Hij is + grip + 3 batterijen + eh..quote:Op maandag 8 maart 2010 15:13 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, wij moeten nog wel een nieuwe! Hoe goed istie nog, en quanta costa?
Dat is nog het ergste, niks.quote:
Sowieso bij de AH.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:36 schreef P.F het volgende:
Ojaa.. waar kan ik vegetarische paté kopen? Ik lust helemaal geen paté maar wil het wel proberen al kon ik het nergens vinden in de appie!
Die ligt meestal bij het voorverpakte vlees voor op brood, waar ook de echte leverworst ligt.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:36 schreef P.F het volgende:
Ojaa.. waar kan ik vegetarische paté kopen? Ik lust helemaal geen paté maar wil het wel proberen al kon ik het nergens vinden in de appie!
Do tellquote:Op maandag 8 maart 2010 15:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het was heerlijk! Prachtige stad, prachtig weer! Bitterkoud, dat wel. Slanktechnisch ZEER was het zeer onverantwoord.
Ik heb daar echt 100x gekeken maar ik zag het echt nietquote:Op maandag 8 maart 2010 15:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die ligt meestal bij het voorverpakte vlees voor op brood, waar ook de echte leverworst ligt.
XM, nog gefeliciteerd!
Belgische biertjes en fritekes, chocolade, pannenkoek met aardbeien, pizza.. had ik al Belgische biertjes gezegd?quote:
zo iets?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:02 schreef Tinkepink het volgende:
De vegapaté bij de AH ligt bij de verpakte vleeswaren en is verpakt als een soort van worstje.
Patroonpapierquote:Op maandag 8 maart 2010 13:43 schreef P.F het volgende:
Je kan het sowieso wel vragen hoor
Nou, patroonstof is hele goedkope flutstof. Dan krijg je een idee hoe het er uit kan zien zonder er meteen mooie dure stof voor te gebruiken. Is gebruikelijk geloof ik
OMG geniaal!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:36 schreef P.F het volgende:
[TK] Panda's, heel veel panda's hihihi en panda's voor maria!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |