Ik denk eerder dat dat komt omdat de flexibele energieprijzen laag zijn gebleven. Maar toch een fijne meevaller.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:32 schreef P.F het volgende:
Ik zie nog geen leuk model voor mij op hippas en ik vind alles best prijzig!
Ik had een meevaller.. Ik heb blijkbaar 10 maanden lang mijn lichten goed uit gedaan en de verwarming goed laag gehouden want ik kreeg 160 euro terug!!!!!!!
Ja, ook last van.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:26 schreef Merel het volgende:
Oh en bij mij doen de plaatjes op hippas het nooit, dus dat is lastig shoppen. Hebben jullie daar geen last van?
Even gemist.quote:
Waar niet? In die links van P.F zie ik alleen bloemenjurkjes, ik zie er weinig Japans aan. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
Mooie jurkjes, alleen kan ik de jurkjes van sigme en dad niet vinden
In de links van PF inderdaad.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waar niet? In die links van P.F zie ik alleen bloemenjurkjes, ik zie er weinig Japans aan. Maar dat kan aan mij liggen.
Ik gebruik ook Chrome en heb geen problemen met de afbeeldingen op Hippas!
Preciesquote:Op zondag 7 maart 2010 20:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Even gemist.
Schoolopdracht?
En niet naar tevredenheid dus?
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:50 schreef sigme het volgende:
Dus Hans Wurst en Kevin Bacon, maar nu nog de namen van de andere twee..
Ja en als jij het niet doet, doe ik het wel... en anders ook trouwensquote:
Drukquote:
Oh fuck, gemist. Straks even uitzending gemist kijken.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
OMG! Wat er net op 3 was! Boef zoekt vrouw! (zij gelooft in mij) Wat een idioot programma. Maar wel amusant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |