Kinderchampagne kan ook hoor. Maar die fles hoeft natuurlijk niet meteen opquote:Op maandag 8 maart 2010 12:41 schreef P.F het volgende:
[..]
O ja dat is wel leuk! Maar er is daarna al een borrel en ze houdt niet echt van drank. Lastig, lastig!!!!
Je vriend durfde zelf vast ook niet!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, ze zitten er nog Maria. Ze zijn allemaal een stuk groter dan ik en m'n vriend (die niet in de woonkamer is) zegt dat ik me niet aan moet stellen. God, wat ben ik een mietje.. Ik ga er maar vanuit dat hun pauze zo wel voorbij zal zijn.
.
M'n vriend had er geen last van, aan de andere kant van het huis en met z'n koptelefoon op.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je vriend durfde zelf vast ook niet!![]()
Maar fijn dat ze weg zijn
Ik kreeg gister pas te horen dat het morgen was, het zou *ergens* in maart zijn maar was het totaal vergeten dus heb er nog niet hard over na kunnen denken.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kinderchampagne kan ook hoor. Maar die fles hoeft natuurlijk niet meteen op
En anders iets anders feestelijks, bijvoorbeeld taart of gewoon iets van sieraden ofzo? Een normaal cadeautje?
Oh dat vind ik wel hee leuk!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bij de hema hadden ze eerst champagneflessen met snoephartjes erin, die heb ik toen (met wat erbij) aan mn zus gegeven toen zij haar BA haalde.
Haha, even denken hoor, volgens mij zijn de enige letters die ze leest in modetijdschriften en op cosmeticawebsitesquote:Op maandag 8 maart 2010 12:50 schreef _Calimero_ het volgende:
mooi dat ze weg zijn Dadtje!
Kun je niet een leuk boek geven? (a hahah ik wil altijd boeken hebben, misschien dat ik dit daarom denk)
Ik heb geen avondeten voor vanavond, maar moet wel 2 uur spinnen. Zou ik het hierop redden?
O: 1 bruine bol pindakaas
T: pistoletje met mozarella, basilicum, pesto en tomaat
L: restje soep en time out appel![]()
T: 1 bruine bol houmus en tomaat
T: 1 bruine bol makreel en tomaat
D: 2x krentebol
S: 2 u spinnen, voor de zekerheid energiereepje bij me, maar denk dat het zo moet lukken
T: appel
Als het echt een mooie bos is en niet zo'n flutbosje dat meer om het gebaar gaat, zou ik dat wel heel leuk vinden, ik houd ook van bloemenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kreeg gister pas te horen dat het morgen was, het zou *ergens* in maart zijn maar was het totaal vergeten dus heb er nog niet hard over na kunnen denken.
Hmm.. Zijn bloemen echt zo passé? Ik hou echt van bloemen en ik vind het jammer dat ik nooit bloemen krijg
Wat schattig!!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bij de hema hadden ze eerst champagneflessen met snoephartjes erin, die heb ik toen (met wat erbij) aan mn zus gegeven toen zij haar BA haalde.
Kinderchampagne is echt zoo fiesss! En ik zou het eigenlijk ook een belediging vinden haha!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kinderchampagne kan ook hoor. Maar die fles hoeft natuurlijk niet meteen op
En anders iets anders feestelijks, bijvoorbeeld taart of gewoon iets van sieraden ofzo? Een normaal cadeautje?
Sorry maar ik moest hardop lachenquote:Op maandag 8 maart 2010 07:57 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ging net OP mijn broodje pindakaas zitten
Huh wat? Die wil nu dat je het zelf gaat doen ipv dat zij het voor je doet?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nu? Nu had ik eindelijk mijn moeder zo ver!
Wat is patroonstof?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:36 schreef P.F het volgende:
Volgens mij kun je wel illegaal aan patronen komen hoor
Hahaha.. nou ik heb de hele week bij ieder vrouwelijk persoon dat ik kende gezeurd of ze iets wilde naaien want ik kan het zooo niet! Uiteindelijk heeft mijn moeder het gisteravond gedaan!
En ik zou patroonstof kopen! Vraag anders even aan chocolat hoe&wat&waar alles goedkoop te krijgen is aangezien zij er veeeeel verstand van heeft!
Ik heb nog nooit van de term "patroonstof" gehoord. Dat wat jij omschrijft klinkt meer als voering? Glimmende gladde stof is sws heel onhandige naaistof. Dus lijkt me niet dat je daar proefkleren mee gaat naaien?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:58 schreef P.F het volgende:
Ik dacht dat patroonstof hele dunne glimmende stof was ?!
Haha dat zou zo iets voor mij kunnen zijnquote:Op maandag 8 maart 2010 14:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van de term "patroonstof" gehoord. Dat wat jij omschrijft klinkt meer als voering? Glimmende gladde stof is sws heel onhandige naaistof. Dus lijkt me niet dat je daar proefkleren mee gaat naaien?
Ik vond het sws heel vervelend werk, om eerst een proefding te maken. Dan was ik er op uitgekeken en ging ik slordiger werken met de dure uiteindelijke stof.Naaien was niet mijn sterkste punt op de academie.
Tricot is een breisel. Daar waar bv. T-shirts van gemaakt zijn. Ook niet aan te raden voor een beginnend naaister. Wil niets zeggen over de samenstelling van de draad. Kan zowel van katoen zijn als van andere vezels.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Haha dat zou zo iets voor mij kunnen zijn![]()
.
Wat is tricot voor stof? Is dat van dat elastische spul waarin je het altijd koud hebt?
Tricot is al dat stretchende gebreide spul. Waar bijvoorbeel t-shirts en trainingsbroeken van worden gemaakt.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Haha dat zou zo iets voor mij kunnen zijn![]()
.
Wat is tricot voor stof? Is dat van dat elastische spul waarin je het altijd koud hebt?
PF, volgens mij weet je er echt geen klote van af!!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:42 schreef P.F het volgende:
Tricot.. eh.... oja dat is een soort wollen trui maar dan niet echt van wol, met van die fijne kabeltjes.
Zo iets als dit, volgens mij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wikipedia zei datquote:Op maandag 8 maart 2010 14:46 schreef conleche het volgende:
[..]
PF, volgens mij weet je er echt geen klote van af!!Toch hou ik van je hoor
een t shirt is toch helemaal geen breiwerk?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Tricot is een breisel. Daar waar bv. T-shirts van gemaakt zijn. Ook niet aan te raden voor een beginnend naaister. Wil niets zeggen over de samenstelling van de draad. Kan zowel van katoen zijn als van andere vezels.
M'n Detexdiploma komt boven!!
en is het scherm groooot en met touch screen of met toetsenbord? *gaat googlen*quote:Op maandag 8 maart 2010 14:47 schreef Syrena het volgende:
Pief, mijn Samsung Spica kan alles wat een iPhone kan en is veul goedkoper. En simlockvrij te krijgen, dus kun je het abbo dat je nu hebt blijven houden, of een nog goedkopere simonly nemen.
Ik heb OV-reisinfo, Treintijden Lite (superfijn!), Haifs, Facebook, en dan is er ook een app die je kunt installeren die bijhoudt waar je bent en als je foon gejat wordt en ze er een andere sim in proberen te doen dat ie dan ergens anders heen smst of mailt (ofzo) waar ie dan nu is. Ik heb dat alleen niet geinstalleerd.
Zaterdag op de verjaardag nog even: "Wat jou iPhone kan, kan mijn Samsung ook" gedaanStaan ze daar met hun telefoon van 800 euro en een abbo van 30 euro met een kras er al op
De stof welquote:Op maandag 8 maart 2010 14:48 schreef P.F het volgende:
[..]
een t shirt is toch helemaal geen breiwerk?
Scherm is groot, met touchscreen en geen toetsenbord.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:49 schreef P.F het volgende:
[..]
en is het scherm groooot en met touch screen of met toetsenbord? *gaat googlen*
Ah okquote:Op maandag 8 maart 2010 14:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Tricot is een breisel. Daar waar bv. T-shirts van gemaakt zijn. Ook niet aan te raden voor een beginnend naaister. Wil niets zeggen over de samenstelling van de draad. Kan zowel van katoen zijn als van andere vezels.
M'n Detexdiploma komt boven!!
Nou ja, je moet heel erg oppassen dat je niet gaat trekken aan de stof tijdens het naaien, want dat zie je terug. Maar als het ontwerp heel simpel is, dan kan je het wel proberen hoor!!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah ok. Ik vond een patroon waarbij stond dat het 'zeer gemakkelijk' was, maar wel alleen geschikt voor Tricot stoffen. Dat gaat hem dan dus niet worden
. Maar tshirtstof is goed! Ik knip de kaartjes altijd meteen uit kleding, dus kon het nergens terugvinden.
quote:
en werkt shazam echt niet bij jou?quote:ik vind het jammer dat de baterrijduur zo kort is ik heb hem elke dag aan de lader.
Wat ook jammer is dat je apps niet op je sd kaart kunt zetten mar alleen op intern geheugen en dit is maar 200 mb . voor de rest een top toestel je kunt er heel veel mee.
De mijne kan nu 5 dagen zonder accu opladen, maar ik heb dan wel een Taskkiller geinstalleerd en ik zet internet, wifi en de GPS uit als ik het niet gebruik.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:02 schreef P.F het volgende:
@ syrena, vind jij dit ook?:
[..]
en werkt shazam echt niet bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |