Dat zijn meer worstjes met pureequote:
Dan ga je wokkenquote:
Sinds wanneer ben jij tijdgebondenquote:
Hete zomersquote:Op zondag 7 maart 2010 17:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Net zo lekker klef als jouw hete zomers
* om zich heen kijkt, niemand zietIk weet het nietquote:
3e met playbackshowquote:
Ja ze zeggen hetquote:Op zondag 7 maart 2010 17:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja regelmaat schijnt goed voor je te zijn
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:12 schreef Noek het volgende:
Ipv de pinquins terroriseren was het vandaag tijd voor de Emoe.
God, wij zijn echt goed. Mijn sjaal haatte die helemaal intens en toen was het ON!![]()
[ afbeelding ]
Wat en graftak dat beestquote:Op zondag 7 maart 2010 17:12 schreef Noek het volgende:
God, wij zijn echt goed. Mijn sjaal haatte die helemaal intens en toen was het ON!![]()
[ afbeelding ]
quote:
van de week maar eens wortelenstamp makenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik lag ff relaxt op de bank tv te kijken.
Tis peen met uien
[ afbeelding ]
Wist niet dat die beesten van die mooie bruine ogen haddenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:12 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor saus gooi jij daarop Marrijequote:Op zondag 7 maart 2010 17:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik lag ff relaxt op de bank tv te kijken.
Tis peen met uien
[ afbeelding ]
Ja hoor, zit je lekker in kamp Emoe. Ik keek zo naar dat beest en hij/zij bleef maar pikken met dat stomme hoofd.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wist niet dat die beesten van die mooie bruine ogen hadden![]()
Ze kijken ook zo van "WTF moet jij nu weer van mij?"
Que?...Je doet toch met gewichten ?quote:Op zondag 7 maart 2010 17:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb in februari het gewicht van 6.5 afrikaanse olifanten getild in de sportschool. Dat krijg je dan in je mailbox, op zondagmiddag.
Opschepper!quote:Op zondag 7 maart 2010 17:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb in februari het gewicht van 6.5 afrikaanse olifanten getild in de sportschool. Dat krijg je dan in je mailbox, op zondagmiddag.
Ja alles is digitaal daar, dus ze houden iedere kg bij. Aan 't einde van de maand krijg je dan je erbarmelijke resultaat te zienquote:
Nou, echt. Het aantal calorieen staat gelijk aan 2.2 roomijsjes (aaaaaaaaaahquote:
Doseer jus Naturel van Maggi:quote:Op zondag 7 maart 2010 17:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat voor saus gooi jij daarop Marrije
Blij dat ik daar niet sport.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja alles is digitaal daar, dus ze houden iedere kg bij. Aan 't einde van de maand krijg je dan je erbarmelijke resultaat te zien. Uitgedrukt in olifanten
.
Damn, dat is 32.500 kilo en dat is meer dan 1000 kilo per dagquote:Op zondag 7 maart 2010 17:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat aantal heb ik dan wel weer gehaald.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou, echt. Het aantal calorieen staat gelijk aan 2.2 roomijsjes (aaaaaaaaaah!).
Jij snapt het hahaquote:Op zondag 7 maart 2010 17:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Blij dat ik daar niet sport.
U bent deze maand het gewicht van 4 olifanten aangekomen, chapeau![]()
Daarom sport ik maar helemaal niet.
Ik wil niet zukke mailtjes!
23.408 om precies te zijnquote:Op zondag 7 maart 2010 17:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Damn, dat is 32.500 kilo en dat is meer dan 1000 kilo per dag![]()
Dat kan toch niet kloppen Piet?
Met het tillen van olifanten boeit het aantal kcal helemaal niet. Spieren moeten eten en vis moet zwemmen.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou, echt. Het aantal calorieen staat gelijk aan 2.2 roomijsjes (aaaaaaaaaah!).
Nee ik dacht dat Pietje niet in de gewichten hingquote:Op zondag 7 maart 2010 17:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Jij dacht dat die sportschool olifanten in het rek had staan?
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
U bent deze maand het gewicht van 4 olifanten aangekomen, chapeau![]()
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat aantal heb ik dan wel weer gehaald.
De eerste week van Februari al
ik doe altijd setjes van 3 x 16quote:Op zondag 7 maart 2010 17:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
23.408 om precies te zijn. Maar je doet alle oefeningen 2x16 keer, en als je dan 40 kilo hebt zit je na 5min al op 1280kg
.
Dan betreft het de Aziatische Olifant, die is lichter van gewicht dan de Afrikaansequote:Op zondag 7 maart 2010 17:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
23.408 om precies te zijn. Maar je doet alle oefeningen 2x16 keer, en als je dan 40 kilo hebt zit je na 5min al op 1280kg
.
Godverdomse kniesoor.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan betreft het de Aziatische Olifant, die is lichter van gewicht dan de Afrikaanse
Er staat zelfs een plaatje bij, voor de spierbundels die niet snappen wat een olifant isquote:Op zondag 7 maart 2010 17:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan betreft het de Aziatische Olifant, die is lichter van gewicht dan de Afrikaanse
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat kan je gewoon aanpassen, cool.
Dat is voor de anabolen gebruikersquote:Op zondag 7 maart 2010 17:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er staat zelfs een plaatje bij, voor de spierbundels die niet snappen wat een olifant is!
Deze dus: [ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Godverdomse kniesoor.
Pietje tilt olifanten en dat is heel knap van Pietje.
Joe jjedoean hoojj, jongen.
Pietjes penis is op dit moment 1/100-ste van die van de Afrikaanse olifant en behoeft nog enige trainingquote:
Oh wat fijn!quote:Op zondag 7 maart 2010 17:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die meet was ok, er kwam niemand opdagen, alleen ik en mijn mederijder![]()
En ja, wij zijn nu een kliek
Ik denk dat het ook iets voor mij is, thanks boy~quote:Op zondag 7 maart 2010 17:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Armin & orkest is trouwens te downloaden: klik
Ik vind 't erg tof.
Ja, dat is waar. Niet of veel te laatquote:Op zondag 7 maart 2010 17:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh wat fijn!![]()
Typisch Roemeens gebruik toch, dat niet opdagen.
1, veel te weinigquote:Op zondag 7 maart 2010 17:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
ff serieus, hoe vaak per week ga je sporten Piet?
Als je een beetje doorfietst in een lekker tempo dan heb je in ieder geval je verplichte dagelijkse beweging in de knip.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
1, veel te weinig.
Maar ik fiets wel 2x 5km per dag nu.
Lekker, al hangt het er een beetje vanaf wat je er in gaat gooienquote:Op zondag 7 maart 2010 17:44 schreef Kally het volgende:
Ik heb geen zin om te koken, denk dat ik de frituurpan maar aanzet
Nou denk patat en een mexicanoquote:Op zondag 7 maart 2010 17:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lekker, al hangt het er een beetje vanaf wat je er in gaat gooien
Wijko?quote:Op zondag 7 maart 2010 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou denk patat en een mexicanomet pindasaus maar die niet uit de frituurpan
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:50 schreef Laysa het volgende:
Ohooooooooooo wat ongezond...zou ik nou nooit doen![]()
![]()
![]()
da weet ik tochquote:Op zondag 7 maart 2010 17:51 schreef Kally het volgende:
[..]
die ene keer in de weet ik hoeveel weken dat ik dat doe, en heb vanmiddag braaf een vers groentesoepje op
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:55 schreef Deisyy het volgende:
Op mijn menu staat vanavond in serranoham gewikkelde kipfilet met daarover gebakken champignons, erbij Italiaanse roerbakgroente en aardappelpuree
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:55 schreef Laysa het volgende:
O God....Ik heb voor een heel weeshuis gekookt geloof ik
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:55 schreef Deisyy het volgende:
Op mijn menu staat vanavond in serranoham gewikkelde kipfilet met daarover gebakken champignons, erbij Italiaanse roerbakgroente en aardappelpuree
En wa hedde gij gekookt dan?quote:Op zondag 7 maart 2010 17:55 schreef Laysa het volgende:
Tis een uitprobeersel, dus misschien heb ik hierna iets goed te makenquote:
Eet maar lekker zelf op, vanavond om 11 uur nog maar een keer happen, want morgen moet je weer aan het werkquote:Op zondag 7 maart 2010 17:55 schreef Laysa het volgende:
Klinkt iig goed dus zal wel meevallenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tis een uitprobeersel, dus misschien heb ik hierna iets goed te maken
Ik heb kipfilet gesneden...die in de wok met krieltjes ( die ik net nog moest ontdooien in de magnoquote:
Er zitten champignons bij, dus dan is het altijd goedquote:
om 10 uur ga ik uiteraard een boterham met pindakaas etenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eet maar lekker zelf op, vanavond om 11 uur nog maar een keer happen, want morgen moet je weer aan het werk
Dat klinkt ook lekkerquote:Op zondag 7 maart 2010 17:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb kipfilet gesneden...die in de wok met krieltjes ( die ik net nog moest ontdooien in de magno) en nu heb ik er net wokgroenten bij gegooid...tis ruim genoeg voor 4 volwassen personen...dat betekend dus dat ik er 6 x van kan eten
Dan ga ik even ergens kijken of er swatches zijn want dan wil ik er vast wel 100 ofzo.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:57 schreef CarOnline het volgende:
Oh Noek, ik heb gister een paar P2's gescoord![]()
1xkobaltblauw, 1x soort zeeblauw met gouden glans en 1x zilvergrijs.
Ga dinsdag weer, heb al een bestellijst. Wil jij ook nog?
Ha!quote:Op zondag 7 maart 2010 18:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
om 10 uur ga ik uiteraard een boterham met pindakaas eten
Dus moet je het veel vaker doenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:05 schreef Laysa het volgende:
Godver...Eik kan ik gewoon ontzettend lekker koken![]()
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:05 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik verheug me meer op morgen, dan ga ik met mijn zussen kaasfonduen en dat is niet alleen lekker maar ook heel gezellig
Dat is ook zo, dus doet het gewoonquote:Op zondag 7 maart 2010 18:05 schreef Laysa het volgende:
Godver...Eik kan ik gewoon ontzettend lekker koken![]()
Ze kosten maar 1,55 per stuk, en dekken echt voortreffelijkquote:Op zondag 7 maart 2010 18:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan ga ik even ergens kijken of er swatches zijn want dan wil ik er vast wel 100 ofzo.
Maar lieve CarO, mag ik soms via jou MAC-cosmetics bestellen?
Als je een hunebed wil, let me know hè! Ik regel dat!
Lakt het goed?
Nu de haarkleur nog. Man man, wan een drukte.
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haaaa een Hunebed. Heel verleidelijk!
Nou, ik ga even denken of ik dat leuk vind in de achtertuin, ik laat het je wel weten.
Gij zult de naam van God niet misbruikenquote:
Lekker geslapen ?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gij zult de naam van God niet misbruiken
Yepquote:
Wat trots op mij omdat ik goed kan frituren, of op jezelf dat je dat dachtquote:Op zondag 7 maart 2010 18:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat je één van de intelligentste users was hier![]()
*Trots is
Ze slapen niet echt lekker, maar je krijgt er wel een paar eeuwen garantie opquote:Op zondag 7 maart 2010 18:08 schreef CarOnline het volgende:
Nou, ik ga even denken of ik dat leuk vind in de achtertuin, ik laat het je wel weten.
Op jou natuurlijk, 't valt heus niet mee om een patatje goed te bakkenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat trots op mij omdat ik goed kan frituren, of op jezelf dat je dat dacht
Dat is waarquote:Op zondag 7 maart 2010 18:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Op jou natuurlijk, 't valt heus niet mee om een patatje goed te bakken
Bij jou ja, bij mij is het gewoon patat heurquote:
Ik zal jou eens lekker gaan misbruikenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gij zult de naam van God niet misbruiken
Ik kan er niet meer tegen, wordt niet misselijk maar helemaal eng in mijn hoofd, dus ik pasquote:Op zondag 7 maart 2010 18:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jezus, ziek dit, vanaf 3:00
Zouden jullie hier instappen?
Barbaar!quote:Op zondag 7 maart 2010 18:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij jou ja, bij mij is het gewoon patat heur
Alweer? Ik ben een mens van vlees en bloed! Ik ben geen machine!quote:
Ik vind een schommel al eng!quote:Op zondag 7 maart 2010 18:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jezus, ziek dit, vanaf 3:00
Zouden jullie hier instappen?
Je moet wel, je zoontje is met een jaar of twee 1.50 meter en wil dan overal inquote:Op zondag 7 maart 2010 18:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan er niet meer tegen, wordt niet misselijk maar helemaal eng in mijn hoofd, dus ik pas
Niet Zeurenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Barbaar!![]()
[..]
Alweer? Ik ben een mens van vlees en bloed! Ik ben geen machine!![]()
[..]
Ik vind een schommel al eng!
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet wel, je zoontje is met een jaar of twee 1.50 meter en wil dan overal in
He dat paste op alledriequote:
Ja ze past ook overal op! Net een zwitsers zakmes, ze heeft zoveel handige functies!quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja ze past ook overal op! Net een zwitsers zakmes, ze heeft zoveel handige functies!
Ja Babs, van hartequote:Op zondag 7 maart 2010 18:34 schreef Anniebab het volgende:
Heeeeyyy jongens, iedereen die ik nog niet bedankt heb, bij deze en Deisyy wat een lekkere taart was dat...![]()
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja ze past ook overal op! Net een zwitsers zakmes, ze heeft zoveel handige functies!
O ja whoehoe, jij mag met zequote:
Ik haak niet zo heel snel af met die dingen, maar deze gaat mij te verquote:Op zondag 7 maart 2010 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
whehe, moet je wel voorin gaan zitten.
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja whoehoe, jij mag met zeik maak wel foto's en film, toch fijn dat J meteen verliefd op je was dan wil hij tenminste
Ooh, bloemen ,plant, lekker luchtje, geldquote:Op zondag 7 maart 2010 18:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja Babs, van harte![]()
Wat heb je gekregen?
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
leuk man...samen gillen hoog in de lucht
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ooh, bloemen ,plant, lekker luchtje, geldEn ee n halve volle bak heb ik, teveel vino....
Ja, dan heb ik jouw adres nodig. Ik bestel het nu altijd via de vs maar dat is een jedoe en Dld levert wel, de schattekes.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ze kosten maar 1,55 per stuk, en dekken echt voortreffelijk![]()
Heb ook de mat TC en meteen al doorverkocht![]()
Wil je mn adres gebruiken?
Ah leuk, ik heb 'm net opgezet.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:46 schreef Noek het volgende:
Pietje, Armin is binnen. Ben er even snel doorgegaan. Tof!
Geen problemen mee hier, dus het ligt aan jouquote:Op zondag 7 maart 2010 19:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Is Fok! bij jullie ook zo traag? Er is hier bijna geen doorkomen aan
Bij mij is t ook minder snel dan gewoon...quote:Op zondag 7 maart 2010 19:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bij mij ook traagquote:Op zondag 7 maart 2010 19:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nah, al het andere op internet gaat wel goed, maar hier duurt één op de drie pagina's ongeveer twee minuten voordat ik hem weer in beeld heb.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen problemen mee hier, dus het ligt aan jou
Ach man, je bent zelf niet in balans.quote:
Wat ga je erin gooien?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn is 't al zo laat, even de oven aanslingeren.
Tis koffie tijd hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn is 't al zo laat, even de oven aanslingeren.
Afbakbroodquote:
Ja m'n ritme wat doe ikquote:
Ik heb express op jou gewachtquote:Op zondag 7 maart 2010 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Afbakbrood![]()
[..]
Ja m'n ritme wat doe ik
haha Jazeker, ik heb je ervoor bedankt, hij is top!!!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:26 schreef Deisyy het volgende:
Annie, had je mijn taart voor jou nog gezien?
[ afbeelding ]
Wat heb je allemaal voor je verjaardag gehad?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
haha Jazeker, ik heb je ervoor bedankt, hij is top!!!
Ach ,ik koop alles wat ik wil altijd, als dat kan, maar heb een mooie bos bloemen , een flesje Noa, een plant en geld gekregen...van alles wat eik.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal voor je verjaardag gehad?
Je bent toch wel flink verwend he.
Mmm.... Noah, die is lekker, ik heb hem zelf ookquote:Op zondag 7 maart 2010 19:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach ,ik koop alles wat ik wil altijd, als dat kan, maar heb een mooie bos bloemen , een flesje Noa, een plant en geld gekregen...van alles wat eik.
Ja die moet ik altijd in huis hebben...quote:Op zondag 7 maart 2010 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mmm.... Noah, die is lekker, ik heb hem zelf ook
Ik had het een tijdje niet gebruikt en heb het afgelopen week herondekt. Lekker hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 19:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja die moet ik altijd in huis hebben...
Ja, ik had de hele bups woensdag ook al gehad, en vandaag van half twee tot zeg maar 6 uur half 7, nou kan ie wel weer....quote:Op zondag 7 maart 2010 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het een tijdje niet gebruikt en heb het afgelopen week herondekt. Lekker hoor![]()
Heb je je visite nu achter de rug?
Het is altijd wel gezellig, maar je bent wel de hele dag aan het hollenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja, ik had de hele bups woensdag ook al gehad, en vandaag van half twee tot zeg maar 6 uur half 7, nou kan ie wel weer....
Nee, dat gaat niet samen, ik vierde mijn zoons verjaardag vroeger weleens samen met de mijne, maar dat wilde hij op een gegeven moment niet meer, dat begrijp ik wel.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is altijd wel gezellig, maar je bent wel de hele dag aan het hollen![]()
Ik ben volgende maand jarig, maar denk niet dat ik het ga vieren omdat ik dan misschien net wel of niet klaar ben met de verbouwing.
Ja hij is mooi he?Ik vond m ook leuk.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:51 schreef Copycat het volgende:
Ik vond Avatar gewoon een leuke film. Had het niet verwacht, maar ik heb mijn ogen uitgekeken.
En dan ga ik nu maar eens mijn uitgestelde werk doen.
Ik ben ook volgende maand jarig...en ik ga het ook niet vieren, net als alle andere jarenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is altijd wel gezellig, maar je bent wel de hele dag aan het hollen![]()
Ik ben volgende maand jarig, maar denk niet dat ik het ga vieren omdat ik dan misschien net wel of niet klaar ben met de verbouwing.
Ik zat er niet zo op te wachten op naar Avatar te gaan, maar omdat mijn zoon graag wilde ging ik mee, maar ik vond het echt mooi.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:51 schreef Copycat het volgende:
Ik vond Avatar gewoon een leuke film. Had het niet verwacht, maar ik heb mijn ogen uitgekeken.
Ja was het leuk? en de friettent?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:51 schreef Copycat het volgende:
Ja, geen probleem, mag je wel gebruiken.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik jouw adres nodig. Ik bestel het nu altijd via de vs maar dat is een jedoe en Dld levert wel, de schattekes.![]()
Ik zag het ja. Wil je die zelf niet houden? Is wel leuk dat matte toch?
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:04 schreef Copycat het volgende:
Absoluut een prachtige film. Ik wil ook op Pandora wonen! De snackbar was okay, maar het was vooral gezellig om eens een keer wat alleen samen met dit neefje te doen. Meestal is het andere (logeer)neefje er dan ook bij, nu waren we voor het eerst met z'n tweetjes. Nou ja, met z'n tweetjes ... de hele zaal zat vol en een van mijn beste (mee naar Indonesië-)vrienden met vriendin pal voor ons.
Ik ben te lui om aan te bieden het voor je te doenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:34 schreef Lotusss het volgende:
Potverdorie, ik ben nog te lui om een pizza te bestellen
Ik heb het met de laatste energie toch gedaan... maar het heeft me anderhalf uur gekost om een keer dat foldertje erbij te pakkenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben te lui om aan te bieden het voor je te doen
En dan verwacht je zeker wel dat de pizza er binnen een half uur isquote:Op zondag 7 maart 2010 20:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb het met de laatste energie toch gedaan... maar het heeft me anderhalf uur gekost om een keer dat foldertje erbij te pakken
Een kwartier, maxquote:Op zondag 7 maart 2010 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
En dan verwacht je zeker wel dat de pizza er binnen een half uur is
Ik verwacht het niet, maar meestal zijn ze er zelfs binnen 25 minutenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
En dan verwacht je zeker wel dat de pizza er binnen een half uur is
*rekentquote:Op zondag 7 maart 2010 20:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet, maar meestal zijn ze er zelfs binnen 25 minuten
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, ik mik ze gewoon in de oven.
Heb geen pizza's (of ander eten) in huis. Dus vandaar even bellen.quote:
Dank jequote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:56 schreef Kally het volgende:![]()
Ik ben de enige, echte topic killer vandaag
![]()
Jij weerquote:Op zondag 7 maart 2010 20:56 schreef Kally het volgende:![]()
Ik ben de enige, echte topic killer vandaag
![]()
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ga jij ook nog ff reageren, ik was aan het killen hoor
quote:
quote:
Ik zit nu even NCIS te kijken.quote:
Oke Pietje, een publiek geheim, vrouwen hoeven niet logisch te zijn, dat is ons voorrechtquote:
Het enige recht, ach laat ook maarquote:Op zondag 7 maart 2010 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke Pietje, een publiek geheim, vrouwen hoeven niet logisch te zijn, dat is ons voorrecht
... en de enige taal...quote:Op zondag 7 maart 2010 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het enige recht, ach laat ook maar.
Hoezo stap je over op rokken...of broekloosquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
en de enige taal ik heb m'n broek verkocht. Nee, ik vat 'm nog steeds niet?
Ik doe wel een andere aanquote:Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoezo stap je over op rokken...of broekloos
Als ik 2 posts aan elkaar plak snap ik er ook niets meer vanquote:Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
en de enige taal ik heb m'n broek verkocht. Nee, ik vat 'm nog steeds niet?
die te strak zat, jaquote:Op zondag 7 maart 2010 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
De levis die niet de goede maat bleek te zijn?
... IS HORIZONTAAL !!!!!EINZ!!!ROFLOL!!!quote:
nouja, netter was als ik winst had gemaakt, maar ik had 'm al ff te koop staan en kon 'm nu dus kwijtquote:
Niet slecht hoor.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
nouja, netter was als ik winst had gemaakt, maar ik had 'm al ff te koop staan en kon 'm nu dus kwijt
Lach me niet uitquote:
Meestal...jaja...meestal is de maat van 1 merk gewoon hetzelfde...alleen deze keer niet...daarom ging D.tje hem verkopen...toch D.?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lach me niet uit. Ieder merk heeft toch andere interpretatie van maten. Je past in de winkel toch ook niet voor niks kleren?
Zolang je de interpretatie van de maat weet hoef je toch niet te passen?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lach me niet uit. Ieder merk heeft toch andere interpretatie van maten. Je past in de winkel toch ook niet voor niks kleren?
En de koper krijgt dus te maken met hetzelfde probleem.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Meestal...jaja...meestal is de maat van 1 merk gewoon hetzelfde...alleen deze keer niet...daarom ging D.tje hem verkopen...toch D.?
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Meestal...jaja...meestal is de maat van 1 merk gewoon hetzelfde...alleen deze keer niet...daarom ging D.tje hem verkopen...toch D.?
Nee, want ik heb netjes de reden van verkoop erbij gezet en hem ook als een maat kleiner aangebodenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En de koper krijgt dus te maken met hetzelfde probleem.
* zet D. op de blacklist
ja maar,,,,diegene is misschien wel 1 cm kleiner qua omvang...je weet natuurlijk niet Hoe D.tje de broek heeft omschreven in zn advertentiequote:Op zondag 7 maart 2010 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En de koper krijgt dus te maken met hetzelfde probleem.
* zet D. op de blacklist
Spuit 11quote:Op zondag 7 maart 2010 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang je de interpretatie van de maat weet hoef je toch niet te passen?
Wat was het cadeautje?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:28 schreef D. het volgende:
Oja, mijn nichtje was heul blij met haar cadeautje
Owja jij was Baby kijkenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:28 schreef D. het volgende:
Wat had je voor haar gekocht?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:28 schreef D. het volgende:
En moet weer aan een chocoshake denken (timmy turner)quote:
quote:
Mijn zoon kijkt er ook nog graag naar en dat is mijn tekst van het liedjequote:Op zondag 7 maart 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
En moet weer aan een chocoshake denken (timmy turner)
Ja dat is ook het enige woord in die zin die ik verstaquote:Op zondag 7 maart 2010 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zoon kijkt er ook nog graag naar en dat is mijn tekst van het liedje![]()
Krijsend: CHOCOSHAKE!!!
En Vicky: Ja, dahaag!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is ook het enige woord in die zin die ik versta
quote:
quote:
Ow hoe schattigquote:
Nohhhhhquote:Op zondag 7 maart 2010 21:36 schreef D. het volgende:
En hier ligt ze lekker te slapen in de armen van haar trotse oom
[ afbeelding ]
Liefquote:Op zondag 7 maart 2010 21:36 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Ach gosh, wat een poppetjequote:Op zondag 7 maart 2010 21:36 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Wat een popje D.![]()
Misschien dan toch maar een babietje in plats van een poesje
Ik wou net zeggen, goh ik wil ook nog wel een dochterquote:Op zondag 7 maart 2010 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Wat een popje D.![]()
We willen toch wel weer graag een kleintje uit een nestje, zodat we har van jongs af op zien groeien enzoquote:Op zondag 7 maart 2010 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed zo, een kleintje? Of uit het asiel ofzo
Het ene hoeft het andere niet uit te sluitenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Wat een popje D.![]()
Ik hoorde het al bij het journaal van 19:00u op de radioquote:Op zondag 7 maart 2010 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op SBS6 gaat Alberto weer inbreken op Schiphol.
Ja had ik ook, ik wilde er 1, maar toen kwam ik bij het nestje en waren er 4 rooie, 2 poesjes en 2 katersquote:Op zondag 7 maart 2010 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We willen toch wel weer graag een kleintje uit een nestje, zodat we har van jongs af op zien groeien enzo![]()
Maar nu zitten we nog in de verbouwing en begin mei gaan we nog een paar dagen naar Frankrijk en ik wil er echt de tijd voor vrij maken.
Maar een poesje houdt je 's nachts toch minder uit je slaapquote:Op zondag 7 maart 2010 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Het ene hoeft het andere niet uit te sluiten
Ze is helemaalquote:Op zondag 7 maart 2010 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Het is ook wel een heel mooi meisje D. en ze ligt er zo tevreden bij
nou, dan ken jij onze Kleine nietquote:Op zondag 7 maart 2010 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar een poesje houdt je 's nachts toch minder uit je slaap
Jij hebt er 2 tegelijk genomen? Dat is ook leuk, je brengt me misschien wel op een idee.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja had ik ook, ik wilde er 1, maar toen kwam ik bij het nestje en waren er 4 rooie, 2 poesjes en 2 katersja en kies dan maar eens, dus toen maar een kater en poesje
![]()
, geboren op 2e paasdag
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt er 2 tegelijk genomen? Dat is ook leuk, je brengt me misschien wel op een idee.![]()
Ze zijn dus nog geen jaar oud.
Ja ze zijn ook echt lief, ze zeggen wel eens met 2 tegelijk worden ze minder aanhalig, nou het zijn echt kroelkippies, en natuurlijk vreselijk ondeugend, vooral het mannetjequote:Op zondag 7 maart 2010 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt er 2 tegelijk genomen? Dat is ook leuk, je brengt me misschien wel op een idee.![]()
Ze zijn dus nog geen jaar oud.
Meneer Deisyy: Dan hebben we toch een klein technisch probleempjequote:Op zondag 7 maart 2010 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
* Deisyy tegen meneer Deisyy: Schat, ik wil 2 poesjes, én een baby
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meneer Deisyy: Dan hebben we toch een klein technisch probleempje
Het schijnt dat techische probleempjes ook weer 'opgelost' kunnen wordenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meneer Deisyy: Dan hebben we toch een klein technisch probleempje
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Het schijnt dat techische probleempjes ook weer 'opgelost' kunnen worden
ananassapquote:
Ja bijna 10 uurquote:
Bij Laysa welquote:
Zonder stukjes, uit pak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |