Eg welquote:Op zondag 7 maart 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat als Dirkh gekeken heeft naar Couples Retreat dat hij dan ook Sex and The City wil zien
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat er een date was maar ik wil ook wel detailsquote:Op zondag 7 maart 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
Erik, ga je nog iets meer vertellen over je afspraak gister?
Was hij net zo zenuwachtig als jij? Of was jij niet meer zenuwachtig toen je daar was?
En... en... en... details please
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:42 schreef Ml-etje het volgende:braaf buzzrapportje ingevuld..
Kun je btw nog meer behalve rapporteren Tombo?
Oh getsie zeg, arme meneer Maes.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:41 schreef Maes het volgende:
Nou meneer Maes heeft al een paar dagen een rode, warme plek op zijn onderarm. Nu heeft hij ook koorts dus er zal wel een ontsteking zitten. Maar how come? We hebben geen idee. Morgen maar even een 'echte' dokter bellen
Yeb, voor het eerst sinds ik hem ken (en van de week ook al een keer) ligt hij al in bed.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh getsie zeg, arme meneer Maes.
Voelt hij zich ook echt ziek?
Heb er ook nog niets van gelezenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een date was maar ik wil ook wel details
Oh bahquote:Op zondag 7 maart 2010 19:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Yeb, voor het eerst sinds ik hem ken (en van de week ook al een keer) ligt hij al in bed.
volgens mij niet nee... Geen idee eigenlijk...quote:Op zondag 7 maart 2010 19:42 schreef Ml-etje het volgende:
braaf buzzrapportje ingevuld..
Kun je btw nog meer behalve rapporteren Tombo?
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
dit is geen tvp want ik post natuurlijk helemaal niet in het ESF forum, als stoere man zijnde
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
Beterschap voor Meneer Maes!
Dat zijn kuup naar snel weer beter mag voelen
't hoadje v MrMaesquote:
ah...quote:Op zondag 7 maart 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
Heer Maes noemt zijn hoofd zijn kuup
En ik doelde 'maar' ipv 'naar'
Zij was nog de minst leuke, dan was die rooie en zeker de blonde nog lekkerder hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat als Dirkh gekeken heeft naar Couples Retreat dat hij dan ook Sex and The City wil zien
[ afbeelding ]
ah, okquote:
Jahaaaaaaaa. Maar Charlotte is bijzonder. Omdat SatC. Snapdatdan, Bekkiequote:Op zondag 7 maart 2010 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zij was nog de minst leuke, dan was die rooie en zeker de blonde nog lekkerder hoor![]()
Verkapte tvp ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk weer hier vandaag.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Kristin Bellquote:Op zondag 7 maart 2010 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zij was nog de minst leuke, dan was die rooie en zeker de blonde nog lekkerder hoor![]()
Verkapte tvp ja
Hij heeft koorts en nu dus geen groot rood hoofdquote:Op zondag 7 maart 2010 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, ok
En hij heeft er nu last van dus?
Ik snap niet dat mannen dat niet snappenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaa. Maar Charlotte is bijzonder. Omdat SatC. Snapdatdan, Bekkie
Okee, in SATC vind ik haar leuk maarre... Die foto die jij in het vorige topic postte:quote:Op zondag 7 maart 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaa. Maar Charlotte is bijzonder. Omdat SatC. Snapdatdan, Bekkie
Veronica Mars is leuk!quote:
Eigenlijk valt er helemaal niet veel te vertellen. Op weg naar de stad dacht ik echt "WHY!!!??? Waarom doe ik mezelf dit aan?" En toen ik er bijna was belde hij dat er nog een vriendin van hem bij was, die zo wel weg ging maar haar toetje nog niet op had (dus ik ben meteen gekeurd door een best friendquote:Op zondag 7 maart 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
Erik, ga je nog iets meer vertellen over je afspraak gister?
Was hij net zo zenuwachtig als jij? Of was jij niet meer zenuwachtig toen je daar was?
En... en... en... details please
Geen overspringende vonken dus? Wel mooi als dat van beide kanten zo isquote:Op zondag 7 maart 2010 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eigenlijk valt er helemaal niet veel te vertellen. Op weg naar de stad dacht ik echt "WHY!!!??? Waarom doe ik mezelf dit aan?" En toen ik er bijna was belde hij dat er nog een vriendin van hem bij was, die zo wel weg ging maar haar toetje nog niet op had (dus ik ben meteen gekeurd door een best friend). Maar toen ik bij het terras aankwam was het eigenlijk meteen al gezellig. Hebben van 8 tot 1 daar gezeten (die vriendin vertrok na een kwartier ofzo). Gewoon leuk gepraat over dingen die ons allebei aanspraken en onze aspiraties om ooit beroemd te worden. En toen vroeg ie ook nog of ik mee op stap ging, maar ik heb nee gezegd, omdat ik daar echt geen zin in had (sliep al een paar avonden slecht, en mijn hoofd staat absoluut niet naar uitgaan), maar wel gezegd dat ik een andere keer zeker wel mee wil gaan. En dan gaat ie me allemaal voorstellen aan iedereen die hij kent in een homokroeg waar ik nooit kom
. Maar daar is nog geen echte afspraak over ofzo
. Hij vond me wel een tof persoon, en ik hem. Meer dan dat niet, maar het is oke
.
Hihi doe een moord voor een strakke buik dus geen commentaar.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, in SATC vind ik haar leuk maarre... Die foto die jij in het vorige topic postte:
[ afbeelding ]
Ik vind haar buik niet mooi daar!
Jepsquote:
Nee geen vonken, maar dat vind ik eigenlijk wel prima want dat maakt het allemaal lekker ongecompliceerdquote:Op zondag 7 maart 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen overspringende vonken dus? Wel mooi als dat van beide kanten zo is
En wie weet wat een leuke mensen je ontmoet in die "nieuwe" kroeg!
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
En wie weet wat een leuke mensen je ontmoet in die "nieuwe" kroeg!
Die rechtse lijkt wel wat op jou. Maar volgens mij hebben ze, dus anderen, het daar al over gehad in een ander topic.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Die lijkt me ook wel leuk!
Met Charlotte, van Sex and The City!
[ afbeelding ]
Nou, strakke buik ok, maar dat vind ik echt lelijkquote:Op zondag 7 maart 2010 20:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi doe een moord voor een strakke buik dus geen commentaar.
[..]
quote:Jeps
Dat is wel fijn ja, dan kan je makkelijk nog eens afspreken, als je alletwee geen verwachtingen hebtquote:Op zondag 7 maart 2010 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee geen vonken, maar dat vind ik eigenlijk wel prima want dat maakt het allemaal lekker ongecompliceerd.
"Lekker ongecompliceerdquote:Op zondag 7 maart 2010 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee geen vonken, maar dat vind ik eigenlijk wel prima want dat maakt het allemaal lekker ongecompliceerd.
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, in SATC vind ik haar leuk maarre... Die foto die jij in het vorige topic postte:
[ afbeelding ]
Ik vind haar buik niet mooi daar!
Ik ga om kwart over negen lekker Eurosong op België kijken!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ah, Xander de Boussjonniejeeee gaat weer de jongens uit de bak aan een vrouw helpen, even kijken welke Sita-rijdende-Vmbo-meisjes zich hiervoor opgegeven hebben
Echt he, ik heb 100x gelezen of ie een spelfout had gemaaktquote:
Ik denk dat het niet goed is als je niet nerveus bent inderdaad...quote:Maar het klinkt als een goede avond en fijn dat je je voor niets nerveus hebt gemaakt.
Al is volgens mij het merendeel wel een tikkie nerveus met dat soort afspraken hoor!
Ja, dat vind ik tequote:
de term ongecompliceerd streeft zijn doel helemaal voorbijquote:Op zondag 7 maart 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt he, ik heb 100x gelezen of ie een spelfout had gemaakt![]()
![]()
![]()
[..]
Ik denk dat het niet goed is als je niet nerveus bent inderdaad...
Jokkebrokquote:Op zondag 7 maart 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
Dat doe ik uit eerbetoon aan onze twee Belgische vrindjes die met Hollandse vlagjes zaten te wapperen bij het NSF
quote:
Ja ook wel, maar ik gebruik dequote:
Ja en de dramaqueen uithangen online is een beetje mijn signature walk op zo'n moment.quote:Maar het klinkt als een goede avond en fijn dat je je voor niets nerveus hebt gemaakt.
Al is volgens mij het merendeel wel een tikkie nerveus met dat soort afspraken hoor!
Ik ookquote:Op zondag 7 maart 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt he, ik heb 100x gelezen of ie een spelfout had gemaakt![]()
![]()
![]()
[..]
Volgens mij is het ook veel schaduw daar hoorquote:
is geloof ik nog een verrassing...quote:Op zondag 7 maart 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Enig idee hoeveel liedjes er voorbij komen?
quote:Zondag is bekend met welk nummer Tom Dice ons land zal vertegenwoordigen in Noorwegen. In Eurosong 2010: een song voor Tom Dice zal hij in absolute première het lied of de liedjes voorstellen voor het 55ste Eurovisiesongfestival.
Ik zelf ookquote:
Oke, ik doe het omdat ik het leuk vind en omdat er verder toch geen reet op tv is!quote:
Nee nog geen idee. Wel dat het een vaste zanger is (Tom Dice ofzo?) waar ze dus Het Nummer voor gaan zoeken vanavond.quote:Enig idee hoeveel liedjes er voorbij komen?
Beetje zoals wij vorig jaar.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
Nee nog geen idee. Wel dat het een vaste zanger is (Tom Dice ofzo?) waar ze dus Het Nummer voor gaan zoeken vanavond.
Ik dacht nog misschien verschillende periodes, maar ik begrijp dus dat dat uit 1 film is?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook veel schaduw daar hoor
Kijk dit heel kleine fragmentje maar, uit dezelfde film. Perrrrrrfecte buik!
Ik denk dat als de vonken van maar één kant komen het altijd als gevolg heeft dat de ander zich (een tijd) rot voelt... Dat heeft waarschijnlijk niks met veel verwachtingen te maken, meer met onbeantwoorde gevoelensquote:Op zondag 7 maart 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ook wel, maar ik gebruik deomdat ik terugdenk aan een vorige date die (helaas) wel met vonken was (vooral eigenlijk van mijn kant), maar toen een beetje in my face ontplofte en waar ik best kapot van was en wat me best nog lang heeft achtervolgd. Maar dat was denk ik vooral mijn eigen schuld omdat ik er echt te veel verwachtingen van had.
Waarom zou je naar een verloren liedje luisteren en er een avond naar kijken?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Eurosong, dat is ook echt weer een titel voor België
Als het niet eindeloos veel liedjes zijn wil ik wel kijken
quote:
Gelukkig... Ik vond mezelf al een beetje domquote:
Om dezelfde reden dat we hier in ESF zittenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waarom zou je naar een verloren liedje luisteren en er een avond naar kijken?
programma duurt maar een uurtje, dus dat moet je nog wel vol kunnen houden...quote:Op zondag 7 maart 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Eurosong, dat is ook echt weer een titel voor België
Als het niet eindeloos veel liedjes zijn wil ik wel kijken
neeeeheeeee, wij gaan winnenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat we hier in ESF zitten
Oh, in dat stukje is het inderdaad helemaal niet erg!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook veel schaduw daar hoor
Kijk dit heel kleine fragmentje maar, uit dezelfde film. Perrrrrrfecte buik!
quote:
Weet je wat het kutte van 'verwachtingen' is? Dat je ze niet uit kunt zetten!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ook wel, maar ik gebruik deomdat ik terugdenk aan een vorige date die (helaas) wel met vonken was (vooral eigenlijk van mijn kant), maar toen een beetje in my face ontplofte en waar ik best kapot van was en wat me best nog lang heeft achtervolgd. Maar dat was denk ik vooral mijn eigen schuld omdat ik er echt te veel verwachtingen van had.
Het was op zich ook wel oke, totdat ik hem een week later zag op een dinertje waar hij ook was uitgenodigd (en ik hem dus nog steeds echt leuk vond), maar hij voor mijn neus enorm met iemand anders ging zitten flirten die hij nog niet kende. En aan het eind van de avond zaten ze bij elkaar op schoot. Dat was echt enorm kutquote:Op zondag 7 maart 2010 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat als de vonken van maar één kant komen het altijd als gevolg heeft dat de ander zich (een tijd) rot voelt... Dat heeft waarschijnlijk niks met veel verwachtingen te maken, meer met onbeantwoorde gevoelens
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:53 schreef cptmarco het volgende:
[..]
programma duurt maar een uurtje, dus dat moet je nog wel vol kunnen houden...
Ik moet het nog maar zien dat ze Shiiiiiiiiiiiiiiiine gaan overtreffenquote:
Geen avond. Een uurtje.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waarom zou je naar een verloren liedje luisteren en er een avond naar kijken?
Oh, dat is inderdaad stom! En wat een hufter dan! (hoewel je dat op dat moment waarschijnlijk nog niet vondquote:Op zondag 7 maart 2010 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was op zich ook wel oke, totdat ik hem een week later zag op een dinertje waar hij ook was uitgenodigd (en ik hem dus nog steeds echt leuk vond), maar hij voor mijn neus enorm met iemand anders ging zitten flirten die hij nog niet kende. En aan het eind van de avond zaten ze bij elkaar op schoot. Dat was echt enorm kut. Ook omdat ik eigenlijk pas vrij laat op de avond door had dat ze daadwerkelijk elkaar enorm interessant vonden.
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:58 schreef tombolafan het volgende:
PSSSSSSSSSSSSSSST
FF-ers:
[SC] #670 Op een zonnige zondagmiddag
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaa ouwe spammertttt, ik zag de PM ook al en de mededeling daarquote:Op zondag 7 maart 2010 20:58 schreef tombolafan het volgende:
PSSSSSSSSSSSSSSST
FF-ers:
[SC] #670 Op een zonnige zondagmiddag
![]()
![]()
![]()
Ja hallo! Mannen zijn jagers, als ze een prooi hebben gevangen dan moeten ze na het genieten van de prooi wel weer op jacht. Vrouwen hebben het mentaal castreren uitgevonden, iets wat ze met een mooi woord "relatie" noemen, maar het instinct blijft. Hoe trouw een man ook is, hij jaagt.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad stom! En wat een hufter dan! (hoewel je dat op dat moment waarschijnlijk nog niet vond)
Tssssssssss, mannen...![]()
Ik heb hem nog nooit gezien, maar dat klinkt idd als de verhaallijn ja.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Couples Retreat![]()
Dat was toch met die 3 stellen op dat sufkutteneiland met die yogaleraar en aan de andere kant dat pary-eiland?
jagen okee, maar dat "van de prooi genieten" hoeft dan toch niet?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja hallo! Mannen zijn jagers, als ze een prooi hebben gevangen dan moeten ze na het genieten van de prooi wel weer op jacht. Vrouwen hebben het mentaal castreren uitgevonden, iets wat ze met een mooi woord "relatie" noemen, maar het instinct blijft. Hoe trouw een man ook is, hij jaagt.
Hij was echt lachen jaquote:Op zondag 7 maart 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gezien, maar dat klinkt idd als de verhaallijn ja.
Vind Vince Vaughn altijd wel tof, een botte lul, maar wel tof. Istie dat ook weer in deze film? Bot en horkerig?
Of juist welquote:Op zondag 7 maart 2010 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jagen okee, maar dat "van de prooi genieten" hoeft dan toch niet?
Het correcte antwoord is "Maar natuurlijk niet schatje"quote:Op zondag 7 maart 2010 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jagen okee, maar dat "van de prooi genieten" hoeft dan toch niet?
Oh leuk, echt zo'n singer-songwriter jongenquote:
Ja, ik postte m en toen zag ik de PM pas (wist wel dat er gepmd ging worden, maar ik dacht; voor de zekerheidquote:Op zondag 7 maart 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaa ouwe spammertttt, ik zag de PM ook al en de mededeling daar
Leuk idee! Heb ik net daar gepost
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh leuk, echt zo'n singer-songwriter jongen
Dat worden vast geen nummers a la Shiiiiiiiiiiine
Ik zal nooit de Belgische inzending vergeten van ene Barbara (volgens mij) die een afgrijselijk geel-achtig kleedje aan had op het ESF. Hihiiiiiiihi.
Vince! Vince-vince!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij was echt lachen ja![]()
En wie Vince is weet ik niet....
Die knalgele schoenen dan onder dat kleedje met vaal-geel-grijs-onbestemdachtig kleurtjequote:Op zondag 7 maart 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen Greys, dat kapsel, die pony, god wat jaloersmakend
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het correcte antwoord is "Maar natuurlijk niet schatje"
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:08 schreef cptmarco het volgende:
"that's Barbara making a fashion statement for Belgium there..."
Oh kut, nu is het oorlogquote:Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een Belg was, vraag me niet waarom?
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh diequote:Op zondag 7 maart 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Vince! Vince-vince!
In The Break Up (met Jennifer Aniston, toen ook echt zijn scharrel) was hij ook zo lekker bot
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het correcte antwoord is "Maar natuurlijk niet schatje"
En wat is daar mis mee?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:11 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ik weet niet of ik moet lachen of huilen....
ohja... waarom....?
quote:
dat is gewoon gedegen onderzoek...quote:Op zondag 7 maart 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vroeg hoeveel nummers er kwamen, jij gaf antwoord en Greys kwam met het verhaal over Belgen (maar doelde op de NSF avond toch?)
Ook fijn als katerfilmsquote:Op zondag 7 maart 2010 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms zijn hersenloze wegkijkfilms heel fijn.
Belgen zijn wat serieuzer dan wij Nederlandersquote:
Ja, bij het NSF in Baarn waren twee dolenthousiaste Belgen, die op de eerste rij aan het podium met Nederlandse vlagjes zaten te wapperen!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vroeg hoeveel nummers er kwamen, jij gaf antwoord en Greys kwam met het verhaal over Belgen (maar doelde op de NSF avond toch?)
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, bij het NSF in Baarn waren twee dolenthousiaste Belgen, die op de eerste rij aan het podium met Nederlandse vlagjes zaten te wapperen!
Ik ben deels Belgquote:Op zondag 7 maart 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het zo gezellig, het idee, keek in het profiel en las Zwolle
Twee jongens idd, begin twintig denk ik, zo nicht als een deur en zó leuk!quote:
Weet je wat pas een vreselijke film is? Zelfs voor de zondagochtend/middag? Friensd and Lovers...quote:Op zondag 7 maart 2010 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook fijn als katerfilms. Zo keek ik met een vriendin 's ochtends een keer Fired up. Vreselijk flauw, maar het was heerlijk in onze kater
.
"You gotta risk it to get the biscuit!"
Neequote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Nou ja, later misschien wel, maar ik zag Dirk pas in de zaal voor het eerst. Die zat nog veel eerder binnen dan ik. En maar zeggen dat ie geen zin had, van te voren
Dirk en Paddestoel waren er echt wayyyyyy voordat wij en yvonne er waren.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De stiekemerd![]()
Was hij met of zonder paddestoel?
En wanneer kwam Yvonne? Yvonne is niet de paddestoel toch?![]()
Oh ja, misschienquote:Op zondag 7 maart 2010 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moeten we hier verder Greys.
[BEL] Een song voor Tom Dice
Maar maar maar maar...quote:Op zondag 7 maart 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dirk en Paddestoel waren er echt wayyyyyy voordat wij en yvonne er waren.
Toen maes in ik in de ontvangstruimte stonden nog, zag ik yvonne en brechtje binnenkomen. En die gingen op een gegeven moment vast naar de zaal, Maes en ik gingen nog even voor de 14e keer plassen en toen we in de zaal waren zaten Dirk, Paddestoeltje, yv en Brechtje daar dus al.
Ik verdenk Dirk er van dat hij er echt al een uur eerder zat.
Het zegt wel wat over Greys en Maes, helemaal gestoord doen over twee homo-belgen. Tot aan het soppen toe.quote:
(ik ookquote:Op zondag 7 maart 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, misschien
Maar ik vind het hier leuker![]()
Ik roep daar ook af en toe wel iets, oke?
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, misschien
Je praat er nu overheen, hoe vroeg was je daar Dirk?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het zegt wel wat over Greys en Maes, helemaal gestoord doen over twee homo-belgen. Tot aan het soppen toe.
En ik zat er naast hè! Daar gaat je mannelijkheid door een depressie kan ik je vertellen.
homo-belgen? JONGE mannen, daar gaat het om in het leven...quote:Op zondag 7 maart 2010 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het zegt wel wat over Greys en Maes, helemaal gestoord doen over twee homo-belgen. Tot aan het soppen toe.
En ik zat er naast hè! Daar gaat je mannelijkheid door een depressie kan ik je vertellen.
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
Paul zingt shalalie !
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je praat er nu overheen, hoe vroeg was je daar Dirk?
Definieer jong eens?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
homo-belgen? JONGE mannen, daar gaat het om in het leven...
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:27 schreef Dirkh het volgende:
Ja, ik ben nogal van de op tijd komerige. In alles ja, dan hebben we dat ook meteen uit de lucht.
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben 14, en opgesloten in de kelder van tombolalala
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben 14, en opgesloten in de kelder van tombolalala
Neequote:Op zondag 7 maart 2010 21:31 schreef cptmarco het volgende:
kut.. even een stukje gemist...is dit het nummer al?
Jaquote:Op zondag 7 maart 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar maar maar maar...
Paddestoeltje heeft jou gezien dus?!
En nog vindt ze je stom???
Je vergeet 'bijna'.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben ook aaaaaaaltijd op tijd, he Greys?
DAAROM!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neeeeeeeee, dan kan ik niet meer bij de pc
Ja mooi is dat he!quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, misschien
Wat een stelletje Modsquote:
Die heb ik al 20 keer gezien denk ik... zó tof!quote:
Ik snap haar nu al niet!quote:
Ik durf niet...quote:Op zondag 7 maart 2010 21:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij slijmbal. Ik zou bijna een kitten kopen, dan kom je vast even langs in april.
quote:
Ja en het is niet zo dat het nu een enorm interessante show isquote:Op zondag 7 maart 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag in de SC toch gewoon over alles praten?
Dus ook daarover?
Ik vind het echt een aanfluitingquote:Op zondag 7 maart 2010 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja en het is niet zo dat het nu een enorm interessante show is.
quote:
Maar een flash mob is dat het een publieke plek is en mensen verrast worden. Het lijkt me schier onmogelijk dat dit zomaar gebeurt en al die mensen dat dansje kennen, das gewoon vooraf afgesproken of voor die show opgelegd aan die lui. Want al zou je dat met een paar duizend man willen doen, zie maar eens als enige bij zon show te staan danquote:Op zondag 7 maart 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik al 20 keer gezien denk ik... zó tof!
Voor Oprah, toch? Die?
Echt...![]()
In het begin denk je 'Nou leuk, wat is dit?'. En het wordt steeds gaver!
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het echt een aanfluiting
Had echt allemaal verschillende nummers verwacht. Maar dit is gewoon flauw een uur volkwaken
Ja, dit heet anders...quote:Op zondag 7 maart 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar een flash mob is dat het een publieke plek is en mensen verrast worden. Het lijkt me schier onmogelijk dat dit zomaar gebeurt en al die mensen dat dansje kennen, das gewoon vooraf afgesproken of voor die show opgelegd aan die lui. Want al zou je dat met een paar duizend man willen doen, zie maar eens als enige bij zon show te staan dan
Ja die is hetquote:Op zondag 7 maart 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik al 20 keer gezien denk ik... zó tof!
Voor Oprah, toch? Die?
Echt...![]()
In het begin denk je 'Nou leuk, wat is dit?'. En het wordt steeds gaver!
Ja, zo'n droomshowgedoe.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb bij Bart Peters ook altijd het idee dat hij tegen kinderen praat, herkent iemand dit?
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dit heet anders...
Maar ik weet even niet meer hoe...
Oh 2 seconden maarquote:
Mini-Aamu misschien?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb bij Bart Peters ook altijd het idee dat hij tegen kinderen praat, herkent iemand dit?
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik geloof niet dat ik het de moeite waard ga vinden om op te staan en de TV aan te zetten
misschien wordt het vrijdag leuker:quote:
quote:Graham Norton presides over one of the year's most important votes: who will represent the United Kingdom at the Eurovision Song Contest. Taking on the Eurovision challenge for 2010 is legendary hit maker Pete Waterman, with six acts fighting for the right to sing his song.
antwerpen:quote:Op zondag 7 maart 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]Streetprov
Zoals in Antwerpen en (dacht ik) Barcelona
Ik zit nu niet te kijken, maar bij Bart Peters heb ik altijd het gevoel dat hij in zijn broek staat te pissen van enthousiasme en het toch nog probeert op te houden.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
MSN-jasjequote:Op zondag 7 maart 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit je weer in je MSN trui?mét snor?
Ja, terwíjl hij tegen kinderen praatquote:Op zondag 7 maart 2010 21:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zit nu niet te kijken, maar bij Bart Peters heb ik altijd het gevoel dat hij in zijn broek staat te pissen van enthousiasme en het toch nog probeert op te houden.
Graham Nortonquote:Op zondag 7 maart 2010 21:44 schreef cptmarco het volgende:
[..]
misschien wordt het vrijdag leuker:
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00rfq7d
http://www.bbc.co.uk/eurovision/
[..]
Ja, het is natuurlijk wel een belg.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, terwíjl hij tegen kinderen praat.
Is dat dan zelfgemaakt of koop je zoiets ergens?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
MSN-jasje![]()
En ja, inderdaad![]()
Maar de snor komt eind van de week pas.
Hij deed vroeger ook kinderen voor kinderen toch?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat zijn ze wanhopig om het grappig te doen. In Nederland was het tenminste gewoon serieus.
Dat kreeg mijn man een aantal keren als ie voor z'n werk bij een bepaalde groothandel had besteld.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat dan zelfgemaakt of koop je zoiets ergens?
Oeh ja Sound of music, daar worden we op kantoor blij vanquote:Op zondag 7 maart 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
antwerpen:
valencia (what's in a name)
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kreeg mijn man een aantal keren als ie voor z'n werk bij een bepaalde groothandel had besteld.
Ik heb er een stuk of 6 en ook nog shirtjes erbij![]()
Maar het zit goddelijk en je kunt ze overal voor gebruiken
Ja. Live is het maar een saai oninteressant stil joch.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
Die Tom Dice is trouwens stukken hipper in die tussenfilmpjes (met die verpleegsters) dan in de studio daar.
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Live is het maar een saai oninteressant stil joch.
Donkerblauwe joggingstof met op tiethoogte 6 smilies (3 per tietquote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar zelf zit hij er niet zo bij toch? Ik ben zo benieuwd hoe het eruit ziet
Dus, jij zit met MSN-smileys op je tieten?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Donkerblauwe joggingstof met op tiethoogte 6 smilies (3 per tiet) en dan linksonder de laatste smilie het logo.
En een cappuchonnetje![]()
Ik heb geen zin om een foto te maken
Edit: nee, meneer I. is 2 meter en past niet in een Emmetje![]()
Die telt niet mee, die is mondig en grappigquote:Op zondag 7 maart 2010 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg, doen jullie wel een beetje lief, er bevindt zich toch een semi-belg in ons midden?
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Is dat Franse ESF nummer - dat ook het WK Afrika nummer wordt - nou al eens ergens te beluisteren?
Is Erik belg?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die telt niet mee, die is mondig en grappig
is operaquote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh ja Sound of music, daar worden we op kantoor blij van
Die ander ga ik even kijken
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg, doen jullie wel een beetje lief, er bevindt zich toch een semi-belg in ons midden?
quote:
quote:die is mondig en grappig
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
OMG, de brutaliteit...
Gaat mijn mobiel, is het Heer G. Die ligt dus boven in bad, dat doet ie meestal een hele avond zo ongeveer.
Met de laptop naast het bad, gaat ie een aantal afleveringen 24 kijken in bad met sigaar en whisky.
Maar goed, telefoon gaat dus. "Hallo? Spreek ik met Bezorgdienst Bleiswijk? Kan ik ff wat kaas krijgen?".
Booty callquote:Op zondag 7 maart 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
OMG, de brutaliteit...
Gaat mijn mobiel, is het Heer G. Die ligt dus boven in bad, dat doet ie meestal een hele avond zo ongeveer.
Met de laptop naast het bad, gaat ie een aantal afleveringen 24 kijken in bad met sigaar en whisky.
Maar goed, telefoon gaat dus. "Hallo? Spreek ik met Bezorgdienst Bleiswijk? Kan ik ff wat kaas krijgen?".
OMG, de brutaliteit...
Whihihi, hup naar boven Peggyquote:Op zondag 7 maart 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
OMG, de brutaliteit...
OMG, de brutaliteit...
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik zou hem die kaas brengen en vervolgens in het badwater gooien
En de laptop erachteraan.quote:
een beetje man vist ze uit het water en eet het op...quote:Op zondag 7 maart 2010 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik zou hem die kaas brengen en vervolgens in het badwater gooien
Douchze en welterusten alvastquote:Op zondag 7 maart 2010 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
* douchen gaat, Greysie je hoeft niet het badkamertrapje op hoor
Truste vast!
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:00 schreef Dirkh het volgende:
Mr G wil kaas, wink wink.
G zien we voorlopig ff niet terug
ligt er een beetje aan wat voor Lush er in het water zitquote:Op zondag 7 maart 2010 22:00 schreef cptmarco het volgende:
[..]
een beetje man vist ze uit het water en eet het op...
De mijne ieg wel jaquote:Op zondag 7 maart 2010 22:00 schreef cptmarco het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan wat voor Lush er in het water zit
Ja en z'n broek hip in zijn laarsjes...quote:
Precies!quote:Op zondag 7 maart 2010 22:00 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Slaap lekker Ll!quote:Op zondag 7 maart 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed.
Eens kijken of ik morgen mn werk nog kan vinden
Altijd!quote:
Ik hooguit een uur, hij rustig drie uur.quote:Maar jullie zijn dus allebei van die lange-dobberaars?
En jij hebt hem dat dan ook gebracht. Naakt, huppelend en met getuite lippen?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Ehm, hij wilde gewoon alleen kaas hoorTrust me!
Boom!quote:Op zondag 7 maart 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed.
Eens kijken of ik morgen mn werk nog kan vinden
Dat stinkt toch in de badkamer; een sigaarquote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Altijd!
En kaneel Lush deze keer, want The Wuss is op
[..]
Ik hooguit een uur, hij rustig drie uur.
*Mompelt iets over rimpelig worden*quote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Altijd!
[..]
Ik hooguit een uur, hij rustig drie uur.
Kaneel en kaas, dat moet kunnen.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
Ja.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En jij hebt hem dat dan ook gebracht. Naakt, huppelend en met getuite lippen?
Kaas geklemd tussen twee licht stuiterende lichaamsdelen.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En jij hebt hem dat dan ook gebracht. Naakt, huppelend en met getuite lippen?
Ik ook nietquote:Op zondag 7 maart 2010 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Maar Greys hoe comfortabel en groot is dat bad dan?
3 uur, man daar zou ik geen geduld voor hebben, ja hooguit in een spa ofzo.
Ja. Dat stinkt naar sigaar ja.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat stinkt toch in de badkamer; een sigaar![]()
En 3 uur, mijn hemel
Jij hebt ook een MSN-jasje?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
Maar dan in na-het-badderen-lompe-outfit (zelf ook al geweekt vanavond), stampvoetend en met een chagrijnig smoel. Hij stoorde me namelijk tijdens een uitermate boeiend ESF programma
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Alhoewel...met een flesje wijn, stukje kaas en goed gezelschap...mjaaa, dan moet het lukken
Te klein. Maar hij houdt het er toch lang in vol.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Maar Greys hoe comfortabel en groot is dat bad dan?
3 uur, man daar zou ik geen geduld voor hebben, ja hooguit in een spa ofzo.
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Dat stinkt naar sigaar ja.
En vermengd met de Lush geur wil je dat helemaal niet ruiken
Vind je het verdomme dan gek dat ie alleen kaas wil.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
Maar dan in na-het-badderen-lompe-outfit (zelf ook al geweekt vanavond), stampvoetend en met een chagrijnig smoel. Hij stoorde me namelijk tijdens een uitermate boeiend ESF programma
Euhm...neequote:Op zondag 7 maart 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Dat stinkt naar sigaar ja.
En vermengd met de Lush geur wil je dat helemaal niet ruiken
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kaas geklemd tussen twee licht stuiterende lichaamsdelen.
Nee, ik heb een zwart fluwelen joggingpakje-achtig-iets dat ik na het badderen altijd aan doe.quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm...nee![]()
Jullie hebben toevallig ook nog een toilet in badkamer waar ie eerst ff uitgebreid gaat zitten?
*mental imagequote:Op zondag 7 maart 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik heb een zwart fluwelen joggingpakje-achtig-iets dat ik na het badderen altijd aan doe.
Met dikke zwarte sokken. Fleurig type als ik ben!
Nou als daar kaas zit dan is er ook iets misquote:Op zondag 7 maart 2010 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd, dacht aan Heer G ipv Greys
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik heb een zwart fluwelen joggingpakje-achtig-iets dat ik na het badderen altijd aan doe.
Met dikke zwarte sokken. Fleurig type als ik ben!
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou als daar kaas zit dan is er ook iets mis.
Er zit in de badkamer een raam dat open kan ja.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben jullie een gewoon raam dat open kan?
Ik ben goddomme zijn slaaf nietquote:Op zondag 7 maart 2010 22:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vind je het verdomme dan gek dat ie alleen kaas wil.
"Hij raakt me nooit aan, heeft alleen maar oog voor andere vrouwen"jadiejdaieja-vrouwengekwek-jadiejadieja
GEK HE?
Hup, overnieuw kaas brengen, net zolang je het wél begrepen hebt.
Toilet ja. En wat ie daar allemaal doet op zo'n avond hoef ik echt niet te wetenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm...nee![]()
Jullie hebben toevallig ook nog een toilet in badkamer waar ie eerst ff uitgebreid gaat zitten?
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou als daar kaas zit dan is er ook iets mis.
Zeg, er lezen ook mannen mee hoor. Dat vrouwen dit opwindend vinden okay, maar ik ben daar niet zo van.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm...nee![]()
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
Toilet ja. En wat ie daar allemaal doet op zo'n avond hoef ik echt niet te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |