2e googleresultaat:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
2e googleresultaat:lol, dat ehm ... tjah ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:36 schreef styliste het volgende:
weet iemand iets leuks om te doen donderdag 11 maart hier in tilburg? overdag...
die eerste kan ik niet zienquote:Op zondag 7 maart 2010 18:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomaar wat ideeen hoor!
Eerste was bierquote:Op zondag 7 maart 2010 18:45 schreef styliste het volgende:
[..]
die eerste kan ik niet zien
per definitie afgekeurd
heb ik ook al aan zitten denken maar daar zullen onze wederhelften niet blij mee zijn denk ik
kunnen we allebei niet
maar als je nog meer hebt!
Eerst even eten... en de volgende inspiraties zet ik wel achter een spoiler, anders raakt het topic vervuildquote:Op zondag 7 maart 2010 19:00 schreef styliste het volgende:
Keep 'm coming! ik zal dit topic eens doorsturen...
Bon!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eerst even eten... en de volgende inspiraties zet ik wel achter een spoiler, anders raakt het topic vervuild
Ik mis echt volledig wat er gedaan wordt op de laatste foto....quote:Op zondag 7 maart 2010 18:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomaar wat ideeen hoor!
Hakken!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik mis echt volledig wat er gedaan wordt op de laatste foto....
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:29 schreef theKiD het volgende:
LOL @ TT en privé
foto van Ophelia en Nint
Je plaatje is rodelen, daar zit een verschil in met skeleton.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:32 schreef PierreTT het volgende:
Geen idee waar je moet bobsleeen... of skeleton dusGoed, ik moet weer hard verder, dus ik laat je maar even voortborduren op deze geweldige ideeen
Niet echt veel. (EHV dan)quote:
Uhm neen, dat is skeleton, kijk maar eens goed, de sleeer ligt op zijn buik... (of hij heeft heel flexibele enkels)quote:Op maandag 8 maart 2010 07:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Je plaatje is rodelen, daar zit een verschil in met skeleton.
Ja geen pakken sneeuw natuurlijk, maar het is nog steeds bezig hier... Tis GVD maart, de vogeltjes moeten beginnen met fluiten, hier en daar zouden de eerste bloemen in de knop moeten komen, maar geen sneeuw!!quote:
Begint hier nu hard te sneeuwen. Maar geen blijvertjequote:Op maandag 8 maart 2010 08:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja geen pakken sneeuw natuurlijk, maar het is nog steeds bezig hier... Tis GVD maart, de vogeltjes moeten beginnen met fluiten, hier en daar zouden de eerste bloemen in de knop moeten komen, maar geen sneeuw!!
Lijkt me niet dat ze zo weten wat ik bedoel, maar toch maar even gedaan voor de zekerheidquote:Op maandag 8 maart 2010 09:10 schreef hetzusjevan het volgende:
@aardappel: ow sorry, begrijp het! Misschien moet je je bericht even aanpassen? Just in case.
Ja ik zie het nu ook. Was uitgegaan dat de foto zo gemaakt zou worden dat de sleeër naar rechts zou gaan door het beeld en niet meteen eruit zou verdwijnen.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Uhm neen, dat is skeleton, kijk maar eens goed, de sleeer ligt op zijn buik... (of hij heeft heel flexibele enkels)
Het ligt niet aan jou hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 10:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu ook. Was uitgegaan dat de foto zo gemaakt zou worden dat de sleeër naar rechts zou gaan door het beeld en niet meteen eruit zou verdwijnen.
Ik dacht al, ik zie hem toch duidelijk op zijn buik liggenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou hoor
Ik moest ook een paar keer kijken, zelfs na het antwoord van Guard
jah slaap nog halfquote:Op maandag 8 maart 2010 10:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik zie hem toch duidelijk op zijn buik liggenEn ik weet wel het verschil tussen skeleton en rodelen
Het is kwart over 11, ben jij niet al heel lang aan het werk?quote:
ehm ..aanwezig ... zit weer bij saai bedrijf waar bijna niks te doen isquote:Op maandag 8 maart 2010 11:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is kwart over 11, ben jij niet al heel lang aan het werk?
Ah ok, ik ga zo maar weer eens wat doen voor mijn tentamens...quote:Op maandag 8 maart 2010 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm ..aanwezig ... zit weer bij saai bedrijf waar bijna niks te doen is
uitslaperquote:
Mmmmm 9.00 ongeveer, al naar de AH geweest. Zijn er nog steeds binnen aan het verbouwen , gaat wel wat worden denk ik bij de Jan Heinstraat.quote:
nog steeds uitslaperquote:Op maandag 8 maart 2010 11:30 schreef maril het volgende:
[..]
Mmmmm 9.00 ongeveer, al naar de AH geweest. Zijn er nog steeds binnen aan het verbouwen , gaat wel wat worden denk ik bij de Jan Heinstraat.
Is er veel veranderd?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:30 schreef maril het volgende:
[..]
Mmmmm 9.00 ongeveer, al naar de AH geweest. Zijn er nog steeds binnen aan het verbouwen , gaat wel wat worden denk ik bij de Jan Heinstraat.
Juist! Zon + Erdingers!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:37 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met die pleurissneeuw! Ik wil gewoon zon! Dat is toch niet teveel gevraagd zo halverwege maart?!
Ik ben zo wanhopig toe aan de zon dat ik zelfs met een rosebiertje genoegen zou nemen! 1 slokje dan.quote:
Zou je zelfs met een zoete witte wijn genoegen nemen?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:09 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ik ben zo wanhopig toe aan de zon dat ik zelfs met een rosebiertje genoegen zou nemen! 1 slokje dan.
Ik welquote:Op maandag 8 maart 2010 13:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zou je zelfs met een zoete witten wijn genoegen nemen?
Ik zou baden in de Smirfnoff Ice voor terras+zonnetje.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zou je zelfs met een zoete witte wijn genoegen nemen?
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:33 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ik zou baden in de Smirfnoff Ice voor terras+zonnetje.
nee, dit is vanwege de omgekomen brandweerman in Groningenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:12 schreef SpeCulaes het volgende:
Zelfs de brandweer heeft het gehad met de sneeuw...
denk gelijk ?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:27 schreef SpeCulaes het volgende:
Als je cash stort bij je eigen bank, hoe lang duurt het dan voordat het op je rekening staat?
Zou me niets verbazen als de bank het even ergens op een tussenrekening parkeert, om er nog even rente over te trekkenquote:
Bij de Postbank zou dat absoluut gebeuren, dan krijg jeje geld ergens in december pasquote:Op maandag 8 maart 2010 16:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als de bank het even ergens op een tussenrekening parkeert, om er nog even rente over te trekken
Bij de Rabo direct.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:27 schreef SpeCulaes het volgende:
Als je cash stort bij je eigen bank, hoe lang duurt het dan voordat het op je rekening staat?
volgens mij is abn ook direct jahquote:Op maandag 8 maart 2010 16:32 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Bij de Postbank zou dat absoluut gebeuren, dan krijg jeje geld ergens in december pas. Heeft de ABN ook van dit soort praktijken? Bij een transfer tussen rekeningen bij de ABN zelf gaat het direct.
Oh dat weet ik niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:42 schreef SpeCulaes het volgende:
Kan je trouwens ook storten bij een andere bank die het geld dan vervolgens overmaakt? Of kost dat geld?
Scheelt me weer fietsen naar de Spoorlaan, kortom 10 minuten die ik beter kan besteden.
Dat kan volgens mij niet eens...quote:Op maandag 8 maart 2010 16:42 schreef SpeCulaes het volgende:
Kan je trouwens ook storten bij een andere bank die het geld dan vervolgens overmaakt? Of kost dat geld?
Scheelt me weer fietsen naar de Spoorlaan, kortom 10 minuten die ik beter kan besteden.
Agreed, kan niet, want je hebt geen rekening bij die andere bank.. (of wel natuurlijk, maar dan moet je overboeken.. )quote:
Trouwens.. daar i tijdje geleden toch zo'n heibel om geweest, dat de banken die rente erover trekken.. Kan ook zijn dus dat dat ondertussen is veranderd bedenk ik me net..quote:Op maandag 8 maart 2010 16:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Niet waarStaat er de volgende dag pas op. Zoals Guard al zei, rente trekken
en dan duurt het langer dan die 10 minuten die nodig is om naar de spoorlaan te fietsen...quote:Op maandag 8 maart 2010 16:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Agreed, kan niet, want je hebt geen rekening bij die andere bank.. (of wel natuurlijk, maar dan moet je overboeken.. )
Topic-killerquote:Op maandag 8 maart 2010 16:50 schreef Guard het volgende:
[..]
en dan duurt het langer dan die 10 minuten die nodig is om naar de spoorlaan te fietsen...
Whut? Waarom dat dan? Moet ik dan weer bewijs laten zien dat de auto op mijn naam staat etc.?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:08 schreef Stuurloos het volgende:
Vanmiddag ff langs gemeentehuis, moet mn parkeervergunning opnieuw gaan aanvragen want die vervallen per 1 april voor iedereen in het centrum
Bepaalde gedeelten krijgen een nieuw gebied toegewezen en daarbij hoort een nieuwe kaart. Kost me 20 eurocent meer per kwartaal dus is te overzien. Meer info: www.tilburg.nl/parkeerreguleringquote:Op maandag 8 maart 2010 19:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Whut? Waarom dat dan? Moet ik dan weer bewijs laten zien dat de auto op mijn naam staat etc.?
hoi hoi mevrouwquote:
met mij gaat het ook goedquote:
aah nog ver weg dusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Ja, lekker zonnetje idd, hier ook. Straks maar eens richting Tilburg.
Si ?quote:
ehm doe mij maar een pizzaqquote:
quote:
que va mucho conmigo, gracias! ir a hacer algo hoy?quote:
Nee geen shoarma pizza, doe maar pizza hawaiiquote:
¡Si! Deposito del dinero en el banco y tengo estudiar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
que va mucho conmigo, gracias! ir a hacer algo hoy?
(nu is mijn Spaanse kennis op)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |