Ja dat is ook het enige woord in die zin die ik verstaquote:Op zondag 7 maart 2010 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zoon kijkt er ook nog graag naar en dat is mijn tekst van het liedje![]()
Krijsend: CHOCOSHAKE!!!
En Vicky: Ja, dahaag!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is ook het enige woord in die zin die ik versta
quote:
quote:
Ow hoe schattigquote:
Nohhhhhquote:Op zondag 7 maart 2010 21:36 schreef D. het volgende:
En hier ligt ze lekker te slapen in de armen van haar trotse oom
[ afbeelding ]
Liefquote:Op zondag 7 maart 2010 21:36 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Ach gosh, wat een poppetjequote:Op zondag 7 maart 2010 21:36 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Wat een popje D.![]()
Misschien dan toch maar een babietje in plats van een poesje
Ik wou net zeggen, goh ik wil ook nog wel een dochterquote:Op zondag 7 maart 2010 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Wat een popje D.![]()
We willen toch wel weer graag een kleintje uit een nestje, zodat we har van jongs af op zien groeien enzoquote:Op zondag 7 maart 2010 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed zo, een kleintje? Of uit het asiel ofzo
Het ene hoeft het andere niet uit te sluitenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Wat een popje D.![]()
Ik hoorde het al bij het journaal van 19:00u op de radioquote:Op zondag 7 maart 2010 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op SBS6 gaat Alberto weer inbreken op Schiphol.
Ja had ik ook, ik wilde er 1, maar toen kwam ik bij het nestje en waren er 4 rooie, 2 poesjes en 2 katersquote:Op zondag 7 maart 2010 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We willen toch wel weer graag een kleintje uit een nestje, zodat we har van jongs af op zien groeien enzo![]()
Maar nu zitten we nog in de verbouwing en begin mei gaan we nog een paar dagen naar Frankrijk en ik wil er echt de tijd voor vrij maken.
Maar een poesje houdt je 's nachts toch minder uit je slaapquote:Op zondag 7 maart 2010 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Het ene hoeft het andere niet uit te sluiten
Ze is helemaalquote:Op zondag 7 maart 2010 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Het is ook wel een heel mooi meisje D. en ze ligt er zo tevreden bij
nou, dan ken jij onze Kleine nietquote:Op zondag 7 maart 2010 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar een poesje houdt je 's nachts toch minder uit je slaap
Jij hebt er 2 tegelijk genomen? Dat is ook leuk, je brengt me misschien wel op een idee.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja had ik ook, ik wilde er 1, maar toen kwam ik bij het nestje en waren er 4 rooie, 2 poesjes en 2 katersja en kies dan maar eens, dus toen maar een kater en poesje
![]()
, geboren op 2e paasdag
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt er 2 tegelijk genomen? Dat is ook leuk, je brengt me misschien wel op een idee.![]()
Ze zijn dus nog geen jaar oud.
Ja ze zijn ook echt lief, ze zeggen wel eens met 2 tegelijk worden ze minder aanhalig, nou het zijn echt kroelkippies, en natuurlijk vreselijk ondeugend, vooral het mannetjequote:Op zondag 7 maart 2010 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt er 2 tegelijk genomen? Dat is ook leuk, je brengt me misschien wel op een idee.![]()
Ze zijn dus nog geen jaar oud.
Meneer Deisyy: Dan hebben we toch een klein technisch probleempjequote:Op zondag 7 maart 2010 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
* Deisyy tegen meneer Deisyy: Schat, ik wil 2 poesjes, én een baby
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meneer Deisyy: Dan hebben we toch een klein technisch probleempje
Het schijnt dat techische probleempjes ook weer 'opgelost' kunnen wordenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meneer Deisyy: Dan hebben we toch een klein technisch probleempje
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Het schijnt dat techische probleempjes ook weer 'opgelost' kunnen worden
ananassapquote:
Ja bijna 10 uurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |