quote:Op maandag 8 maart 2010 12:14 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik denk dat ik ga bellen... maar dan wel gewoon rustig..
Zeggen dat ik per ongeluk de oude versie heb meegestuurd, dat ik fouten in een sollicitatie zelf slordig vind staan en dan vragen of ik de nieuwe mag opsturen. Zo iets?
lijkt me een goed idee!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:14 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik denk dat ik ga bellen... maar dan wel gewoon rustig..
Zeggen dat ik per ongeluk de oude versie heb meegestuurd, dat ik fouten in een sollicitatie zelf slordig vind staan en dan vragen of ik de nieuwe mag opsturen. Zo iets?
Ooh shit, dat ik daar niet eerder aan dachtquote:Op maandag 8 maart 2010 12:17 schreef P.F het volgende:
http://www.google.com/support/forum/p/gmail/thread?tid=6e15de1f921bdacd&hl=nl
ik ga het snel instellen
offf je stuurt een virusbom zodat ze jouw mail over het hoofd zien?
Als Anna klaar is mag je m'n ballen ook wel ff lenen. Gewoon zeggen 'Hoi ik ben DaD. Die vensterbank verderop zit veel prettiger. Voor mij. Doei!'quote:Op maandag 8 maart 2010 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er zit hangjeugd op m'n vensterbank en ik durf er niets van te zeggen..
Duimduimduim!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ooh shit, dat ik daar niet eerder aan dacht![]()
Heb gebeld en ze geeft de boodschap door aan de juiste persoon (die de mail heeft ontvangen) en ik ga nu de nieuwe versie sturen. Hopen dat het goedkomt
Haal die er ook maar even uit.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:01 schreef _Calimero_ het volgende:
" ... solliciteren voor voor basispsycholoog brainclinics ..."
ipv: solliciteren voor de functie van basispscholoog bij brainclinics"
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Haal die er ook maar even uit.
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Haal die er ook maar even uit.
Lingeriebon.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:35 schreef P.F het volgende:
Wat is btw een goed cadeau voor het afstuderen van een vriendin? Bos bloemen?
Mwehe, en dan je brief afsluiten met 'Mazzeltov, kameradenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:32 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik vind het wel exotisch klinken eigenlijk
beetje russisch
Champagne!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:35 schreef P.F het volgende:
Wat is btw een goed cadeau voor het afstuderen van een vriendin? Bos bloemen?
O ja dat is wel leuk! Maar er is daarna al een borrel en ze houdt niet echt van drank. Lastig, lastig!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |