Zij was nog de minst leuke, dan was die rooie en zeker de blonde nog lekkerder hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat als Dirkh gekeken heeft naar Couples Retreat dat hij dan ook Sex and The City wil zien
[ afbeelding ]
ah, okquote:
Jahaaaaaaaa. Maar Charlotte is bijzonder. Omdat SatC. Snapdatdan, Bekkiequote:Op zondag 7 maart 2010 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zij was nog de minst leuke, dan was die rooie en zeker de blonde nog lekkerder hoor![]()
Verkapte tvp ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk weer hier vandaag.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Kristin Bellquote:Op zondag 7 maart 2010 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zij was nog de minst leuke, dan was die rooie en zeker de blonde nog lekkerder hoor![]()
Verkapte tvp ja
Hij heeft koorts en nu dus geen groot rood hoofdquote:Op zondag 7 maart 2010 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, ok
En hij heeft er nu last van dus?
Ik snap niet dat mannen dat niet snappenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaa. Maar Charlotte is bijzonder. Omdat SatC. Snapdatdan, Bekkie
Okee, in SATC vind ik haar leuk maarre... Die foto die jij in het vorige topic postte:quote:Op zondag 7 maart 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaa. Maar Charlotte is bijzonder. Omdat SatC. Snapdatdan, Bekkie
Veronica Mars is leuk!quote:
Eigenlijk valt er helemaal niet veel te vertellen. Op weg naar de stad dacht ik echt "WHY!!!??? Waarom doe ik mezelf dit aan?" En toen ik er bijna was belde hij dat er nog een vriendin van hem bij was, die zo wel weg ging maar haar toetje nog niet op had (dus ik ben meteen gekeurd door een best friendquote:Op zondag 7 maart 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
Erik, ga je nog iets meer vertellen over je afspraak gister?
Was hij net zo zenuwachtig als jij? Of was jij niet meer zenuwachtig toen je daar was?
En... en... en... details please
Geen overspringende vonken dus? Wel mooi als dat van beide kanten zo isquote:Op zondag 7 maart 2010 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eigenlijk valt er helemaal niet veel te vertellen. Op weg naar de stad dacht ik echt "WHY!!!??? Waarom doe ik mezelf dit aan?" En toen ik er bijna was belde hij dat er nog een vriendin van hem bij was, die zo wel weg ging maar haar toetje nog niet op had (dus ik ben meteen gekeurd door een best friend). Maar toen ik bij het terras aankwam was het eigenlijk meteen al gezellig. Hebben van 8 tot 1 daar gezeten (die vriendin vertrok na een kwartier ofzo). Gewoon leuk gepraat over dingen die ons allebei aanspraken en onze aspiraties om ooit beroemd te worden. En toen vroeg ie ook nog of ik mee op stap ging, maar ik heb nee gezegd, omdat ik daar echt geen zin in had (sliep al een paar avonden slecht, en mijn hoofd staat absoluut niet naar uitgaan), maar wel gezegd dat ik een andere keer zeker wel mee wil gaan. En dan gaat ie me allemaal voorstellen aan iedereen die hij kent in een homokroeg waar ik nooit kom
. Maar daar is nog geen echte afspraak over ofzo
. Hij vond me wel een tof persoon, en ik hem. Meer dan dat niet, maar het is oke
.
Hihi doe een moord voor een strakke buik dus geen commentaar.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, in SATC vind ik haar leuk maarre... Die foto die jij in het vorige topic postte:
[ afbeelding ]
Ik vind haar buik niet mooi daar!
Jepsquote:
Nee geen vonken, maar dat vind ik eigenlijk wel prima want dat maakt het allemaal lekker ongecompliceerdquote:Op zondag 7 maart 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen overspringende vonken dus? Wel mooi als dat van beide kanten zo is
En wie weet wat een leuke mensen je ontmoet in die "nieuwe" kroeg!
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
En wie weet wat een leuke mensen je ontmoet in die "nieuwe" kroeg!
Die rechtse lijkt wel wat op jou. Maar volgens mij hebben ze, dus anderen, het daar al over gehad in een ander topic.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Die lijkt me ook wel leuk!
Met Charlotte, van Sex and The City!
[ afbeelding ]
Nou, strakke buik ok, maar dat vind ik echt lelijkquote:Op zondag 7 maart 2010 20:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi doe een moord voor een strakke buik dus geen commentaar.
[..]
quote:Jeps
Dat is wel fijn ja, dan kan je makkelijk nog eens afspreken, als je alletwee geen verwachtingen hebtquote:Op zondag 7 maart 2010 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee geen vonken, maar dat vind ik eigenlijk wel prima want dat maakt het allemaal lekker ongecompliceerd.
"Lekker ongecompliceerdquote:Op zondag 7 maart 2010 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee geen vonken, maar dat vind ik eigenlijk wel prima want dat maakt het allemaal lekker ongecompliceerd.
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, in SATC vind ik haar leuk maarre... Die foto die jij in het vorige topic postte:
[ afbeelding ]
Ik vind haar buik niet mooi daar!
Ik ga om kwart over negen lekker Eurosong op België kijken!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ah, Xander de Boussjonniejeeee gaat weer de jongens uit de bak aan een vrouw helpen, even kijken welke Sita-rijdende-Vmbo-meisjes zich hiervoor opgegeven hebben
Echt he, ik heb 100x gelezen of ie een spelfout had gemaaktquote:
Ik denk dat het niet goed is als je niet nerveus bent inderdaad...quote:Maar het klinkt als een goede avond en fijn dat je je voor niets nerveus hebt gemaakt.
Al is volgens mij het merendeel wel een tikkie nerveus met dat soort afspraken hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |