Ik denk het!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kus voor Merel..
Ik heb uitgeslapen tot half 10. Voel me nog steeds kut..
[..]
Maar die jurkjes zijn toch heel anders dan degene die ik heb gekocht? Dat er bloemen opstaan en ze Made in China zijn zorgt niet automatisch voor dezelfde jurk. Misschien begrijp ik je verkeerd.
Nou het lijkt eropquote:Op maandag 8 maart 2010 10:29 schreef P.F het volgende:
Merel, door jouw achternaam heb ik onbewust de hele donderdagavond met dit liedje in mijn hoofd gelopen:
Als ik jouw achternaam goed had onthouden dan
Ja hee, hou es op met dingen aan te bieden die ik wil hebben maar niet kan komen ophalenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:06 schreef loveli het volgende:
Iemand een crosstrainer hebben voor weinig? Merk en leeftijd onbekend, staat in de weg. Evt met gratis zonnehemel.
Ding waar je onder gaat liggen. Maar als je 'em alleen voor je gezicht wilt gebruiken mag dat natuurlijk ookquote:Op maandag 8 maart 2010 11:21 schreef P.F het volgende:
Bedoel je met een zonnehemel een gezichtsbruiner of een voor je hele lichaam?
Je mag m'n ballen wel even lenen.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:32 schreef anna82 het volgende:
Oh en mijn collega probeert een fout die we vorige week gemaakt hebben en vandaag ontdekt (nogal dom) in mijn schoenen te schuiven, heeft er iemand was assertiviteit over? Ik vind de maandag nu al niets meer aan.
Ah Californium, wat naar! Het zit niet mee met de liefde deze week...quote:Op maandag 8 maart 2010 11:28 schreef Californium het volgende:
relatiecrisis hier.... of hoe je het ook mag noemen... echt gelukkig ben ik niet iig
wieso? moet je er soms van afquote:Op maandag 8 maart 2010 11:37 schreef neen het volgende:
Ja, alleen ik gebruik hem alleen nog maar met hardlopenvoor de rest, oude telefoon en ipod
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |