quote:Op zondag 7 maart 2010 17:55 schreef Deisyy het volgende:
Op mijn menu staat vanavond in serranoham gewikkelde kipfilet met daarover gebakken champignons, erbij Italiaanse roerbakgroente en aardappelpuree
En wa hedde gij gekookt dan?quote:Op zondag 7 maart 2010 17:55 schreef Laysa het volgende:
O God....Ik heb voor een heel weeshuis gekookt geloof ik
Tis een uitprobeersel, dus misschien heb ik hierna iets goed te makenquote:
Eet maar lekker zelf op, vanavond om 11 uur nog maar een keer happen, want morgen moet je weer aan het werkquote:Op zondag 7 maart 2010 17:55 schreef Laysa het volgende:
O God....Ik heb voor een heel weeshuis gekookt geloof ik
Klinkt iig goed dus zal wel meevallenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tis een uitprobeersel, dus misschien heb ik hierna iets goed te maken
Ik heb kipfilet gesneden...die in de wok met krieltjes ( die ik net nog moest ontdooien in de magnoquote:
Er zitten champignons bij, dus dan is het altijd goedquote:
om 10 uur ga ik uiteraard een boterham met pindakaas etenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eet maar lekker zelf op, vanavond om 11 uur nog maar een keer happen, want morgen moet je weer aan het werk
Dat klinkt ook lekkerquote:Op zondag 7 maart 2010 17:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb kipfilet gesneden...die in de wok met krieltjes ( die ik net nog moest ontdooien in de magno) en nu heb ik er net wokgroenten bij gegooid...tis ruim genoeg voor 4 volwassen personen...dat betekend dus dat ik er 6 x van kan eten
Dan ga ik even ergens kijken of er swatches zijn want dan wil ik er vast wel 100 ofzo.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:57 schreef CarOnline het volgende:
Oh Noek, ik heb gister een paar P2's gescoord![]()
1xkobaltblauw, 1x soort zeeblauw met gouden glans en 1x zilvergrijs.
Ga dinsdag weer, heb al een bestellijst. Wil jij ook nog?
Ha!quote:Op zondag 7 maart 2010 18:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
om 10 uur ga ik uiteraard een boterham met pindakaas eten
Dus moet je het veel vaker doenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:05 schreef Laysa het volgende:
Godver...Eik kan ik gewoon ontzettend lekker koken![]()
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:05 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik verheug me meer op morgen, dan ga ik met mijn zussen kaasfonduen en dat is niet alleen lekker maar ook heel gezellig
Dat is ook zo, dus doet het gewoonquote:Op zondag 7 maart 2010 18:05 schreef Laysa het volgende:
Godver...Eik kan ik gewoon ontzettend lekker koken![]()
Ze kosten maar 1,55 per stuk, en dekken echt voortreffelijkquote:Op zondag 7 maart 2010 18:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan ga ik even ergens kijken of er swatches zijn want dan wil ik er vast wel 100 ofzo.
Maar lieve CarO, mag ik soms via jou MAC-cosmetics bestellen?
Als je een hunebed wil, let me know hè! Ik regel dat!
Lakt het goed?
Nu de haarkleur nog. Man man, wan een drukte.
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haaaa een Hunebed. Heel verleidelijk!
Nou, ik ga even denken of ik dat leuk vind in de achtertuin, ik laat het je wel weten.
Gij zult de naam van God niet misbruikenquote:
Lekker geslapen ?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gij zult de naam van God niet misbruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |