze hem nog niet hebben gelezen kun je hem geloof ik nog terug halen!
Nee, geen paniekvoetbal!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:09 schreef _Calimero_ het volgende:
Of zal ik bellen, en zeggen wat ik fout heb gedaan, vragen of ze die mail willen wissen en dat ik dan een nieuwe stuur? Heb ik wel gelijk telefonisch contact gehad,...
Ja!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:09 schreef _Calimero_ het volgende:
Of zal ik bellen, en zeggen wat ik fout heb gedaan, vragen of ze die mail willen wissen en dat ik dan een nieuwe stuur? Heb ik wel gelijk telefonisch contact gehad,...
Nee, ik kan nergens vinden dat dat moet kunnen (er staat wel ergens dat het na 5 sec van verzenden kan...) en hoe dat zou moeten...quote:Op maandag 8 maart 2010 12:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, geen paniekvoetbal!
Doodstraf is afgeschaft. Adem in, adem uit, kijk eerst of je 'em kunt terughalen met gmail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |