Dat zijn meer worstjes met pureequote:
Dan ga je wokkenquote:
Sinds wanneer ben jij tijdgebondenquote:
Hete zomersquote:Op zondag 7 maart 2010 17:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Net zo lekker klef als jouw hete zomers
* om zich heen kijkt, niemand zietIk weet het nietquote:
3e met playbackshowquote:
Ja ze zeggen hetquote:Op zondag 7 maart 2010 17:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja regelmaat schijnt goed voor je te zijn
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:12 schreef Noek het volgende:
Ipv de pinquins terroriseren was het vandaag tijd voor de Emoe.
God, wij zijn echt goed. Mijn sjaal haatte die helemaal intens en toen was het ON!![]()
[ afbeelding ]
Wat en graftak dat beestquote:Op zondag 7 maart 2010 17:12 schreef Noek het volgende:
God, wij zijn echt goed. Mijn sjaal haatte die helemaal intens en toen was het ON!![]()
[ afbeelding ]
quote:
van de week maar eens wortelenstamp makenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik lag ff relaxt op de bank tv te kijken.
Tis peen met uien
[ afbeelding ]
Wist niet dat die beesten van die mooie bruine ogen haddenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:12 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor saus gooi jij daarop Marrijequote:Op zondag 7 maart 2010 17:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik lag ff relaxt op de bank tv te kijken.
Tis peen met uien
[ afbeelding ]
Ja hoor, zit je lekker in kamp Emoe. Ik keek zo naar dat beest en hij/zij bleef maar pikken met dat stomme hoofd.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wist niet dat die beesten van die mooie bruine ogen hadden![]()
Ze kijken ook zo van "WTF moet jij nu weer van mij?"
Que?...Je doet toch met gewichten ?quote:Op zondag 7 maart 2010 17:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb in februari het gewicht van 6.5 afrikaanse olifanten getild in de sportschool. Dat krijg je dan in je mailbox, op zondagmiddag.
Opschepper!quote:Op zondag 7 maart 2010 17:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb in februari het gewicht van 6.5 afrikaanse olifanten getild in de sportschool. Dat krijg je dan in je mailbox, op zondagmiddag.
Ja alles is digitaal daar, dus ze houden iedere kg bij. Aan 't einde van de maand krijg je dan je erbarmelijke resultaat te zienquote:
Nou, echt. Het aantal calorieen staat gelijk aan 2.2 roomijsjes (aaaaaaaaaahquote:
Doseer jus Naturel van Maggi:quote:Op zondag 7 maart 2010 17:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat voor saus gooi jij daarop Marrije
Blij dat ik daar niet sport.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja alles is digitaal daar, dus ze houden iedere kg bij. Aan 't einde van de maand krijg je dan je erbarmelijke resultaat te zien. Uitgedrukt in olifanten
.
Damn, dat is 32.500 kilo en dat is meer dan 1000 kilo per dagquote:Op zondag 7 maart 2010 17:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat aantal heb ik dan wel weer gehaald.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou, echt. Het aantal calorieen staat gelijk aan 2.2 roomijsjes (aaaaaaaaaah!).
Jij snapt het hahaquote:Op zondag 7 maart 2010 17:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Blij dat ik daar niet sport.
U bent deze maand het gewicht van 4 olifanten aangekomen, chapeau![]()
Daarom sport ik maar helemaal niet.
Ik wil niet zukke mailtjes!
23.408 om precies te zijnquote:Op zondag 7 maart 2010 17:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Damn, dat is 32.500 kilo en dat is meer dan 1000 kilo per dag![]()
Dat kan toch niet kloppen Piet?
Met het tillen van olifanten boeit het aantal kcal helemaal niet. Spieren moeten eten en vis moet zwemmen.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou, echt. Het aantal calorieen staat gelijk aan 2.2 roomijsjes (aaaaaaaaaah!).
Nee ik dacht dat Pietje niet in de gewichten hingquote:Op zondag 7 maart 2010 17:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Jij dacht dat die sportschool olifanten in het rek had staan?
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
U bent deze maand het gewicht van 4 olifanten aangekomen, chapeau![]()
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat aantal heb ik dan wel weer gehaald.
De eerste week van Februari al
ik doe altijd setjes van 3 x 16quote:Op zondag 7 maart 2010 17:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
23.408 om precies te zijn. Maar je doet alle oefeningen 2x16 keer, en als je dan 40 kilo hebt zit je na 5min al op 1280kg
.
Dan betreft het de Aziatische Olifant, die is lichter van gewicht dan de Afrikaansequote:Op zondag 7 maart 2010 17:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
23.408 om precies te zijn. Maar je doet alle oefeningen 2x16 keer, en als je dan 40 kilo hebt zit je na 5min al op 1280kg
.
Godverdomse kniesoor.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan betreft het de Aziatische Olifant, die is lichter van gewicht dan de Afrikaanse
Er staat zelfs een plaatje bij, voor de spierbundels die niet snappen wat een olifant isquote:Op zondag 7 maart 2010 17:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan betreft het de Aziatische Olifant, die is lichter van gewicht dan de Afrikaanse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |