Dirk en Paddestoel waren er echt wayyyyyy voordat wij en yvonne er waren.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De stiekemerd![]()
Was hij met of zonder paddestoel?
En wanneer kwam Yvonne? Yvonne is niet de paddestoel toch?![]()
Oh ja, misschienquote:Op zondag 7 maart 2010 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moeten we hier verder Greys.
[BEL] Een song voor Tom Dice
Maar maar maar maar...quote:Op zondag 7 maart 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dirk en Paddestoel waren er echt wayyyyyy voordat wij en yvonne er waren.
Toen maes in ik in de ontvangstruimte stonden nog, zag ik yvonne en brechtje binnenkomen. En die gingen op een gegeven moment vast naar de zaal, Maes en ik gingen nog even voor de 14e keer plassen en toen we in de zaal waren zaten Dirk, Paddestoeltje, yv en Brechtje daar dus al.
Ik verdenk Dirk er van dat hij er echt al een uur eerder zat.
Het zegt wel wat over Greys en Maes, helemaal gestoord doen over twee homo-belgen. Tot aan het soppen toe.quote:
(ik ookquote:Op zondag 7 maart 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, misschien
Maar ik vind het hier leuker![]()
Ik roep daar ook af en toe wel iets, oke?
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, misschien
Maar ik vind het hier leuker![]()
Ik roep daar ook af en toe wel iets, oke?
Je praat er nu overheen, hoe vroeg was je daar Dirk?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het zegt wel wat over Greys en Maes, helemaal gestoord doen over twee homo-belgen. Tot aan het soppen toe.
En ik zat er naast hè! Daar gaat je mannelijkheid door een depressie kan ik je vertellen.
homo-belgen? JONGE mannen, daar gaat het om in het leven...quote:Op zondag 7 maart 2010 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het zegt wel wat over Greys en Maes, helemaal gestoord doen over twee homo-belgen. Tot aan het soppen toe.
En ik zat er naast hè! Daar gaat je mannelijkheid door een depressie kan ik je vertellen.
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
Paul zingt shalalie !
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je praat er nu overheen, hoe vroeg was je daar Dirk?
Definieer jong eens?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
homo-belgen? JONGE mannen, daar gaat het om in het leven...
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:27 schreef Dirkh het volgende:
Ja, ik ben nogal van de op tijd komerige. In alles ja, dan hebben we dat ook meteen uit de lucht.
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben 14, en opgesloten in de kelder van tombolalala
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |