O ja whoehoe, jij mag met zequote:
Ik haak niet zo heel snel af met die dingen, maar deze gaat mij te verquote:Op zondag 7 maart 2010 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
whehe, moet je wel voorin gaan zitten.
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja whoehoe, jij mag met zeik maak wel foto's en film, toch fijn dat J meteen verliefd op je was dan wil hij tenminste
Ooh, bloemen ,plant, lekker luchtje, geldquote:Op zondag 7 maart 2010 18:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja Babs, van harte![]()
Wat heb je gekregen?
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
leuk man...samen gillen hoog in de lucht
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ooh, bloemen ,plant, lekker luchtje, geldEn ee n halve volle bak heb ik, teveel vino....
Ja, dan heb ik jouw adres nodig. Ik bestel het nu altijd via de vs maar dat is een jedoe en Dld levert wel, de schattekes.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ze kosten maar 1,55 per stuk, en dekken echt voortreffelijk![]()
Heb ook de mat TC en meteen al doorverkocht![]()
Wil je mn adres gebruiken?
Haaaa een Hunebed. Heel verleidelijk!
Nou, ik ga even denken of ik dat leuk vind in de achtertuin, ik laat het je wel weten.
Ah leuk, ik heb 'm net opgezet.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:46 schreef Noek het volgende:
Pietje, Armin is binnen. Ben er even snel doorgegaan. Tof!
Geen problemen mee hier, dus het ligt aan jouquote:Op zondag 7 maart 2010 19:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Is Fok! bij jullie ook zo traag? Er is hier bijna geen doorkomen aan
Bij mij is t ook minder snel dan gewoon...quote:Op zondag 7 maart 2010 19:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bij mij ook traagquote:Op zondag 7 maart 2010 19:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nah, al het andere op internet gaat wel goed, maar hier duurt één op de drie pagina's ongeveer twee minuten voordat ik hem weer in beeld heb.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen problemen mee hier, dus het ligt aan jou
Ach man, je bent zelf niet in balans.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |