de term ongecompliceerd streeft zijn doel helemaal voorbijquote:Op zondag 7 maart 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt he, ik heb 100x gelezen of ie een spelfout had gemaakt![]()
![]()
![]()
[..]
Ik denk dat het niet goed is als je niet nerveus bent inderdaad...
Jokkebrokquote:Op zondag 7 maart 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
Dat doe ik uit eerbetoon aan onze twee Belgische vrindjes die met Hollandse vlagjes zaten te wapperen bij het NSF
quote:
Ja ook wel, maar ik gebruik dequote:
Ja en de dramaqueen uithangen online is een beetje mijn signature walk op zo'n moment.quote:Maar het klinkt als een goede avond en fijn dat je je voor niets nerveus hebt gemaakt.
Al is volgens mij het merendeel wel een tikkie nerveus met dat soort afspraken hoor!
Ik ookquote:Op zondag 7 maart 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt he, ik heb 100x gelezen of ie een spelfout had gemaakt![]()
![]()
![]()
[..]
Volgens mij is het ook veel schaduw daar hoorquote:
is geloof ik nog een verrassing...quote:Op zondag 7 maart 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Enig idee hoeveel liedjes er voorbij komen?
quote:Zondag is bekend met welk nummer Tom Dice ons land zal vertegenwoordigen in Noorwegen. In Eurosong 2010: een song voor Tom Dice zal hij in absolute première het lied of de liedjes voorstellen voor het 55ste Eurovisiesongfestival.
Ik zelf ookquote:
Oke, ik doe het omdat ik het leuk vind en omdat er verder toch geen reet op tv is!quote:
Nee nog geen idee. Wel dat het een vaste zanger is (Tom Dice ofzo?) waar ze dus Het Nummer voor gaan zoeken vanavond.quote:Enig idee hoeveel liedjes er voorbij komen?
Beetje zoals wij vorig jaar.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
Nee nog geen idee. Wel dat het een vaste zanger is (Tom Dice ofzo?) waar ze dus Het Nummer voor gaan zoeken vanavond.
Ik dacht nog misschien verschillende periodes, maar ik begrijp dus dat dat uit 1 film is?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook veel schaduw daar hoor
Kijk dit heel kleine fragmentje maar, uit dezelfde film. Perrrrrrfecte buik!
Ik denk dat als de vonken van maar één kant komen het altijd als gevolg heeft dat de ander zich (een tijd) rot voelt... Dat heeft waarschijnlijk niks met veel verwachtingen te maken, meer met onbeantwoorde gevoelensquote:Op zondag 7 maart 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ook wel, maar ik gebruik deomdat ik terugdenk aan een vorige date die (helaas) wel met vonken was (vooral eigenlijk van mijn kant), maar toen een beetje in my face ontplofte en waar ik best kapot van was en wat me best nog lang heeft achtervolgd. Maar dat was denk ik vooral mijn eigen schuld omdat ik er echt te veel verwachtingen van had.
Waarom zou je naar een verloren liedje luisteren en er een avond naar kijken?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Eurosong, dat is ook echt weer een titel voor België
Als het niet eindeloos veel liedjes zijn wil ik wel kijken
quote:
Gelukkig... Ik vond mezelf al een beetje domquote:
Om dezelfde reden dat we hier in ESF zittenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waarom zou je naar een verloren liedje luisteren en er een avond naar kijken?
programma duurt maar een uurtje, dus dat moet je nog wel vol kunnen houden...quote:Op zondag 7 maart 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Eurosong, dat is ook echt weer een titel voor België
Als het niet eindeloos veel liedjes zijn wil ik wel kijken
neeeeheeeee, wij gaan winnenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat we hier in ESF zitten
Oh, in dat stukje is het inderdaad helemaal niet erg!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook veel schaduw daar hoor
Kijk dit heel kleine fragmentje maar, uit dezelfde film. Perrrrrrfecte buik!
quote:
Weet je wat het kutte van 'verwachtingen' is? Dat je ze niet uit kunt zetten!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ook wel, maar ik gebruik deomdat ik terugdenk aan een vorige date die (helaas) wel met vonken was (vooral eigenlijk van mijn kant), maar toen een beetje in my face ontplofte en waar ik best kapot van was en wat me best nog lang heeft achtervolgd. Maar dat was denk ik vooral mijn eigen schuld omdat ik er echt te veel verwachtingen van had.
Het was op zich ook wel oke, totdat ik hem een week later zag op een dinertje waar hij ook was uitgenodigd (en ik hem dus nog steeds echt leuk vond), maar hij voor mijn neus enorm met iemand anders ging zitten flirten die hij nog niet kende. En aan het eind van de avond zaten ze bij elkaar op schoot. Dat was echt enorm kutquote:Op zondag 7 maart 2010 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat als de vonken van maar één kant komen het altijd als gevolg heeft dat de ander zich (een tijd) rot voelt... Dat heeft waarschijnlijk niks met veel verwachtingen te maken, meer met onbeantwoorde gevoelens
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:53 schreef cptmarco het volgende:
[..]
programma duurt maar een uurtje, dus dat moet je nog wel vol kunnen houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |