Yepquote:
Wat trots op mij omdat ik goed kan frituren, of op jezelf dat je dat dachtquote:Op zondag 7 maart 2010 18:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat je één van de intelligentste users was hier![]()
*Trots is
Ze slapen niet echt lekker, maar je krijgt er wel een paar eeuwen garantie opquote:Op zondag 7 maart 2010 18:08 schreef CarOnline het volgende:
Haaaa een Hunebed. Heel verleidelijk!
Nou, ik ga even denken of ik dat leuk vind in de achtertuin, ik laat het je wel weten.
Op jou natuurlijk, 't valt heus niet mee om een patatje goed te bakkenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat trots op mij omdat ik goed kan frituren, of op jezelf dat je dat dacht
Dat is waarquote:Op zondag 7 maart 2010 18:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Op jou natuurlijk, 't valt heus niet mee om een patatje goed te bakken
Bij jou ja, bij mij is het gewoon patat heurquote:
Ik zal jou eens lekker gaan misbruikenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gij zult de naam van God niet misbruiken
Ik kan er niet meer tegen, wordt niet misselijk maar helemaal eng in mijn hoofd, dus ik pasquote:Op zondag 7 maart 2010 18:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jezus, ziek dit, vanaf 3:00
Zouden jullie hier instappen?
Barbaar!quote:Op zondag 7 maart 2010 18:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij jou ja, bij mij is het gewoon patat heur
Alweer? Ik ben een mens van vlees en bloed! Ik ben geen machine!quote:
Ik vind een schommel al eng!quote:Op zondag 7 maart 2010 18:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jezus, ziek dit, vanaf 3:00
Zouden jullie hier instappen?
Je moet wel, je zoontje is met een jaar of twee 1.50 meter en wil dan overal inquote:Op zondag 7 maart 2010 18:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan er niet meer tegen, wordt niet misselijk maar helemaal eng in mijn hoofd, dus ik pas
Niet Zeurenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Barbaar!![]()
[..]
Alweer? Ik ben een mens van vlees en bloed! Ik ben geen machine!![]()
[..]
Ik vind een schommel al eng!
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet wel, je zoontje is met een jaar of twee 1.50 meter en wil dan overal in
He dat paste op alledriequote:
Ja ze past ook overal op! Net een zwitsers zakmes, ze heeft zoveel handige functies!quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja ze past ook overal op! Net een zwitsers zakmes, ze heeft zoveel handige functies!
Ja Babs, van hartequote:Op zondag 7 maart 2010 18:34 schreef Anniebab het volgende:
Heeeeyyy jongens, iedereen die ik nog niet bedankt heb, bij deze en Deisyy wat een lekkere taart was dat...![]()
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja ze past ook overal op! Net een zwitsers zakmes, ze heeft zoveel handige functies!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |